Waarom die behoefte aan hokjes en vakjes?Bewaar het Pand schreef: ↑Vandaag, 10:42Wij zijn die eerstgenoemde (bijna) tien volgens jou?Herman schreef: ↑Vandaag, 10:25royaal geteld kom ik onder de tien uit en dan nog heb ik niet het idee dat ik er daar veel van in de categorie ds. K. Veldman kan plaatsen.
Als ik bevindelijke-gereformeerden tel, dan kom ik wel aan 30 (af aan allemaal), maar dat is toch wel een wat ruimere categorie.
Ontwikkelingen HHK
-
OnlineRefojongere
Re: Ontwikkelingen HHK
-
Bewaar het Pand
Niet zozeer behoefte aan hokjes, meer aan een beetje oriëntatie. Stromingen binnen een kerkverband zijn nu eenmaal een realiteit.Refojongere schreef: ↑Vandaag, 13:56Waarom die behoefte aan hokjes en vakjes?Bewaar het Pand schreef: ↑Vandaag, 10:42Wij zijn die eerstgenoemde (bijna) tien volgens jou?Herman schreef: ↑Vandaag, 10:25royaal geteld kom ik onder de tien uit en dan nog heb ik niet het idee dat ik er daar veel van in de categorie ds. K. Veldman kan plaatsen.
Als ik bevindelijke-gereformeerden tel, dan kom ik wel aan 30 (af aan allemaal), maar dat is toch wel een wat ruimere categorie.
-
OnlineRefojongere
Dan is de vervolgvraag: Hoe breed ben je georiënteerd?Bewaar het Pand schreef: ↑54 minuten geledenNiet zozeer behoefte aan hokjes, meer aan een beetje oriëntatie. Stromingen binnen een kerkverband zijn nu eenmaal een realiteit.Refojongere schreef: ↑Vandaag, 13:56Waarom die behoefte aan hokjes en vakjes?Bewaar het Pand schreef: ↑Vandaag, 10:42Wij zijn die eerstgenoemde (bijna) tien volgens jou?Herman schreef: ↑Vandaag, 10:25
royaal geteld kom ik onder de tien uit en dan nog heb ik niet het idee dat ik er daar veel van in de categorie ds. K. Veldman kan plaatsen.