O,o, heb ik jou gezien? Ik vond het ook erg leuk in Houten.Wilma van den Berg schreef:JolandaOudshoorn schreef:Oeps, dat klink niet goed. Veel sterkte!!!henriët schreef:wakker worden.... kwamen vannacht om half 3 van de huisartsenpost..... en nu moet ik een huis gaan schoonmaken, omdat mn opa gaat verhuizen, en heel de fam een handje meehelpt.......
iedereeneen fijne dag gewenst!
Ik ga straks de kids inbad doen, daarna naar Houten voor de Woord en Daad dag en daarna een verjaardag.
Hier lijkt het wel hetzelfde programma te zijn, op een enkel ding na dan. Hier ook eerst onder de douche of in bad, daarna naar Houten geweest (was echt heerlijk! Heel gezellig!) en vanavond een concert. Kortom, genoeg te doen. Tussendoor nog ff wat administratie doen, stofzuigen, strijken etc. Echt een leuke dag tot nu toe, zo met elkaar...
Wat doen we vandaag? [2]
- JolandaOudshoorn
Re: Wat doen we vandaag? [2]
Ik weet, mijn Verlosser leeft
- MarthaMartha
die is leuk.... even uitleggen hoe jullie eruit zagen enzo....JolandaOudshoorn schreef:O,o, heb ik jou gezien? Ik vond het ook erg leuk in Houten.Wilma van den Berg schreef:JolandaOudshoorn schreef: Oeps, dat klink niet goed. Veel sterkte!!!
Ik ga straks de kids inbad doen, daarna naar Houten voor de Woord en Daad dag en daarna een verjaardag.
Hier lijkt het wel hetzelfde programma te zijn, op een enkel ding na dan. Hier ook eerst onder de douche of in bad, daarna naar Houten geweest (was echt heerlijk! Heel gezellig!) en vanavond een concert. Kortom, genoeg te doen. Tussendoor nog ff wat administratie doen, stofzuigen, strijken etc. Echt een leuke dag tot nu toe, zo met elkaar...

Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
oppassen op m'n nichtje van 1,5 van half 9 tot ongeveer 5 uur. Dan naar huis, boodschappen doen voor de verjaardag(en). Optijd naar bed.
jij bent ook van alle markten thuis! Hoe doe je dat? googlen of zo??Hendrikus schreef:Dan kijk je even op http://www.tijdenplaats.nl en dan vind je:MarthaMartha schreef:vanavond naar Soest....
Vraag me niet wat, in ieder geval iets met zingen en misschien ook insturmenten.... weet ik niet.
meegetrommeld door vriendin, dus het wordt vast gezellig!
" Tussen Pasen en Pinksteren"
Begindatum zaterdag 12 april 2008
Aanvangstijd 19:30 uur
Eindtijd 20:45 uur
Koren/concert/oratorium Gemengd koor Ichthuskoor o.l.v. John Propitius
kinderkoor Daniëlkoor o.l.v. Sara Fikse
Solist instrumentaal: Orgel door: Bert Kruis
Kosten
Er wordt gecollecteerd
Locatie De Open Hof
Straat Veenbesstraat
Huisnummer 3
Postcode 3765 BX
Plaats Soest
Telefoonnummer 035-6029570

De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Nee hoor, MM zei dat ze naar een kooruitvoering in Soest zou gaan. Nou, de meeste kooruitvoeringen in onze gezindte worden wel aangekondigd op http://www.tijdenplaats.nl , dus dan kijk je daar even - en bingoalbion schreef:jij bent ook van alle markten thuis! Hoe doe je dat? googlen of zo??

- sweelinck 25
Treinen hebben ze hier nog niet uitgevonden hor.Hendrikus schreef:Er rijden ook treinen naar Amersfoortsweelinck 25 schreef:Beetje ver weg Hendrikus. Ik heb nog geen rijbewijs (nog mar 17).
Het zou goed voor je zijn, denk ik.sweelinck 25 schreef:Mar ik weet niet of dat wel wat voor mij is hor.
Maar trek je vooral niks van mij aan hoor
En van jou iets aantrekken??? dat doe ik niet hor.
- Wilma van den Berg
Zojuist even foto's naar iemand verstuurd. Straks ook even brieven en andere dingen op de post doen, boodschappen doen, wat spullen opruimen en aan de gang met de dagelijkse bezigheden.
Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
Studeren en tentamen maken!
- Wilma van den Berg
Heel veel succes!!MariaW schreef:Studeren en tentamen maken!
Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
Wassen, zuigen, dweilen.....héél kalmaan, maar het moet wél gebeuren...
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
- JolandaOudshoorn
Druk bezig met de was, bedden verschoond en de hulp is weer geweest, dus heb ik nu weer een schone badkamer, slaapkamres, vloer, keuken, wc, nou ja, maandagmorgen is altijd mijn hele huis weer schoon. Morgen komt er iemand voor de strijk en dan kunnen we weer een weekje er tegen aan!
Ik weet, mijn Verlosser leeft
heerlijk voor je joh!!!JolandaOudshoorn schreef:Druk bezig met de was, bedden verschoond en de hulp is weer geweest, dus heb ik nu weer een schone badkamer, slaapkamres, vloer, keuken, wc, nou ja, maandagmorgen is altijd mijn hele huis weer schoon. Morgen komt er iemand voor de strijk en dan kunnen we weer een weekje er tegen aan!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
huishouden, boodschappen, jetje naar en van school brengen en halen, verjaardag, koken, rf en, vanavond een bijbelstudie voorbereiden,
tjonge wat hebben moeders het toch druk
tjonge wat hebben moeders het toch druk
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
tjonge wat hebben moeders het toch druk[/quote]
Precies, en dan nog durven vragen of de overhemden wel gestreken zijn....
Precies, en dan nog durven vragen of de overhemden wel gestreken zijn....

Zelfs een weg van duizend mijl begint met één enkele stap.
Precies, en dan nog durven vragen of de overhemden wel gestreken zijn....Annemieke schreef:tjonge wat hebben moeders het toch druk

laten ze het dan lekker effe zélf doen zeg.....
Moderatorbericht: