Wat doen we vandaag ? [8]

JolandaOudshoorn

Re: Wat doen we vandaag ? [8]

Bericht door JolandaOudshoorn »

MarthaMartha schreef:
JolandaOudshoorn schreef:Naar het ziekenhuis met mijn zieke mannetje, de kinderarts moet verder kijken. Hopenlijk zijn we vanavond weer terug.
sterkte Jo, laat je weten hoe het was?
Afwachten, het hoort vanzelf over te gaan. Als het erger wordt direct terugkomen. Ontlasting moet wel op kweek gezet worden. Dat hij mager was, vond de arts niet erg, hij kreeg zoveel dikke kinderen op bezoek :bobo
Ook moet hij direct stoppen met de medicijnen.
zucht * ik weet het niet meer....
Ik weet, mijn Verlosser leeft
MarthaMartha

Bericht door MarthaMartha »

JolandaOudshoorn schreef:
MarthaMartha schreef:
JolandaOudshoorn schreef:Naar het ziekenhuis met mijn zieke mannetje, de kinderarts moet verder kijken. Hopenlijk zijn we vanavond weer terug.
Afwachten, het hoort vanzelf over te gaan. Als het erger wordt direct terugkomen. Ontlasting moet wel op kweek gezet worden. Dat hij mager was, vond de arts niet erg, hij kreeg zoveel dikke kinderen op bezoek :bobo
Wij "zuchten" mee! Wanneer krijg je uitslag van de kweek? Stoppen met medicijnen, dacht hij aan een bijwerking daarvan?

Hier hangen inmiddels 3 wassen te drogen, meer deuren om een wasrek aan te hangen heb ik niet boven :mosc
De kamer, keuken en wc zijn schoon, logeerbedden zijn weer opgeruimd (2 neefjes te logeren gehad). En nu zit ik voor koffie.... wat heb ik daar zin in.... Het leed van de tandjes lijkt een beetje geleden, hoewel ze nog niet echt door zijn. In elk geval hebben we weer 3 goede nachten gehad. Wat is dat heerlijk! Vanmiddag even een stomerij zoeken en wat kleding wegbrengen, boodschappen doen en wat post wegbrengen.
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
huisman

Bericht door huisman »

In de file staan.
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Terri

Bericht door Terri »

huisman schreef:In de file staan.
na enkele reacties in verschillende topics, heb ik het idee, dat je een hekel hebt aan files :hum
Auto

Bericht door Auto »

Terri schreef:
na enkele reacties in verschillende topics, heb ik het idee, dat je een hekel hebt aan files :hum
Hij moet ook eens op andere tijden werken ;)

Welkom bij de werkende massa Huisman .........

Ik herinner me ooit iemand die tegen mij zei dat ik dan maar op normale tijden moet gaan werken ..... Weet jij nog wie dat tegen mij zei, beste huisman?
huisman

Bericht door huisman »

Auto schreef:
Terri schreef:
Hij moet ook eens op andere tijden werken ;)

Welkom bij de werkende massa Huisman .........

Ik herinner me ooit iemand die tegen mij zei dat ik dan maar op normale tijden moet gaan werken ..... Weet jij nog wie dat tegen mij zei, beste huisman?

Bedankt voor het meeleven :hum Morgen en overmorgen mag ik weer naar mijn toekomstige werkplek.

Afbeelding
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Auto

Bericht door Auto »

huisman schreef:

Bedankt voor het meeleven :hum Morgen en overmorgen mag ik weer naar mijn toekomstige werkplek.

Afbeelding
Wat doet die palmboom op de achtergrond? Ga je naar een subtropische omgeving?
Schemerlichtje

Bericht door Schemerlichtje »

Heel veel kerstkaarten ontvangen...best grappig...
~ Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag ~ (Loesje)
JolandaOudshoorn

MarthaMartha schreef:
JolandaOudshoorn schreef:
MarthaMartha schreef:
Wij "zuchten" mee! Wanneer krijg je uitslag van de kweek? Stoppen met medicijnen, dacht hij aan een bijwerking daarvan?

Hier hangen inmiddels 3 wassen te drogen, meer deuren om een wasrek aan te hangen heb ik niet boven :mosc
De kamer, keuken en wc zijn schoon, logeerbedden zijn weer opgeruimd (2 neefjes te logeren gehad). En nu zit ik voor koffie.... wat heb ik daar zin in.... Het leed van de tandjes lijkt een beetje geleden, hoewel ze nog niet echt door zijn. In elk geval hebben we weer 3 goede nachten gehad. Wat is dat heerlijk! Vanmiddag even een stomerij zoeken en wat kleding wegbrengen, boodschappen doen en wat post wegbrengen.
Jij bent goed bezig geweest, ik ben heel wat minder productief de laatste tijd.
Vandaag het "potje poep" weggebracht, van rood naar groen, Nathan heeft de ontalsting aan de kerstsfeer aangepast :bobo Langzaam knapt hij wel wat op, maar hij moet behoorlijk aansterken, dus deze week houden we hem gezellig thuis. We hopen wel de kerstviering van de school op donderdagavond te bezoeken.
Helaas, de meiden lijken een tikje mee te krijgen van het hoestvirus dat op het dorp rondwaart. Wellicht dat ze morgen allemaal gezellig thuis zijn, ga ik thuisonderwijs geven :)
Overigens moest hij met de antibiotica stoppen omdat de kinderarts het te schadelijk vond voor de darmen en het niet erg veel leek te helpen.
Zita
Moderator

Bericht door Zita »

Bijkomen van afgelopen week. Kat opnieuw temmen. Appeltaart bakken. CD'tje luisteren. Tulband bakken. Chillen (in minder puberiele termen is dat: op de bank hangen, theedrinken, kletsen, niksen).
Mister
Administrator

Bericht door Mister »

Zita schreef:Bijkomen van afgelopen week. Kat opnieuw temmen. Appeltaart bakken. CD'tje luisteren. Tulband bakken. Chillen (in minder puberiele termen is dat: op de bank hangen, theedrinken, kletsen, niksen).
De meeste pubers kiezen wel voor een ander drankje... :huhu
JolandaOudshoorn

Mister schreef:
Zita schreef:Bijkomen van afgelopen week. Kat opnieuw temmen. Appeltaart bakken. CD'tje luisteren. Tulband bakken. Chillen (in minder puberiele termen is dat: op de bank hangen, theedrinken, kletsen, niksen).
De meeste pubers kiezen wel voor een ander drankje... :huhu
:yahoo

Ik ben de puinhoop van de verjaardag aan het opruimen, met gezin en dan weer voorbereidingen treffen voor de komende feestdagen.
Zita
Moderator

Bericht door Zita »

Slapen, heel veel slapen. Nog net een stukje van het kerstfeest van de zondagsschool meeluisteren. Ik hoorde alweer 'sneeuw', 'kou' 'stroper' en 'honger' in de vrije vertelling. Heerlijk vertrouwd. Wrakkig op de bank hangen. Programma van de bruiloft van zus&zwager doornemen, en trachten me met enthousiasme in te leven in de rol van een ceremoniemeester. Verder niet zoveel, denk ik.
huisman

Bericht door huisman »

Kerken en daarna werken :cry
Ichtus

Bericht door Ichtus »

Genieten van de vakantie, vandaag en morgen en overmorgen en... gewoon de komende twee weken! Heerlijk.
Misschien ook wat meer tijd hebben voor RF, als de lust niet ontbreekt...
Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
Gesloten