Wat doen we vandaag?
Re: Wat doen we vandaag ? [9]
Hier ook thuiswerken. Mijn man en ik hebben onze werkkamer ( nou ja, hokje van 1.6 bij 2.5 m, gelukkig wel met een raam) verdeeld over de week. De ander zit aan het bureau van een van de kinderen te werken.
Ik heb een comfortabel kantoor aan huis, en de kinderen elk een eigen, vrij royale, kamer. Dus wat dat betreft geen klagen.
Ik maak me alleen zorgen om het gebrek aan sociale contactmogelijkheden.
Ik maak me alleen zorgen om het gebrek aan sociale contactmogelijkheden.
Gisteren werd ik wakker met dichtgeplakte ogen, lichte keel- en hoofdpijn.
Volgens de richtlijnen heb ik dus huisarrest.
Ik voel me niet echt ziek, maar hangerig.
En bestond er maar een thuistest om na te gaan of je dan het virus hebt, of niet.
En bestond er maar een thuistest om na te gaan of je dan het virus hebt, of niet.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
-
Nee, aub geen thuistest doen, ik vrees dat dit zeer onbetrouwbaar is...Mara schreef:Gisteren werd ik wakker met dichtgeplakte ogen, lichte keel- en hoofdpijn.
Nee joh.Geytenbeekje schreef:Nee, aub geen thuistest doen, ik vrees dat dit zeer onbetrouwbaar is...Mara schreef:Gisteren werd ik wakker met dichtgeplakte ogen, lichte keel- en hoofdpijn.

Maar je kunt het doorstaan zonder dat je het weet.
Dit voelt als een simpele normale verkoudheid, niet eens griep, maar als ik het zou hebben, zou ik dus immuun kunnen zijn daarna(?)
Mijn zusje kreeg zaterdag ernstiger griepverschijnselen, van de HAP moest ze dit behandelen als een Coronavirus. Dat betekent, opgesloten in haar slaapkamer, en eten en drinken moet voor de deur worden gezet.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
- FlyingEagle
Veel getelefoneerd en vergaderd met video verbinding. Als niet iedereen door elkaar heen klept werkt dat prima. Toch zit ik liever op kantoor
-
- Verbannen
Kun je dat uitleggen?Tiberius schreef:Ik maak me alleen zorgen om het gebrek aan sociale contactmogelijkheden.
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
uw medeforummer Jantje
Dat denk ik wel.Jantje schreef:Kun je dat uitleggen?Tiberius schreef:Ik maak me alleen zorgen om het gebrek aan sociale contactmogelijkheden.
Re: RE: Re: Wat doen we vandaag ? [9]
Dat is toch niet zo ingewikkeld om te begrijpen?Jantje schreef:Kun je dat uitleggen?Tiberius schreef:Ik maak me alleen zorgen om het gebrek aan sociale contactmogelijkheden.
Normaal heb je sociale contacten op je werk en activiteiten in de avonduren. Dat valt nu weg. Zeker voor iemand die alleen woont betekent dat best veel. Natuurlijk zijn er digitale contactmogelijkheden, maar dat is toch heel anders.
-
- Verbannen
Ooo.
Ik begreep het niet. Nu wel. Ik heb er ook last van. Je zit alleen en je hebt geen enkele aanspraak, althans, niet in 'the real life', zoals dat dan zo mooi heet.
Wat kunnen we daaraan doen eigenlijk?
Ik begreep het niet. Nu wel. Ik heb er ook last van. Je zit alleen en je hebt geen enkele aanspraak, althans, niet in 'the real life', zoals dat dan zo mooi heet.
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
uw medeforummer Jantje
Niet zoveel, doorbijten maar. Het is niet anders en we weten waarom.Jantje schreef:Ooo.
Er zijn 'beroepen' waarin je het met name moet hebben van sociale een op een contacten. Zoals Tiberius.
Wat denken jullie van vrienden bij elkaar laten komen omdat er nu geen school is?
-
- Verbannen
Inderdaad. Nu beseffen we meer wat al de eenzamen mee moeten maken.helma schreef:Er zijn 'beroepen' waarin je het met name moet hebben van sociale een op een contacten. Zoals Tiberius.
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
uw medeforummer Jantje
Zeker, dan is het helemaal lastig!helma schreef:Er zijn 'beroepen' waarin je het met name moet hebben van sociale een op een contacten. Zoals Tiberius.