Waarom niethelma schreef:Gijs!!Gijs83 schreef:
Henriet, van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Je hoeveelste?![]()
dat vraag je niet aan een dame
Gefelie
Re: Gefelie
Dat vereist de etiquette.Gijs83 schreef:Waarom niethelma schreef:Gijs!!Gijs83 schreef:
Henriet, van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Je hoeveelste?![]()
Wat zegt dat etiquette dan? Of is dat geen geschreven document? M.a.w. zijn dit ongeschreven regels?jvdg schreef:Dat vereist de etiquette.Gijs83 schreef:Waarom niethelma schreef:
Gijs!!![]()
gijs ken je dat niet? volgens mij gebruiken ze dat in Rijssen maar al te vaak (zoals bij een trouwerij)
Je hebt gelijk!Lassie schreef:gijs ken je dat niet? volgens mij gebruiken ze dat in Rijssen maar al te vaak (zoals bij een trouwerij)
Voor als je tijd hebGijs83 schreef:Wat zegt dat etiquette dan? Of is dat geen geschreven document? M.a.w. zijn dit ongeschreven regels?jvdg schreef:Dat vereist de etiquette.Gijs83 schreef:
Waarom niet
http://etiquette.startpagina.nl/
Is het gebed uw stuurwiel of uw reservewiel?
Jet
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!!
Het goede en Gods zegen toegewenst!
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!!
Het goede en Gods zegen toegewenst!
Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
... dank je wel allemaal... apart eigenlijk, al die digitale wensen doen toch heel goed!!!Gijs83 schreef:Kijk alle kindjes zingen voor Henriet! Wat zullen ze blij zijn!fluitje schreef:Jetteketet,
Van harte gefeliciteerd.
Henriet, van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Je hoeveelste?
Nou vooruit, omdat het a special day is... vergeef ik het je gijs;)
ik heb een extra feestelijk gevoel, ivm kroonjaar, voor de derde keer een 0 achter het 1e cijfer:)
enne die zingende kinderen.. dat klopt helemaal, we hadden een geweldig feest vanmorgen in de klas, met veeeeeeel cadeautjes;) cake versieren ( hihi de stofzuiger maar meteen bij de hand genomen..) snoep ijs chips, kortom FEEST!
wat ik zelf vanmorgen het mooiste vond... dat al die kinderen zo heel overtuigend je toezingen.. 'dat s Heeren zegen op u daal'!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Van harte gefeliciteerd! Gods zegen toegewenst.
De Heer is mijn Herder, mij ontbreekt niets.
- monique
gefeliciteert henriet was je vandaag jarig ?????
kwens je nog heeeeel veel jaartjes toe
liefs mij
kwens je nog heeeeel veel jaartjes toe
liefs mij
herinner je gister
droom van morgen
maar leef vandaag
droom van morgen
maar leef vandaag
MariaW schreef:Ook namens mij van harte gefeliciteerd. In het bijzonder Gods zegen toegewenst en toegebeden over je nieuwe levensjaar.sweelinck 25 schreef:HENRIET VAN HARTE GEFELICITEERD!!!!
- Bert Mulder
- Contacteer:
Moeder Hen, ook nog hartelijk gefeliciteerd, en nog vele jaren toegewenst.
En des Heeren zegen gewenst over deze dag.
En des Heeren zegen gewenst over deze dag.
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
Van harte henriet!
Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangrijk deel het elimineren van theologische contradicties.
Vraag jij voor vaderdag maar het boekje "Hoe hoort het eigenlijk" van Amy Groskamp-ten Have: dan weet je vervolgens alles van etikettenGijs83 schreef:Wat zegt dat etiquette dan? Of is dat geen geschreven document? M.a.w. zijn dit ongeschreven regels?jvdg schreef:Dat vereist de etiquette.Gijs83 schreef:
Waarom niet
Wieger heeft het vast wel voor je
~~Soli Deo Gloria~~
fluitje schreef:Jetteketet,
Van harte gefeliciteerd.