MarthaMartha schreef:JolandaOudshoorn schreef:MarthaMartha schreef:JolandaOudshoorn schreef:Naar het ziekenhuis met mijn zieke mannetje, de kinderarts moet verder kijken. Hopenlijk zijn we vanavond weer terug.
sterkte Jo, laat je weten hoe het was?
Afwachten, het hoort vanzelf over te gaan. Als het erger wordt direct terugkomen. Ontlasting moet wel op kweek gezet worden. Dat hij mager was, vond de arts niet erg, hij kreeg zoveel dikke kinderen op bezoek
Ook moet hij direct stoppen met de medicijnen.
zucht * ik weet het niet meer....
Wij "zuchten" mee! Wanneer krijg je uitslag van de kweek? Stoppen met medicijnen, dacht hij aan een bijwerking daarvan?
Hier hangen inmiddels 3 wassen te drogen, meer deuren om een wasrek aan te hangen heb ik niet boven
De kamer, keuken en wc zijn schoon, logeerbedden zijn weer opgeruimd (2 neefjes te logeren gehad). En nu zit ik voor koffie.... wat heb ik daar zin in.... Het leed van de tandjes lijkt een beetje geleden, hoewel ze nog niet echt door zijn. In elk geval hebben we weer 3 goede nachten gehad. Wat is dat heerlijk! Vanmiddag even een stomerij zoeken en wat kleding wegbrengen, boodschappen doen en wat post wegbrengen.
Jij bent goed bezig geweest, ik ben heel wat minder productief de laatste tijd.
Vandaag het "potje poep" weggebracht, van rood naar groen, Nathan heeft de ontalsting aan de kerstsfeer aangepast

Langzaam knapt hij wel wat op, maar hij moet behoorlijk aansterken, dus deze week houden we hem gezellig thuis. We hopen wel de kerstviering van de school op donderdagavond te bezoeken.
Helaas, de meiden lijken een tikje mee te krijgen van het hoestvirus dat op het dorp rondwaart. Wellicht dat ze morgen allemaal gezellig thuis zijn, ga ik thuisonderwijs geven
Overigens moest hij met de antibiotica stoppen omdat de kinderarts het te schadelijk vond voor de darmen en het niet erg veel leek te helpen.