Gekookte aardappelen
En..............yes................. spruitjes!!!!!!!

O, voor diegenen die het niet lusten waren er ook bonen in tomatensaus.
Maak er iets heel lekkers van. Brood gezond ervan maken. Slablaadje erbij, eh...tomaat enzo. Soep koken.vlinder schreef:Vandaag wordt het brood. Wij dachten alletwee gister elkaar te ontzien en vast even brood te halen. (Ach hij is zo druk, Ach zij heeft zo hard gewerkt). Nu zitten we met 4 broden = 96 sneetjes brood! En dat zou nog wel gaan, maar de vriezer zit helemaal vol!
een tosti vooraf en een wentelteefje toe. Komt best opvogeltje schreef:Maak er iets heel lekkers van. Brood gezond ervan maken. Slablaadje erbij, eh...tomaat enzo. Soep koken.vlinder schreef:Vandaag wordt het brood. Wij dachten alletwee gister elkaar te ontzien en vast even brood te halen. (Ach hij is zo druk, Ach zij heeft zo hard gewerkt). Nu zitten we met 4 broden = 96 sneetjes brood! En dat zou nog wel gaan, maar de vriezer zit helemaal vol!
Brood...mjammie. Maar 96 sneetjes is wel veel.
henriët schreef:woensdag kwam de vrouw van Luther met een pan soep,
gisteren mochten we bij mn zusje eten
en tussen de middag belde mijn moeder om te vragen of we vanavond erwtensoep komen eten....
...dankbaarheid vervult mijn hart..
henriët schreef:woensdag kwam de vrouw van Luther met een pan soep,
gisteren mochten we bij mn zusje eten
en tussen de middag belde mijn moeder om te vragen of we vanavond erwtensoep komen eten....
...dankbaarheid vervult mijn hart..