Jantje schreef:DDD schreef:Er zijn hier meer mensen die last hebben van dit fenomeen, want Ad Anker en Pierre27 kunnen er ook een houtje van. Dus deze toelichting is niet helemaal alleen op jou gericht, maar dit gedoe is de druppel die de emmer doet overlopen.
Het valt me alleszins mee dat je mijn naam niet noemt. Verder ben ik het helemaal niet met je eens. @Ad Anker schreef gisteren nog een reactie die de spijker geweldig op de kop sloeg. Maar goed, ik heb zelf maar een eenvoudig mbo-niveau. Dus wellicht dat ik dat bij anderen niet ontdek.
O ja, en ik wist niet wat de betekenis was van de forumnaam @Amstelodamense. Blijkbaar ben ik dus ook dom?
Dit was ook een bijdrage die in het geheel niet op jou is gericht. Maar wel op Pierre27, die er echter niets van zal leren.
Er is geen enkele reden om jouw naam te noemen. Je bent wel wat zwart-wit, maar je zegt nooit dat je slimmer bent dan een ander terwijl dat overduidelijk onzin is. Ik heb ook niet beweerd dat Ad Anker geen zinnige dingen zegt. Ik zeg alleen dat hij ook regelmatig afgeeft op academici op dezelfde manier als JC Ryle deed.
Mijn punt is juist, dat iedereen hier moet kunnen bijdragen. En het is heel goed mogelijk dat iemand met een academische opleiding onzin vertelt, en iemand met alleen vmbo een juiste opmerking maakt. Slim is niet hetzelfde als wijs.
Maar soms hebben mensen die het erg met zichzelf getroffen hebben, de neiging om een wedstrijdje te doen in bijdehand zijn. Dat is vrijwel altijd irritant, maar vooral als iemand zelf niet doorheeft of hij wint of verliest.