Is er chrèche?huisman schreef:Binnenkort mooie dag in Veenendaal.
DV 21 april 2012
Opnieuw hopen we een Bonisa-dag te organiseren op DV 21 april 2012.
Thema: "Ontmoet China"
Plaats: Christelijk Gereformeerde Pnielkerk, Ghandistraat 2 te Veenendaal.
Tijd: van 9.45 - 14.45 uur
Reserveert u alvast deze datum in uw agenda. Sprekers op deze dag
• Dr. W. van Vlastuin (opening)
• Ds. Chen Min Yen (China)
• Kand. C. Schreur (China) - jongeren
• Pauze / ontmoeting
• Ds. D. Kranendonk (Canada)
• 以斯帖 (Esther) (China)
• Willem van den Berg (China) - jongeren
• Ds. A.A. Egas (sluiting)
Medewerking wordt ook verleend door de 100 kinderen van het kinderkoor "Zanglust" uit Barneveld onder leiding van Ton Burgering
In de pauze gelegenheid voor ontmoeting. Diverse kramen aanwezig van Bonisa werkgroepen / verkooppunten.
In de pauze verkrijgbaar (tegen betaling) koffie, thee, frisdrank.
Wist je dat........[5]
Re: Wist je dat........[5]
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Dit is er allemaal welhenriët schreef:Is er chrèche?huisman schreef:Binnenkort mooie dag in Veenendaal.
DV 21 april 2012
Opnieuw hopen we een Bonisa-dag te organiseren op DV 21 april 2012.
Thema: "Ontmoet China"
Plaats: Christelijk Gereformeerde Pnielkerk, Ghandistraat 2 te Veenendaal.
Tijd: van 9.45 - 14.45 uur
Reserveert u alvast deze datum in uw agenda. Sprekers op deze dag
• Dr. W. van Vlastuin (opening)
• Ds. Chen Min Yen (China)
• Kand. C. Schreur (China) - jongeren
• Pauze / ontmoeting
• Ds. D. Kranendonk (Canada)
• 以斯帖 (Esther) (China)
• Willem van den Berg (China) - jongeren
• Ds. A.A. Egas (sluiting)
Medewerking wordt ook verleend door de 100 kinderen van het kinderkoor "Zanglust" uit Barneveld onder leiding van Ton Burgering
In de pauze gelegenheid voor ontmoeting. Diverse kramen aanwezig van Bonisa werkgroepen / verkooppunten.
In de pauze verkrijgbaar (tegen betaling) koffie, thee, frisdrank.

Ik denk dat er ook wel kinderoppas zal zijn. Je kunt het altijd even vragen. Hier de contactgegevensVers brood van de warme bakker:
Belegde verse bolletjes met kaas en ham (per twee verpakt) € 1.50
Vers gebakken vis uit Urk:
kibbeling € 3,00 per portie, familiezak € 7,50 (3-4 personen)
gebakken scholfilet: € 1,50 per stuk
broodjes verse haring: € 2.50
broodjes zalm: € 3,00
Vers gesneden fruit:
Bakjes aardbeien (evt. met slagroom) € 3,00 per bakje
Verse Zeeuwse bolussen
verpakt per 5 stuks
Echte boeren kaas, kaarten, speelgoed, snoep, (zendings)boeken
http://www.bonisa.nl/web/nl/6_contact.htm
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Zanglust....daar heb ik 20 jaar geleden ook nog op gezeten...toen was Ton Burgerng er ook al, zij het in een andere functie. Leuke herinneringen!
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
ik de pc ga uitdoen, jullie een verdere fijne avond wens
en voor morgen een gezegende paasdag!
en voor morgen een gezegende paasdag!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
...vorig jaar de verschrikkelijke schietpartij in winkelcentrum Ridderhof in Alphen a/d Rijn plaatsvond?
...795 jaar geleden Peter II van Courtenay door Paus Honorius III(1160-1227) gekroond werd tot keizer van het Latijnse Keizerrijk van Constantinopel?
...140 jaar geleden Samuel R. Percy octrooi op melkpoeder verkreeg?
...5 jaar geleden Apple bekendmaakte dat er wereldwijd 100 miljoen iPods verkocht waren?
...het over 11 jaar 1e Paasdag is?
...het 65 jaar geleden hard waaide?
