Van harte Gods ondersteuning toegewenst Helma! Wellicht al een wat ouder persoon? Woonde ze nog in de buurt of kwam het bericht later...nadat ze begraven was? Dan kan het helemaal pijnlijk zijn...geen áfscheid' meer genomen kunnen hebben.Afgewezen schreef:Sterkte!helma schreef:Zojuist het bericht ontvangen dat een dierbaar iemand uit mijn jeugd is overleden.
Een oma-figuur waar ik veel over de vloer kwam/logeerde.
Gedachten vermenigvuldigen.
Wist je dat........[5]
-
Re: Wist je dat........[5]
~ Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag ~ (Loesje)
...ik maar weer eens ga? 

Eén ding weet ik, dat ik blind ben en niet zie...
PvS schreef:...ik maar weer eens ga?
Kom maar eens vaker langs

Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
...290 jaar geleden de Nederlandse zeevaarder Jacob Roggeveen(1659-1729) Paaseiland ontdekte?
...30 jaar geleden Engeland een vloot naar de Falklandeilanden stuurde? (die eerder in de maand door Argentinië was bezet)
...20 jaar geleden in Washington D.C. 500.000(half miljoen) mensen voor abortus demonstreerden?
...50 jaar geleden na bijna vier jaar boren Zwitserse en Italiaanse arbeiders elkaar ontmoetten onder de St.-Bernhard?
...het over 3 jaar 1e Paasdag is?
...het 55 jaar geleden ruim 19 graden werd?
...we 10 jaar geleden ruim 12 uren zonneschijn hadden?
...The Passion vandaag in Rotterdam wordt opgevoerd?
...Ds.G.Gerritsen 1 dezer dagen moet beslissen over het beroep van Oud.Ger.Gem.in Ned.Dordrecht?
...Ds.J.Roos 1 dezer dagen moet beslissen over het beroep van Ger.Gem.in Ned.De Beek-Uddel?
...er vanavond in GG Hilversum gestemd wordt uit Ds.M.Joosse en Ds.J.Schipper?
...er vanavond in GG Kapelle-Biezelinge gestemd wordt uit Ds.P.van Ruitenberg en Ds.A.T.Vergunst?
...30 jaar geleden Engeland een vloot naar de Falklandeilanden stuurde? (die eerder in de maand door Argentinië was bezet)
...20 jaar geleden in Washington D.C. 500.000(half miljoen) mensen voor abortus demonstreerden?
...50 jaar geleden na bijna vier jaar boren Zwitserse en Italiaanse arbeiders elkaar ontmoetten onder de St.-Bernhard?
...Ds.G.Gerritsen 1 dezer dagen moet beslissen over het beroep van Oud.Ger.Gem.in Ned.Dordrecht?
...Ds.J.Roos 1 dezer dagen moet beslissen over het beroep van Ger.Gem.in Ned.De Beek-Uddel?
...er vanavond in GG Kapelle-Biezelinge gestemd wordt uit Ds.P.van Ruitenberg en Ds.A.T.Vergunst?
Het is niet over 3 JAAR maar over 3 DAGEN 1e paasdag.Gijs83 schreef:...290 jaar geleden de Nederlandse zeevaarder Jacob Roggeveen(1659-1729) Paaseiland ontdekte?
Ik moet de stad een paar keer doorfietsen vanavond, dus dat wordt er dwars doorheen ben ik bang.Gijs83 schreef:...The Passion vandaag in Rotterdam wordt opgevoerd?
Ik blijf toch echt grote moeite houden met het project.
... het komkommertijd is op RF
... dit een chronische kwaal lijkt te worden
... de shift naar Erdee niet veel heeft opgeleverd
... ik goeie discussies mis

