Kleine ergernissen [1]
Re: Kleine ergernissen
´s ochtends vroeg merken dat de koffiepot bijgevuld moet worden , maar nog erger als er helemaal geen koffie meer in huis is !!! en het gebeurd op zondagmorgen!!
(gelukkog woont zuslief om de hoek
(gelukkog woont zuslief om de hoek
Afspraak met de tandarts voor 2 gaatjes bij 'Jan'
Gesprek:
'Laat eens kijken:
mmm - dat is 40 eenheden (40 min) om tandsteen weg te halen.
- dat is 50 eenheden (50 min) om de gaatjes te vullen.'
'Wat?! 40 min om tandsteen weg te halen? Dat doet mijn tandarts in een paar minuten!
'Ja, mevrouw, niet ieder gebit is hetzelfde!'
'Het zijn maar een paar kleine gaatjes werd er gezegd, hebben ze daar 50 minuten voor nodig?'
'Dat kan je pas zien als ze aan het boren zijn of ze klein zijn ja of nee.'
'Nou, ik vind dit echt belachelijk. U hoort nog van me.'
'Jan' poetst meerdere malen zijn tanden en uitgebreid. Hij heeft op het ogenblik geen last van zijn gaatjes, maar dat blijft natuurlijk niet zo en hij heeft al veel problemen gehad in februari, dus ik zit met een probleem. Ik Jan aangeraden heeft om een andere tandarts te gaan zoeken. En ik het heel lastig vind. Wat is wijsheid?
Gesprek:
'Laat eens kijken:
mmm - dat is 40 eenheden (40 min) om tandsteen weg te halen.
- dat is 50 eenheden (50 min) om de gaatjes te vullen.'
'Wat?! 40 min om tandsteen weg te halen? Dat doet mijn tandarts in een paar minuten!
'Ja, mevrouw, niet ieder gebit is hetzelfde!'
'Het zijn maar een paar kleine gaatjes werd er gezegd, hebben ze daar 50 minuten voor nodig?'
'Dat kan je pas zien als ze aan het boren zijn of ze klein zijn ja of nee.'
'Nou, ik vind dit echt belachelijk. U hoort nog van me.'
'Jan' poetst meerdere malen zijn tanden en uitgebreid. Hij heeft op het ogenblik geen last van zijn gaatjes, maar dat blijft natuurlijk niet zo en hij heeft al veel problemen gehad in februari, dus ik zit met een probleem. Ik Jan aangeraden heeft om een andere tandarts te gaan zoeken. En ik het heel lastig vind. Wat is wijsheid?
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Nee hoor! Ik vind shoppen hééérlijk! Helemaal als mn aanstaande mee is. Die vind het ook leuk! Tussendoor op een terrasje zitten of in een restaurantje. Ik teken er voor (hij gelukkig ook!!!).MarthaMartha schreef: en ik..
**het lijkt erop dat we wat misvattingen over vrouwen om zeep kunnen helpen hier**

God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
- JolandaOudshoorn
OP zijn tijd kan ik er ook van genieten. Maar dan moeten wel de juiste personen mee! En dat terrasje of restaurantje hoort er helemaal bij!Daphne schreef:Nee hoor! Ik vind shoppen hééérlijk! Helemaal als mn aanstaande mee is. Die vind het ook leuk! Tussendoor op een terrasje zitten of in een restaurantje. Ik teken er voor (hij gelukkig ook!!!).MarthaMartha schreef: en ik..
**het lijkt erop dat we wat misvattingen over vrouwen om zeep kunnen helpen hier**
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Een kleine ergenis, als je solicitatie brief niet wordt doorgestuurd naar mn stageadres en ze niks van je af weten.
Maar, ze waren blij met een stagaire zei de mevrouw aan de foon. Dus... afspraak gemaakt, en huppakee... gesprek donderdag. Maandag beginnen.
Maar... tjoh, daar wordt ik wel geergerd van, een solicitatie brief die het hoofdbureau niet doorstuurd naar mijn stage plek.
Maar, ze waren blij met een stagaire zei de mevrouw aan de foon. Dus... afspraak gemaakt, en huppakee... gesprek donderdag. Maandag beginnen.

Maar... tjoh, daar wordt ik wel geergerd van, een solicitatie brief die het hoofdbureau niet doorstuurd naar mijn stage plek.

Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
Waardeloos zeg, ook niet echt handig...judith schreef:Een kleine ergenis, als je solicitatie brief niet wordt doorgestuurd naar mn stageadres en ze niks van je af weten.
Maar, ze waren blij met een stagaire zei de mevrouw aan de foon. Dus... afspraak gemaakt, en huppakee... gesprek donderdag. Maandag beginnen.![]()
![]()
Maar mooi dat je er wel terecht kan!

Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
Nee, nie handig! Maar, ben idd reuze blij dat ik dr terecht kan!Ichtus schreef:Waardeloos zeg, ook niet echt handig...judith schreef:Een kleine ergenis, als je solicitatie brief niet wordt doorgestuurd naar mn stageadres en ze niks van je af weten.
Maar, ze waren blij met een stagaire zei de mevrouw aan de foon. Dus... afspraak gemaakt, en huppakee... gesprek donderdag. Maandag beginnen.![]()
![]()
Maar mooi dat je er wel terecht kan!
Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
'wachtlijnen' bij huisartsen, laten ze je eerst ik weet niet hoe lang wachten, dan moeten ze zoeken, en als ze 't dan eindelijk gevonden hebben, blijkt er nóg geen duidelijkheid te zijn 

It's nice to be important, but it's more important to be nice...
internet
Het gaat allemaal weer eens vreselijk sloooooom

Het gaat allemaal weer eens vreselijk sloooooom
Het kan erger. Ik heb eens ruim een kwartier aan de lijn gehangen, gaat hij na een kwartier 1 keer over en zegt een stem: helaas kunnen wij uw oproep niet beantwoorden. Op werkdagen zijn wij te bereiken van ....tot... Voor spoed kunt u bellen naar....Ik dacht toen: verdraaid, ik zit hier aan de telefoon en opeens zetten ze het antwoordapparaat aan.*girly* schreef:'wachtlijnen' bij huisartsen, laten ze je eerst ik weet niet hoe lang wachten, dan moeten ze zoeken, en als ze 't dan eindelijk gevonden hebben, blijkt er nóg geen duidelijkheid te zijn

Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Banken in stoptreinen. 

Pubers... die denken volwassen te zijn
(waar is mn boek
)

(waar is mn boek

- JolandaOudshoorn
Bijna??????? is het dan nog niet zo .........JolandaOudshoorn schreef:het instituut kerk, dat bijna politiek wordt

Ichtus schreef:Pubers... die denken volwassen te zijn![]()
(waar is mn boek)
hihi, herkenbaar.
kan je geen opvoedrubriek beginnen? Vraag maar aan Ichtus...