Wat doen we vandaag?
Re: Wat doen we vandaag ? [9]
Gecondoleerd helma!
Re: RE: Re: Wat doen we vandaag ? [9]
Heftig! ( betrekkelijk jong in onze ogen)helma schreef:Zaterdag is dit familielid overleden op betrekkelijk jonge leeftijd. (66)helma schreef:Met mijn ouders op familiebezoek geweest.
Een verdrietig bezoek vanwege een uitzichtloze situatie.
Gecondoleerd @Helma!
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Je hebt gelijk, maar de regel geldt ook hier.Jongere schreef:Vergrotende, toch?Ambtenaar schreef:Dichterbij is een overtreffende trap. Je moet dus 'dichterbij dan' zeggen.
-
- Verbannen
- FlyingEagle
Van harte gecondoleerd Helma, veel sterkte
-
Heb wezen mogen evangeliseren in Amsterdam-Bijlmer.
Dat uitgaat van Sjofar.
Dat uitgaat van Sjofar.
Mooi werk! Was er animo?Geytenbeekje schreef:Heb wezen mogen evangeliseren in Amsterdam-Bijlmer.
Dat uitgaat van Sjofar.
-
Ja stuk of 9/10ejvl schreef:Mooi werk! Was er animo?Geytenbeekje schreef:Heb wezen mogen evangeliseren in Amsterdam-Bijlmer.
Dat uitgaat van Sjofar.
Mooie gesprekken gehad maar ook wel mensen die geen foldertje van je willen aannemen.
Tot mijn grote verwondering mocht ik lectuur uitdelen in eettenten e.d.
- Dodo
Vandaag jaarvergadering van de vrouwenbijbelkring. In de tweede helft kregen we een boeiende verhandeling over de Amish, door een van de forummers. Was erg leuk, en interessant! Het had nog wel even door mogen gaan.
... En nog bedankt voor je lekkere stukken kaas!
- J.C. Philpot
Werken in mijn home office.
Man is nothing: he hath a free will to go to hell, but none to go to heaven, till God worketh in him to will and to do of His good pleasure.
George Whitefield
George Whitefield
Toch het advies van de overheid ter harte genomen?
- J.C. Philpot
Inderdaad. Waarmee blijkt dat ik me niet bevind in de hoek waar ambtenaar mij en anderen in probeert te positioneren.merel schreef:Toch het advies van de overheid ter harte genomen?
Man is nothing: he hath a free will to go to hell, but none to go to heaven, till God worketh in him to will and to do of His good pleasure.
George Whitefield
George Whitefield
Daar had je het ook een beetje naar gemaakt door zo te ageren tegen de te nemen maatregelen. Niemand kan zien dat je wel degelijk er rekening mee houdt. Men leest alleen hetgeen je schrijft 

Hoe verhoudt zich het Amisch geloof tot het reformatorische geloof? Zelf heb ik altijd gedacht (en literatuur bevestigd dat) dat er veel doperse en arminiaanse invloeden van zijn. Calvijn heeft daar bijvoorbeeld sterk tegen geageerd. Ik begrijp dan ook die belangstelling voor Amish niet zo goed, maar mogelijk mis ik iets. Wat maakt het zo leuk en interessant om over deze stroming te horen?Dodo schreef:Vandaag jaarvergadering van de vrouwenbijbelkring. In de tweede helft kregen we een boeiende verhandeling over de Amish, door een van de forummers. Was erg leuk, en interessant! Het had nog wel even door mogen gaan.
Fides Quaerens Intellectum