Laatst gekochte boeken
-
Re: Laatst gekochte boeken [2]
' Het bevindelijke nest' (over de kinder- en jeugdjaren van Prof.Dr. Wim Verboom
'Vrees en vreugde' (over zijn beginjaren als predikant.
Zeer lezenswaardig, (soms)ontroerend maar ook met humor geschreven
Kijk maar uit, die man ligt hier gevoelig.jan de jong schreef:' Het bevindelijke nest' (over de kinder- en jeugdjaren van Prof.Dr. Wim Verboom
Ik ken het boekje ook, en idd. ik ben er niet kapot van.freek schreef:Kijk maar uit, die man ligt hier gevoelig.jan de jong schreef:' Het bevindelijke nest' (over de kinder- en jeugdjaren van Prof.Dr. Wim Verboom
Dat is weer wat anders.Afgewezen schreef:Ik ken het boekje ook, en idd. ik ben er niet kapot van.freek schreef:Kijk maar uit, die man ligt hier gevoelig.jan de jong schreef:' Het bevindelijke nest' (over de kinder- en jeugdjaren van Prof.Dr. Wim Verboom
De boekhandel vandaag maar weer eens gesponsord.

Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
-
- Inactief
En Huisman? Beveel je het boek aan? Zag het boek ook al een paar keer leggen, het trekt mij op zich wel ..huisman schreef:En ik : De zeven kruiswoorden van ds A van Voorden ....''t Kan verkeren' zei BrederoWimA schreef:De HSV Jongeren Bijbel.
Ik wil geen discussie uitlokken maar de preken van ds van Voorden over de zeven kruiswoorden vielen mij niet mee. Ik heb ze nog niet allemaal gelezen (alleen de eerste vier)Hendrik de 3de schreef:En Huisman? Beveel je het boek aan? Zag het boek ook al een paar keer leggen, het trekt mij op zich wel ..huisman schreef:En ik : De zeven kruiswoorden van ds A van Voorden ....''t Kan verkeren' zei BrederoWimA schreef:De HSV Jongeren Bijbel.
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Een nogal gemêleerd gezelschap, zou ik zeggen!huisman schreef:De boekhandel vandaag maar weer eens gesponsord.![]()
![]()
![]()
© -DIA- 33.630 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Ja...@DIA dat boek van ds Wisse zul jij ook erg mooi vinden, er staan pastorale brieven in over de volgende onderwerpen:-DIA- schreef:Een nogal gemêleerd gezelschap, zou ik zeggen!huisman schreef:De boekhandel vandaag maar weer eens gesponsord.![]()
![]()
![]()
Geestelijk leven (1 brief)
Uitgaande en inkerende daad van het geloof (7 brieven)
Geestelijke dodigheid (11 brieven)
Echt werk of namaak (3 brieven)
Donkerheid en verlatenheid (12 brieven)
Genade door recht (4 brieven)
Aanbevolen! (prijs €12.95)
Gekregen van mijn vrouw: De herderkoning, door ds. P. Den Butter
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Mooie recensie van ds. Roos over dit boek in de laatste Wachter Sions.huisman schreef:
Laatst gewijzigd door WimA op 25 nov 2013, 13:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Het lijkt me wel aardig om het stukje van ds. Roos hier te plaatsen.WimA schreef:Mooie recensie van ds. Roos over dit boek in de laatste Wachter Sions.huisman schreef:
Het is een positief stukje.
Is het boek nieuw of is het een herdruk?
Volgens mij is het een herdruk... Maar zeker weten doe ik het niet.eilander schreef:Is het boek nieuw of is het een herdruk?
In ieder geval zijn de publicaties van prof. Wisse niet van recente datum.
(maar dat zal de lezer hier wel begrijpen)
Ja, dat begreep ik wel. Maar soms worden er nog dingen gevonden of iets dergelijks.-DIA- schreef:Volgens mij is het een herdruk... Maar zeker weten doe ik het niet.eilander schreef:Is het boek nieuw of is het een herdruk?
In ieder geval zijn de publicaties van prof. Wisse niet van recente datum.
(maar dat zal de lezer hier wel begrijpen)
Ik neem trouwens sowieso aan dat niet alles wat prof.Wisse in De Wekker schreef, inmiddels is uitgegeven. Dat zou denk ik nogal veel zijn. Maar ergens is dat nog wel beschikbaar natuurlijk; mogelijk is daar een stukje van uitgegeven?