Wat voor kleur????Daphne schreef:een super tof leren zomer jasje![]()
toe maar.....Daphne schreef:een super tof leren zomer jasje![]()
Dat klinkt helemaal geweldig! Misschien kun je 'm wel ff showenDaphne schreef:een super tof leren zomer jasje![]()
nee!!!!!!!! de engerdDaphne schreef:Gian schreef:
Gian, coole avatar![]()
tis ook nooit goed bij jouw. Wil ik je tere zieltje sparen door dat enge oog te vervangen is het weer niet goed...MarthaMartha schreef:nee!!!!!!!! de engerdDaphne schreef:Gian schreef:
Gian, coole avatar![]()
sorryGian schreef:tis ook nooit goed bij jouw. Wil ik je tere zieltje sparen door dat enge oog te vervangen is het weer niet goed...MarthaMartha schreef: nee!!!!!!!! de engerd![]()
Deze avatar is ook echt geweldig GianGian schreef:
tis ook nooit goed bij jouw. Wil ik je tere zieltje sparen door dat enge oog te vervangen is het weer niet goed...![]()
En ik een politicus......., of iets uit de Efteling.saphira schreef:Mister Bean offe...ik zie er ook wel een bepaalde dominee in...
bruin/grijs... lastig te beschrijven!aritha schreef:Wat voor kleur????Daphne schreef:een super tof leren zomer jasje![]()
En dat was ook de bedoeling?vlinder schreef:Nog zwarte schoenen met een megapunt waarvan Memento het niet verantwoord vindt om mij zonder vasthouden de trap op te laten lopen....
ik wist het...vlinder schreef:![]()
Tuurlijk!