Wist je dat . . . [11]
Re: Wist je dat . . . [11]
.... dat de Heere mij keer op keer weer Zijn goedheid laat zien
.... Hij steeds weer laat zien wie ik ben en wie Hij is
.... ik me vaak zorgen maak over dingen terwijl ik het aan Hem moet overgeven
.... dat ik dan nu ook zie dat Hij er ook zeker voor zorgt
.... dat dat alleen op Zijn tijd gebeurt!
.... Hij steeds weer laat zien wie ik ben en wie Hij is
.... ik me vaak zorgen maak over dingen terwijl ik het aan Hem moet overgeven
.... dat ik dan nu ook zie dat Hij er ook zeker voor zorgt
.... dat dat alleen op Zijn tijd gebeurt!
wat de toekomst brengen moge, mij geleidt des Heeren hand [/color]
en worden wij nu geacht te gaan vissen wie of dat wel niet geweest mag wezen?albion schreef:...ik vanmorgen met mijn klas in de mediatheek gewerkt heb
...de mediatheek naast de ingang is.
...ik hierdoor kon zien wie er kwamen of weggingen
...ik daardoor iemand van het refoforum zag
~~Soli Deo Gloria~~
van over de brug vermoed ikalbion schreef:...ik vanmorgen met mijn klas in de mediatheek gewerkt heb

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
ik heeel heel verdrietig ben aan t worden.. na het lezen in een topic..
ik vele antwoorden zou willen geven, of wat dan ook, maar het laat. ( aangezien ik me helemaal in het stuk met de 5 punten van luther kan vinden)
ik vele antwoorden zou willen geven, of wat dan ook, maar het laat. ( aangezien ik me helemaal in het stuk met de 5 punten van luther kan vinden)
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Hendrikus schreef:en worden wij nu geacht te gaan vissen wie of dat wel niet geweest mag wezen?albion schreef:...ik vanmorgen met mijn klas in de mediatheek gewerkt heb

'k ben benieuwd of het refoforum lid mij gezien heeft!
Laatst gewijzigd door albion op 18 apr 2009, 07:16, 1 keer totaal gewijzigd.
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Welk vak geef je?albion schreef:... of de refoforum lid...

Afgewezen schreef:Welk vak geef je?albion schreef:... of de refoforum lid...

Dat is dacht ik toch regelmatig aan de orde geweest hier op het refoforum.Afgewezen schreef:Welk vak geef je?albion schreef:... of de refoforum lid...
Verder als je weet wat mijn avatar betekent kom je dicht in de buurt.

De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
albion schreef:Dat is dacht ik toch regelmatig aan de orde geweest hier op het refoforum.Afgewezen schreef:Welk vak geef je?albion schreef:... of de refoforum lid...
Verder als je weet wat mijn avatar betekent kom je dicht in de buurt.

Ik denk niet dat Afgewezen dat bedoelt...
ach als je elke dag intensief bezig bent met een andere taal dan krijg je moeite met het Nederlands ... 

Dat geeft niets: wij scholen haar wel weer bij.helma schreef:ach als je elke dag intensief bezig bent met een andere taal dan krijg je moeite met het Nederlands ...
...ik de verslavingsthermometer weer bijgewerkt heb?
...de volgende forummers relatief de meeste berichten achterlieten op het forum: Freek, Wilma vd Berg, Henriet, Helma, Refo, Lassie, Ichtus en zusterelly.
...het schrikbarend meer eens, maar over algemeen men wel gestegen is?
...we de volgende costante factor hebben: memento
...de volgende forummers relatief het meest minder berichten achterlieten(of wellicht helemaal niet geforummed hebben): speranza, Droelie, artistiek, fluitje en monique.
...de top 10 er nu als volgt uitziet:
1.MarthaMartha
2.Rens
3.jvdg
4.Tiberius
5.Henriet
6.Albion
7.Marnix
8.Afgewezen
9.Gijs83
10.JolandaOudshoorn
...de volgende forummers relatief de meeste berichten achterlieten op het forum: Freek, Wilma vd Berg, Henriet, Helma, Refo, Lassie, Ichtus en zusterelly.
...de volgende forummers relatief het meest minder berichten achterlieten(of wellicht helemaal niet geforummed hebben): speranza, Droelie, artistiek, fluitje en monique.
1.MarthaMartha
2.Rens
3.jvdg
4.Tiberius
5.Henriet
6.Albion
7.Marnix
8.Afgewezen
9.Gijs83
10.JolandaOudshoorn
nou Jolanda, je moet toch wat meer je best gaan doen, wil je er niet afkukelenGijs83 schreef:...ik de verslavingsthermometer weer bijgewerkt heb?
1.MarthaMartha
2.Rens
3.jvdg
4.Tiberius
5.Henriet
6.Albion
7.Marnix
8.Afgewezen
9.Gijs83
10.JolandaOudshoorn

Wie zoveel doet dat hij structureel tijd tekort komt voor de Heere, doet meer aardse dingen dan God van hem vraagt.
Wat meet je hier eigenlijk?Gijs83 schreef:...ik de verslavingsthermometer weer bijgewerkt heb?
1.MarthaMartha
2.Rens
3.jvdg
4.Tiberius
5.Henriet
6.Albion
7.Marnix
8.Afgewezen
9.Gijs83
10.JolandaOudshoorn
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
refo schreef:Wat meet je hier eigenlijk?Gijs83 schreef:...ik de verslavingsthermometer weer bijgewerkt heb?
1.MarthaMartha
2.Rens
3.jvdg
4.Tiberius
5.Henriet
6.Albion
7.Marnix
8.Afgewezen
9.Gijs83
10.JolandaOudshoorn

Wie zoveel doet dat hij structureel tijd tekort komt voor de Heere, doet meer aardse dingen dan God van hem vraagt.