100 maar? ik heb er in m'n uppie al 60 opge(vr)geten.......... :mrgreen: :roll: :shock: in de tijd van zaterdagmiddag totaan vanavond............helma schreef:en de oliebollen
de 100 oliebollen zijn klaar; de was nog niet
Wat doen we vandaag?
- JolandaOudshoorn
Door "nood" gedwongen hebben wij een dagje "onder ons" en eerlijk gezegd, het bevalt primahenriët schreef:naar de kerk.
en visite rijden hè....... :roll:
(van mij mogen ze het afschaffen, heel dat gedoe met nieuwjaarwensen bij iedereen.... heb liever een dagje 'onder ons' met het gezin)

Ik weet, mijn Verlosser leeft
OH MY DEAR.... :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: pas je nog wel in je scootmobiel nu? :shock:Rens schreef:
100 maar? ik heb er in m'n uppie al 60 opge(vr)geten.......... :mrgreen: :roll: :shock: in de tijd van zaterdagmiddag totaan vanavond............
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
:shock: :shock: :shock: :mrgreen:Daphne schreef:OH MY DEAR.... :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: pas je nog wel in je scootmobiel nu? :shock:Rens schreef:
100 maar? ik heb er in m'n uppie al 60 opge(vr)geten.......... :mrgreen: :roll: :shock: in de tijd van zaterdagmiddag totaan vanavond............
de stoel is breed zát..........d'r kan nog méér "rens" in/op :mrgreen: :mrgreen: maar ja, wat wil je ook, de stoel is berekend op mensen van max. 125 kg, en ik ben maar de helft daarvan.......................Daphne schreef:OH MY DEAR.... :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: pas je nog wel in je scootmobiel nu? :shock:Rens schreef:
Nou Rens, als je zo door gaat... dan euhm... ben je snel 125KILO hoor... :oRens schreef:de stoel is breed zát..........d'r kan nog méér "rens" in/op :mrgreen: :mrgreen: maar ja, wat wil je ook, de stoel is berekend op mensen van max. 125 kg, en ik ben maar de helft daarvan.......................Daphne schreef:OH MY DEAR.... :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: pas je nog wel in je scootmobiel nu? :shock:Rens schreef:
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
oooow jaaah :!: :!:Rens schreef:de stoel is breed zát..........d'r kan nog méér "rens" in/op :mrgreen: :mrgreen: maar ja, wat wil je ook, de stoel is berekend op mensen van max. 125 kg, en ik ben maar de helft daarvan.......................Daphne schreef:OH MY DEAR.... :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: pas je nog wel in je scootmobiel nu? :shock:Rens schreef: