Kleine ergernissen [1]

jvdg

Re: Kleine ergernissen

Bericht door jvdg »

refo schreef:Die grapjas hier zet zijn fiets tegen een auto. Ik heb uitgelegd dat dat niet zo slim is.
En?
Begreep tie het ook?
Wat vondt hij van jouw commentaar?
*girly*

Bericht door *girly* »

Leuk hé die krantenbezorgers en postbodes :evil we hebben al een paar maanden zo'n 'staande brievenbus' in de tuin, zodat in principe niemand meer lángs onze auto's hoeft, om bij de brievenbus in de deur te komen...

Maar wat denk je? Na al die maanden is er maar 1 die die neiuwe brievenbus gebruikt...Al die anderen fietsen er heel leuk langs, en ratsen even weer langs de auto!
It's nice to be important, but it's more important to be nice...
Mister
Administrator

Bericht door Mister »

De spotjes van de leprastichting op de site van het RD.

Vooral lekker als je net je spaghetti achter de knopen heb...
Zita
Moderator

Bericht door Zita »

op de fles gootsteenontstopper: bij hardnekkige verstopping is voor- en naspoelen met warm water aan te bevelen. Ik ben enorm gezagsgetrouw, dus zet de hele wastafel vol warm water. En sta vervolgens twintig minuten met de fles gootsteenontstopper te wachten tot het inmiddels koude water is weggelopen, zodat ik kan gaan ontstoppen. :bobo
Ichtus

Bericht door Ichtus »

- Ik zach op internet...
- Dat is verkeert gegaan.

En dan gek staan te kijken dat je de taaltoets niet haalt... :mosc
Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
Luther
Contacteer:

Bericht door Luther »

Ichtus schreef:- Ik zach op internet...

Gaat dit over jezelf?
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Gijs83

Bericht door Gijs83 »

*girly* schreef:Leuk hé die krantenbezorgers en postbodes :evil we hebben al een paar maanden zo'n 'staande brievenbus' in de tuin, zodat in principe niemand meer lángs onze auto's hoeft, om bij de brievenbus in de deur te komen...

Maar wat denk je? Na al die maanden is er maar 1 die die neiuwe brievenbus gebruikt...Al die anderen fietsen er heel leuk langs, en ratsen even weer langs de auto!
haha, dat zal de postbode zijn, maar ja af en toe is het echt zoeken waar ik mij fiets tegen aan kan zetten. Vandaag heb ik hem zelfs een keer tegen de voorkant van een vrachtwagen gezet. Je kon maar nauwelijks langs die verhuiswagen de brievenbus bereiken(en dan maar voor 1 velletje reclame). Maar een brievenbus voor in de tuin is sowieso aan te raden, dat is het makkelijkst en dan heb je ook geen last van fietsen die tegen hegje of een paaltje gezet worden...
Ichtus

Bericht door Ichtus »

Luther schreef:
Ichtus schreef:- Ik zach op internet...

Gaat dit over jezelf?
Uhm, nee. Daar was ik zowaar voor geslaagd.
Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
Zita
Moderator

Bericht door Zita »

recepten die niet kloppen.
We krijgen zes eters. Zita roept: leuk, ik zal (naast een boel andere dingen) eens echte peperroomsaus maken, in plaats van dat behangplaksel uit een zakje. De saus (voor de geinteresseerden: boter, melk, room, sjalotje, twee eetlepels versgemalen peper, theelepel tijm, snufje zout) wordt prachtig glad en ruikt super.
Helaas, de eetlepels peper hadden theelepels moeten zijn. Met dank aan smulweb.nl.
JolandaOudshoorn

Bericht door JolandaOudshoorn »

Zita schreef:recepten die niet kloppen.
We krijgen zes eters. Zita roept: leuk, ik zal (naast een boel andere dingen) eens echte peperroomsaus maken, in plaats van dat behangplaksel uit een zakje. De saus (voor de geinteresseerden: boter, melk, room, sjalotje, twee eetlepels versgemalen peper, theelepel tijm, snufje zout) wordt prachtig glad en ruikt super.
Helaas, de eetlepels peper hadden theelepels moeten zijn. Met dank aan smulweb.nl.
:haha lekker pittig!
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Marnix

Bericht door Marnix »

Is het tenminste echte pepersaus :)

je kan dan nog, als het te pittig is, de rest van de ingredienten ook verdubbelen. :)
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
refo

Bericht door refo »

Ik vraag me altijd af wat mensen tegen sausjes uit een zakje hebben? De fabrieken doen hun best om er eerste klas ingrediënten in te stoppen. Zijn permanent met research bezig om het nog meer op de smaak van de clientèle af te stemmen. En wat is het resultaat? Ze noemen het behangplaksel.

En gezien de manier waarop je met recepten omgaat lijk je me geknipt voor de kantenklare sausjes.
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Mister
Administrator

Bericht door Mister »

Mister schreef:De spotjes van de leprastichting op de site van het RD.
Nog steeds +1:((
Tiberius
Administrator

Bericht door Tiberius »

Mister schreef:
Mister schreef:De spotjes van de leprastichting op de site van het RD.
Nog steeds +1:((
Tip: Firefox met AdBlockPlus. :super
Zita
Moderator

Bericht door Zita »

refo schreef:Ik vraag me altijd af wat mensen tegen sausjes uit een zakje hebben? De fabrieken doen hun best om er eerste klas ingrediënten in te stoppen. Zijn permanent met research bezig om het nog meer op de smaak van de clientèle af te stemmen. En wat is het resultaat? Ze noemen het behangplaksel.

En gezien de manier waarop je met recepten omgaat lijk je me geknipt voor de kantenklare sausjes.
wie meer van kant-en-klaar houdt dan van vers en zelfgemaakt, mag dat gerust vinden. Ik vind negen van de tien keer zelfgemaakt stukken lekkerder. Ondanks alle research, smaak-, kleur- en geurverbeteraars die meneer maggi in zijn zakjes stopt.
En bij een recept ben ik de eerste keer dat ik het maak altijd enorm volgzaam, daarna pas ik het aan naar eigen smaak. Minder peper dus de volgende keer, want verder was het erg lekker.
Gesloten