Of hij moet alleen daar iets posten. Dat zal ook best iets schelen.Piet Puk schreef:Eigenlijk moeten we bij Jantje de berichten over beroepingswerk er af halen. Dat zal per maand best wat schelen
Forum-thermometer
Re: Forum-thermometer
-
- Verbannen
Nee man, dat ben ik ook niet van plan...Mannetje schreef:Jan, trek je er niets van an.

Was getekend,
uw medeforummer Jantje
uw medeforummer Jantje

We moeten ons niet alleen in God verblijden om wat we van Hem ontvangen hebben en nog dagelijks ontvangen,
maar ook om wat Hij beloofd heeft en wat we nog van Hem hopen te ontvangen.
Matthew Henry
maar ook om wat Hij beloofd heeft en wat we nog van Hem hopen te ontvangen.
Matthew Henry
Maar Jan wilde graag minderenMannetje schreef:Jan, trek je er niets van an.
613 zit hij nu.Piet Puk schreef:Maar Jan wilde graag minderenMannetje schreef:Jan, trek je er niets van an.
En ik?refo schreef:613 zit hij nu.Piet Puk schreef:Maar Jan wilde graag minderenMannetje schreef:Jan, trek je er niets van an.
214 en liz boer op 381Piet Puk schreef:En ik?refo schreef:613 zit hij nu.Piet Puk schreef:Maar Jan wilde graag minderenMannetje schreef:Jan, trek je er niets van an.
-
- Verbannen
Deze maand kan ik toch niet meer zakken. Dus over een week ga ik echt minderen. Ik ben nu alvast aan het oefenen.refo schreef:613 zit hij nu.Piet Puk schreef:Maar Jan wilde graag minderenMannetje schreef:Jan, trek je er niets van an.
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
uw medeforummer Jantje
Dus ik moet er nog 167 om Liz Boer voorbij te gaanrefo schreef:214 en liz boer op 381Piet Puk schreef:
En ik?

- Wandelende
- Inactief
540*refo schreef:Piet Puk schreef:Maar Jan wilde graag minderenMannetje schreef:Jan, trek je er niets van an.613zit hij nu.
Valt best mee, Jantje.
(~)
Vanwaar die correctie?Wandelende schreef:540*refo schreef:Piet Puk schreef:Maar Jan wilde graag minderenMannetje schreef:Jan, trek je er niets van an.613zit hij nu.
Valt best mee, Jantje.
- Niet meer zo actief -
- Wandelende
- Inactief
Omdat Jantje sinds 1 november 36 pagina's met 15 posts heeft gevuld. En dat is geen 613 maar 540.Mannetje schreef: Vanwaar die correctie?
(~)
Het gaat over 1 maand. Dus 24 okt - 24 nov.
- J.C. Philpot
Het viel me op dat op dit moment de volgende personen tegen de 20.000 posts aanzitten:
DIA 19786
Refo 19387
Alleen Tiberius is al over de 20000 heen. De onbetwiste refoforum keizer Tiberius Iulius Caesar Augustus
Alhoewel: onbetwist? Gezien zijn huidige postingsnelheid loopt hij gevaar dat zijn refoforum keizerschap door DIA overgenomen gaat worden.
DIA 19786
Refo 19387
Alleen Tiberius is al over de 20000 heen. De onbetwiste refoforum keizer Tiberius Iulius Caesar Augustus

Man is nothing: he hath a free will to go to hell, but none to go to heaven, till God worketh in him to will and to do of His good pleasure.
George Whitefield
George Whitefield