...er vandaag weer boekenmarkt in Bredevoort in de Achterhoek is?
...er vandaag op diverse plaatsen door Staatsbosbeheer Doe- en kijkdag wordt gehouden? (o.a. in: het Haagse bos, De Oldemeijer bij Hardenberg, in de werkschuur Kuinderbos in Bant in de Noordoostpolder en aan de Duinvlietweg in Oostkapelle)
...vandaag de bekende markt van Weerselo bij Hengelo Ov ook weer open is?
...de treintjes van Rijssense Leemspoor vandaag weer door het natte bos rijden...?
...er vanmiddag een Auto- en quadcross is aan de Wencopperweg in Barneveld?
...Vanmiddag Ds.P.C.H.Kleinbloesem vanuit de Hervormde kerk te Montfoort voor de GZB wordt uitgezonden naar Peru?
...Peter Eilander vanavond zijn traditionele Paasconcert geeft in de Laurenskerk in Rotterdam?
...er vanavond een Check-in(+16 JBGG) Paasappels gehouden worden in Kapelle-Biezelinge(Student S.W.Janse), Dordrecht(Ds.L.Terlouw), Woerden(Ds.P.Mulder), Apeldoorn(ouderling S.D.Post) en Emmeloord(Ds.W.Visscher)?
...Gerwin vd Plaats vanavond een orgelconcert geeft in de Bovenkerk in Kampen?
...ik denk dat tuincentra en meubelboulevards die vandaag hun 'paasshow' houden vandaag een topdag beleven door het regenachtige weer?
...dit bij Otje van Potje in Rijssen in ieder geval wel het geval is?!
...795 jaar geleden Peter II van Courtenay door Paus Honorius III(1160-1227) gekroond werd tot keizer van het Latijnse Keizerrijk van Constantinopel?
...140 jaar geleden Samuel R. Percy octrooi op melkpoeder verkreeg?
...5 jaar geleden Apple bekendmaakte dat er wereldwijd 100 miljoen iPods verkocht waren?
...het over 11 jaar 1e Paasdag is?
...het 65 jaar geleden hard waaide?
...er vandaag weer boekenmarkt in Bredevoort in de Achterhoek is?
...er vandaag op diverse plaatsen door Staatsbosbeheer Doe- en kijkdag wordt gehouden? (o.a. in: het Haagse bos, De Oldemeijer bij Hardenberg, in de werkschuur Kuinderbos in Bant in de Noordoostpolder en aan de Duinvlietweg in Oostkapelle)
...vandaag de bekende markt van Weerselo bij Hengelo Ov ook weer open is?
...de treintjes van Rijssense Leemspoor vandaag weer door het natte bos rijden...?
...er vanmiddag een Auto- en quadcross is aan de Wencopperweg in Barneveld?
...Vanmiddag Ds.P.C.H.Kleinbloesem vanuit de Hervormde kerk te Montfoort voor de GZB wordt uitgezonden naar Peru?
...Peter Eilander vanavond zijn traditionele Paasconcert geeft in de Laurenskerk in Rotterdam?
...er vanavond een Check-in(+16 JBGG) Paasappels gehouden worden in Kapelle-Biezelinge(Student S.W.Janse), Dordrecht(Ds.L.Terlouw), Woerden(Ds.P.Mulder), Apeldoorn(ouderling S.D.Post) en Emmeloord(Ds.W.Visscher)?
...Gerwin vd Plaats vanavond een orgelconcert geeft in de Bovenkerk in Kampen?
...ik denk dat tuincentra en meubelboulevards die vandaag hun 'paasshow' houden vandaag een topdag beleven door het regenachtige weer?
...dit bij Otje van Potje in Rijssen in ieder geval wel het geval is?!
...je erge hoofdpijn kunt krijgen door achter een opstijgende airbus te gaan staan in je strand outfit ?
http://video.elsevier.nl/#!clip/1346140
http://video.elsevier.nl/#!clip/1346140
“Wij prediken tot mensen alsof zij zich ervan bewust zijn stervende zondaars te zijn; dat zijn zij niet; zij hebben een goede tijd, en ons spreken over wedergeboren worden ligt op een domein waarvan zij niets weten. De natuurlijke mens wil niet wedergeboren worden”.
