tja... dat zegt mijn baas ook altijd: als er iets mis gaat, eerst om je heen kijken of er iemand anders is die je de schuld kunt geven.......... de bandjesman bijvoorbeeld........helma schreef:Auto schreef: Dan blijft het hele forum maar nieuwsgierig. We gaan in het openbaar niet de fout behandelen die de bandjesman veroorzaakt heeft en waar auto verbijsterd stond toe te kijken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik doe de groeten aan..................
- MarthaMartha

Re: Ik doe de groeten aan..................
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
MarthaMartha schreef:tja... dat zegt mijn baas ook altijd: als er iets mis gaat, eerst om je heen kijken of er iemand anders is die je de schuld kunt geven.......... de bandjesman bijvoorbeeld........helma schreef:Auto schreef: Dan blijft het hele forum maar nieuwsgierig. We gaan in het openbaar niet de fout behandelen die de bandjesman veroorzaakt heeft en waar auto verbijsterd stond toe te kijken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
- MarthaMartha

Stil maar, ik bedoelde dat het wel makkelijk was voor auto om van zich af te wijzen..........helma schreef:MarthaMartha schreef:tja... dat zegt mijn baas ook altijd: als er iets mis gaat, eerst om je heen kijken of er iemand anders is die je de schuld kunt geven.......... de bandjesman bijvoorbeeld........helma schreef:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
de bandjesman heeft vast en zeker niks fout gedaan!!!!!!!!!!!
Mensen, was mijn fout. Ik heb gefaald weer een -'tje op de scorelijst erbij

Auto schreef:Mensen, was mijn fout. Ik heb gefaald weer een -'tje op de scorelijst erbij
en...zo erg was het nou ook weer niet
hij was toch al van plan om anderhalf uur te gaan staan...die 5 minuten maakte ook niet zoveel uit eigenlijk
- MarthaMartha

Auto schreef:Mensen, was mijn fout. Ik heb gefaald weer een -'tje op de scorelijst erbij
MarthaMartha schreef:Auto schreef:Mensen, was mijn fout. Ik heb gefaald weer een -'tje op de scorelijst erbijgrapjas!
Ik ben zo lollig
Maar van de week sprak iemand mij nog aan en die gaf me 2 +'jes dus ik sta nog in het zwart
- MarthaMartha

Toch niet de bandjesman he?!Auto schreef:MarthaMartha schreef:Auto schreef:Mensen, was mijn fout. Ik heb gefaald weer een -'tje op de scorelijst erbijgrapjas!
Ik ben zo lollig
Maar van de week sprak iemand mij nog aan en die gaf me 2 +'jes dus ik sta nog in het zwart
De bandjesman? je bedoelt de sloperMarthaMartha schreef: Toch niet de bandjesman he?!
Nee die was het niet (het was een nog ouder iemand)
- MarthaMartha

nog ouder........ jaja.....Auto schreef:De bandjesman? je bedoelt de sloperMarthaMartha schreef: Toch niet de bandjesman he?!![]()
Auto schreef:De bandjesman? je bedoelt de sloperMarthaMartha schreef: Toch niet de bandjesman he?!![]()
pfffft.....leeftijd zegt niets.....de bandjesman heeft nog heel wat meer haar dan de koster
En juist die viel het op, dat hij zelfs dacht toen hij de bandjesman zag is het al herfst geworden want de uitval is begonnenhelma schreef:Auto schreef: pfffft.....leeftijd zegt niets.....de bandjesman heeft nog heel wat meer haar dan de koster
- MarthaMartha

tja, beter uitval dan afval!!Auto schreef:En juist die viel het op, dat hij zelfs dacht toen hij de bandjesman zag is het al herfst geworden want de uitval is begonnenhelma schreef:Auto schreef: pfffft.....leeftijd zegt niets.....de bandjesman heeft nog heel wat meer haar dan de koster
uuh, dat komt er meestal gelijk achteraan .......MarthaMartha schreef: tja, beter uitval dan afval!!
Henriet, 
en inderdaad het is FANTAAAAAAAAAAAASTISCH

en inderdaad het is FANTAAAAAAAAAAAASTISCH