De behandeldatum.Mannetje schreef:Deze week kwam er een rekening van de fysiotherapeut, over behandelingen die in 2015 waren.
Nu mag ja, als ik het goed begrepen heb, bijzondere ziektekosten, waaronder behandelingen van de fysio, aftrekken van de belasting.
Voor welk jaar moet ik deze kosten nu opgeven? Voor 2015 of 2016?
De behandelingen zijn in 2015, de betaling is in 2016.
Of geldt de factuurdatum?
Vraag (algemeen)
Re: Vraagje
Nee, de betaaldatum.
http://www.belastingdienst.nl/wps/wcm/c ... zorgkosten
De kosten zijn niet aftrekbaar als je ze zelf moet betalen i.v.m. het eigen risico van €375 (nu €385).
De kosten zijn niet aftrekbaar als je ze zelf moet betalen i.v.m. het eigen risico van €375 (nu €385).
Dank je!refo schreef:Nee, de betaaldatum.
Fysio valt niet onder de basisverzekering, dus mag wel afgetrokken worden.
- Niet meer zo actief -
Iemand tips voor een "mannencadeaurtje"???
Geen snoep of geurtje, bedrag ongev; 20 euro

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Boek of CD/DVD (Courageous bijvoorbeeld)
- Dodo
Bladenbon?
Een aantal speciale biertjes.Orchidee schreef:Iemand tips voor een "mannencadeaurtje"???
- Niet meer zo actief -
Bedankt voor het meedenken!
Alcohol was ook niet aan de orde, niet iedereen lust alcoholhoudende drank!
Lezen en muziek staat bij deze mensen op een zeer laag pitje
Dus dan word het best lastig
Het is dus gewoon een mooi boeket bloemen geworden, (heeft het hele gezin er plezier van)
Lezen en muziek staat bij deze mensen op een zeer laag pitje

Dus dan word het best lastig

Het is dus gewoon een mooi boeket bloemen geworden, (heeft het hele gezin er plezier van)

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Mocht het een thee of koffie drinker zijn. Kan je bijv. een theeboeket met twee glazen thee mokken of gewone mokken. Met een stuk chocola erbij. Nootjes.
Ik had het pas, een verjaardag van iemand die thee drinkt. Twee grote mokken, inclusief een paar theezakjes en een reep chocola.
Heel saai misschien.
Ik had het pas, een verjaardag van iemand die thee drinkt. Twee grote mokken, inclusief een paar theezakjes en een reep chocola.
Heel saai misschien.
Soms is het gewoon moeilijk, hij is ook nog eens diabetes patient.
Maar bedankt voor jullie tips er zitten wel bruikbare bij voor andere mensen

- Dodo
Een National Geographic kan ook leuk zijn, dat is een mooi tijdschrift met veel foto's.
Tip ( voor de volgende keer): toch een boek geven. Mannen zouden gewoon meer moeten lezen. En dan geef je hem nog iets als hij het boek uit heeft ...Orchidee schreef:Bedankt voor het meedenken!
Lezen en muziek staat bij deze mensen op een zeer laag pitje![]()
Dus dan word het best lastig![]()
Je had geen leeftijd erbij gezet.Orchidee schreef:Soms is het gewoon moeilijk, hij is ook nog eens diabetes patient.

Tegenwoordig is "beleving" erg in, je geeft iemand een bon voor een high tea of lunch, of een tijdschriftenbon, zodat men naar keuze een mooi blad op de mat krijgt.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Daar moet je bij mijn man niet mee aankomen zo'n bon.
Gelukkig houd hij van een biertje, soms krijgt hij van mij dan zo'n speciaal biertje.
Gelukkig houd hij van een biertje, soms krijgt hij van mij dan zo'n speciaal biertje.
De persoon in kwestie is 40 jr