- Oswald Chambers -
- Oswald Chambers -
... 100 jaar geleden de Titanic vertrok voor z'n eerste en laatste reis.
Ja dat kan je niet ontgaan zijn!
....Rick Santorum de handdoek in de ring heeft gegooid.
“Wij prediken tot mensen alsof zij zich ervan bewust zijn stervende zondaars te zijn; dat zijn zij niet; zij hebben een goede tijd, en ons spreken over wedergeboren worden ligt op een domein waarvan zij niets weten. De natuurlijke mens wil niet wedergeboren worden”.
- Oswald Chambers -
- Oswald Chambers -
...vorig jaar bij een bomaanslag in Minsk(hoofdstad Wit-Rusland) elf doden waren te betreuren en 125 gewonden vielen?
...10 jaar geleden In Djerba, Tunesië moslimextremisten een tankauto met propaangas lieten ontploffen bij een synagoge?
...daarbij 21 doden vielen?
...het vandaag Parkinson-werelddag is?
...het 95 jaar geleden 's-nachts nog ruim 5 graden vroor?
...er deze week in Rijssen(en wellicht ook andere christelijke plaatsen) gecollecteerd wordt voor Siriz(voorheen VBOK)?
...het UWV vandaag haar jaarcijfers over 2011 bekendmaakt?
...TNT Express vandaag een aandeelhoudersvergadering heeft?
...Prinses Maxima vandaag bij een onderzoeksconferentie op Universiteit Twente is?
...Haar man vandaag in het Reineir de Graafgasthuis in Delft is?
...vanavond het nieuwe orgel van de Ger.Gem.in Oud Beijerland officieel in gebruik wordt genomen?
...er zowel in Krabbendijke(Ds.J.van Belzen) als in Kruiningen(Ds.G.M.de Leeuw) vanavond een SGP-tijdrede is?
...er vanavond in de Ger.Gem.van Opheusden gestemd wordt of ze Ds.G.M.de Leeuw of Ds.G.Pater(opnieuw) gaan beroepen?
...10 jaar geleden In Djerba, Tunesië moslimextremisten een tankauto met propaangas lieten ontploffen bij een synagoge?
...daarbij 21 doden vielen?
...het vandaag Parkinson-werelddag is?
...het 95 jaar geleden 's-nachts nog ruim 5 graden vroor?
...er deze week in Rijssen(en wellicht ook andere christelijke plaatsen) gecollecteerd wordt voor Siriz(voorheen VBOK)?
...het UWV vandaag haar jaarcijfers over 2011 bekendmaakt?
...TNT Express vandaag een aandeelhoudersvergadering heeft?
...Prinses Maxima vandaag bij een onderzoeksconferentie op Universiteit Twente is?
...Haar man vandaag in het Reineir de Graafgasthuis in Delft is?
...vanavond het nieuwe orgel van de Ger.Gem.in Oud Beijerland officieel in gebruik wordt genomen?
...er zowel in Krabbendijke(Ds.J.van Belzen) als in Kruiningen(Ds.G.M.de Leeuw) vanavond een SGP-tijdrede is?
...er vanavond in de Ger.Gem.van Opheusden gestemd wordt of ze Ds.G.M.de Leeuw of Ds.G.Pater(opnieuw) gaan beroepen?
-
Ik vandaag 'zomaar-opeens' een fijn (kort) gesprek had met iemand waarvan ik het nooit zou verwachten!
Tjsa...over vooroordelen gesproken...
Tjsa...over vooroordelen gesproken...
~ Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag ~ (Loesje)
ik als Vodafoneklant van 2 t/m 5 mei gratis kan bellen en sms-en in Nederland?
ik dan in het buitenland ben

Marieke schreef:ik als Vodafoneklant van 2 t/m 5 mei gratis kan bellen en sms-en in Nederland?
ik hi-prepay klant ben en ik via de website van hi, 100 gratis smsjes per maand kan versturen?
Het lijkt me best fijn anders om van 2 - 5 mei in het buitenland te zijn.Marieke schreef:ik als Vodafoneklant van 2 t/m 5 mei gratis kan bellen en sms-en in Nederland?

Jongere schreef:Het lijkt me best fijn anders om van 2 - 5 mei in het buitenland te zijn.Marieke schreef:ik als Vodafoneklant van 2 t/m 5 mei gratis kan bellen en sms-en in Nederland?