Pagina 37 van 76
Re: Kleine ergernissen
Geplaatst: 12 aug 2014, 13:03
door Orchidee

Is dat zo?
De schilders die hier geschilderd hebben, wachten nooit zolang, hooguit een dag.
Re: Kleine ergernissen
Geplaatst: 12 aug 2014, 13:27
door Zita
Orchidee schreef:

Is dat zo?
De schilders die hier geschilderd hebben, wachten nooit zolang, hooguit een dag.
Op het doosje staat het. Ik geloof doosjes altijd maar, om rampen te voorkomen. Gebruikten jullie schilders wel stopverf, geen siliconenkit?
Re: Kleine ergernissen
Geplaatst: 12 aug 2014, 15:24
door Orchidee
Ouderwetse stopverf ja...
Tegenwoordig word er idd veel gekit, mijn broer bijv. is er dol op (werkt in de bouw)

Re: Kleine ergernissen
Geplaatst: 12 aug 2014, 15:30
door Mara
Zita schreef:Orchidee schreef:

Is dat zo?
De schilders die hier geschilderd hebben, wachten nooit zolang, hooguit een dag.
Op het doosje staat het. Ik geloof doosjes altijd maar, om rampen te voorkomen. Gebruikten jullie schilders wel stopverf, geen siliconenkit?
Ik weet niet of dit altijd siliconenkit is, er zijn verschillende soorten nl.
En in de dubbele ramen zijn destijds een soort rubberrandjes geklikt, daar kun je overheen verven als je dat wilt, maar dat hoeft niet.
Een ouderwetse schilder verft altijd 1 mm op het glas, heeft deze mij verteld.
Re: Kleine ergernissen
Geplaatst: 15 aug 2014, 21:41
door DDD
Al twee uur in de wacht bij Vodafone. Met afschuwelijke muziek, inclusief gesproken woord, waar ik iedere keer weer hoop dat ik aan de beurt ben.
Vanwege een het steeds ontbreken van bereik bij mijn nieuwe provider gebeld. Na een half uur in de wacht het nummer duidelijk gemeld aan de medewerkster. Telefoon valt uit en ik word niet teruggebeld. Vervolgens een meneer, die de klacht aanhoort en mij in de wacht zet, en daar zit ik nu alweer meer dan anderhalf uur. Wat een afgrijselijke service.
Re: Kleine ergernissen
Geplaatst: 15 aug 2014, 21:46
door Orchidee
Vodafoon

Re: Kleine ergernissen
Geplaatst: 15 aug 2014, 23:16
door ejvl
Heeft Vodafone sowieso slecht bereik bij jou dan DDD?
Re: Kleine ergernissen
Geplaatst: 16 aug 2014, 00:11
door DDD
Dat kun je wel zeggen. Hij heeft vaker geen dan wel bereik bij mij in huis. Gelukkig heb ik een vaste telefoon om naar door te schakelen, en een onbeperkt abonnement, zodat de kosten niet de pan uit rijzen.
Re: Kleine ergernissen
Geplaatst: 16 aug 2014, 08:21
door ejvl
Maar wat moeten ze eraan doen dan? Vlug een mast bijplaatsen? ;-) Je kunt ook een signal plus kopen, scheelt ook.
Re: Kleine ergernissen
Geplaatst: 16 aug 2014, 09:09
door DDD
Geen idee. Ik heb gevraagd of het bereik daar goed was. Eventueel zouden ze het contract kunnen opzeggen, dan ga ik weer naar een andere.
Re: Kleine ergernissen
Geplaatst: 16 aug 2014, 09:33
door Zita
DDD schreef:Geen idee. Ik heb gevraagd of het bereik daar goed was. Eventueel zouden ze het contract kunnen opzeggen, dan ga ik weer naar een andere.
Ik ben wel benieuwd wat zo'n callcentermedewerker zegt nadat hij je anderhalf uur in de wacht heeft laten staan. Gewoon 'dank u voor het wachten'?
Re: Kleine ergernissen
Geplaatst: 16 aug 2014, 10:28
door DDD
Dat zou ik ook wel eens willen weten. Maar na een uur en 49 minuten heb ik de verbinding verbroken. Volgens de website was de klantenservice op dat moment gesloten en ik was totaal al bijna drie uur telefonisch in gesprek, want voor die tijd had ik uiteraard ook al in de wacht gestaan. Dus wij zullen het nooit weten. Wel weet ik dat ik zodra ik over alle codes beschik een e-mail naar Vodafone zal sturen over de gang van zaken, want een beetje raar is het wel. Het allerwonderlijkste is nog dat op de website de hele avond stond vermeld dat de gemiddelde wachttijd 1 minuut was. Kennelijk werden alle andere telefoontjes supersnel aangenomen;-)
Het idee van een Signal Plus is nog niet zo gek. Maar ik wil het graag combineren met dit apparaat:
http://www.ebay.nl/itm/XLINK-BTTN-Cellu ... 0806315865 en ik weet niet of dat zomaar kan.
Ik kan ook een duo-simkaart nemen en een telefoontoestel dat zowel de vaste lijn kan bedienen als een simkaart, maar ik vraag me af of die te koop zijn. Gewone (nep-vaste) toestellen met simkaart hebben vaak een grotere antenne, en ik hoop dat die wel voldoende bereik hebben. Die kosten evenveel als een Signal Plus, en zouden met de GSM-Gateway besparen.
Een overstap naar het KPN-netwerk zou in mijn geval wel zo praktisch zijn. Het scheelde ook niet eens heel veel per maand.
Re: Kleine ergernissen
Geplaatst: 16 aug 2014, 15:58
door Mara
DDD schreef:Dat kun je wel zeggen. Hij heeft vaker geen dan wel bereik bij mij in huis. Gelukkig heb ik een vaste telefoon om naar door te schakelen, en een onbeperkt abonnement, zodat de kosten niet de pan uit rijzen.
O dat heb ik met mijn T mobile.
Mijn man heeft Hi en die is eigenlijk altijd en overal wel bereikbaar.
Mij valt op dat mobieltjes in het ziekenhuis vaak slecht bereikbaar zijn. Als je mensen daar ziet bellen, houden ze een oor dicht of lopen naar een raam.
We zagen daarnet op de snelweg weer tweemaal iemand al rijdend met zijn mobiel bezig. Je ziet het al aan de rijstijl.
Grote ergernis en levensgevaarlijk.
Re: Kleine ergernissen
Geplaatst: 21 aug 2014, 13:10
door Orchidee
Een rondom glazen douchecabine

Re: Kleine ergernissen
Geplaatst: 21 aug 2014, 16:50
door Mara
Orchidee schreef:Een rondom glazen douchecabine

Uhh, ideaal toch?
Na het douchen droogtrekken en met een sanitairspons en douchespray, is het toch zo schoon?