Ik vraag me af of dat komt door de shift naar EMG.Afgewezen schreef:... het komkommertijd is op RF
Het lijkt me eerder een shift naar sociale media, zoals Facebook.
- MarthaMartha
de discussies en het verloop ervan zijn te voorspelbaar geworden.Tiberius schreef:Ik vraag me af of dat komt door de shift naar EMG.Afgewezen schreef:... het komkommertijd is op RF
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Het probleem is dat er op een bepaald niveau gediscusseerd dient te worden. Een beetje leven en laten leven. Als man en paard genoemd wordt, wordt je op een gegeven moment geband, je speelt dan teveel op de persoon. Waren we maar wat duidelijker en eerlijker tegenover elkaar. Als je er praktisch invulling aan wilt geven is het direct op de persoon. Dat was vroeger op OSW wel wat anders, dan werd er scherper gediscusseerd en was men niet zo hypergevoelig op het op-de-persoon-spelen.MarthaMartha schreef:de discussies en het verloop ervan zijn te voorspelbaar geworden.Tiberius schreef:Ik vraag me af of dat komt door de shift naar EMG.Afgewezen schreef:... het komkommertijd is op RF
Anderzijds worden thema's die in de rechterflank spelen (wedergeboorte, toeleidende weg) regelmatig 'verziekt' door mensen die zonodig wat spottende opmerkingen moeten plaatsen. Wanneer dat gemeld wordt bij de mods wordt daar niks mee gedaan, sterker nog, de mods doen daar heerlijk aan mee.
Dus vandaar dat het een beetje saai wordt hier ja. Anderzijds is dat ook wel lekker, 't kost veel te veel tijd en dat is zonde, letterlijk en figuurlijk.
Als alles normaal is, over 3 jaar ook hoor...refo schreef:Het is niet over 3 JAAR maar over 3 DAGEN 1e paasdag.Gijs83 schreef:...290 jaar geleden de Nederlandse zeevaarder Jacob Roggeveen(1659-1729) Paaseiland ontdekte?
Ik ben het licht der wereld; die Mij volgt, zal in de duisternis niet wandelen, maar zal het licht des levens hebben. (Joh 8:12b)
Helemaal mee eens.Afgewezen schreef:... het komkommertijd is op RF
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
- MarthaMartha
Anker schreef:Het probleem is dat er op een bepaald niveau gediscusseerd dient te worden. Een beetje leven en laten leven. Als man en paard genoemd wordt, wordt je op een gegeven moment geband, je speelt dan teveel op de persoon. Waren we maar wat duidelijker en eerlijker tegenover elkaar. Als je er praktisch invulling aan wilt geven is het direct op de persoon. Dat was vroeger op OSW wel wat anders, dan werd er scherper gediscusseerd en was men niet zo hypergevoelig op het op-de-persoon-spelen.MarthaMartha schreef: de discussies en het verloop ervan zijn te voorspelbaar geworden.
Anderzijds worden thema's die in de rechterflank spelen (wedergeboorte, toeleidende weg) regelmatig 'verziekt' door mensen die zonodig wat spottende opmerkingen moeten plaatsen. Wanneer dat gemeld wordt bij de mods wordt daar niks mee gedaan, sterker nog, de mods doen daar heerlijk aan mee.
Dus vandaar dat het een beetje saai wordt hier ja. Anderzijds is dat ook wel lekker, 't kost veel te veel tijd en dat is zonde, letterlijk en figuurlijk.

Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
...het vandaag 14 Nisan is ?
“Wij prediken tot mensen alsof zij zich ervan bewust zijn stervende zondaars te zijn; dat zijn zij niet; zij hebben een goede tijd, en ons spreken over wedergeboren worden ligt op een domein waarvan zij niets weten. De natuurlijke mens wil niet wedergeboren worden”.
- Oswald Chambers -
- Oswald Chambers -
Binnenkort mooie dag in Veenendaal.
DV 21 april 2012
Opnieuw hopen we een Bonisa-dag te organiseren op DV 21 april 2012.
Thema: "Ontmoet China"
Plaats: Christelijk Gereformeerde Pnielkerk, Ghandistraat 2 te Veenendaal.
Tijd: van 9.45 - 14.45 uur
Reserveert u alvast deze datum in uw agenda. Sprekers op deze dag
• Dr. W. van Vlastuin (opening)
• Ds. Chen Min Yen (China)
• Kand. C. Schreur (China) - jongeren
• Pauze / ontmoeting
• Ds. D. Kranendonk (Canada)
• 以斯帖 (Esther) (China)
• Willem van den Berg (China) - jongeren
• Ds. A.A. Egas (sluiting)
Medewerking wordt ook verleend door de 100 kinderen van het kinderkoor "Zanglust" uit Barneveld onder leiding van Ton Burgering
In de pauze gelegenheid voor ontmoeting. Diverse kramen aanwezig van Bonisa werkgroepen / verkooppunten.
In de pauze verkrijgbaar (tegen betaling) koffie, thee, frisdrank.