Wat een eenvoudig vrouwtje was dat.PvS schreef:Sukey Harley
Welk boek ben jij nu aan het lezen? [3]
Re: Welk boek ben jij nu aan het lezen? [2]
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
In meerdere topics heb ik jouw standpunt in dezen gelezen.Afgewezen schreef:
Ik veronderstel zomaar dat je in dit boek herkenning ziet.
Wetend dat je op dit forum veel tegenstand ontmoet, vind ik het van dapperheid getuigen dat je dit boek aan ons voorlegt
Leerredenen van Comrie.
Gewetensbezwaarde trouwambtenaar - 'De totalitaire staat werpt het geweten van haar burgers weg als een waardeloos vod'
Dr. J.H. Bavinck
Dr. J.H. Bavinck
Is dit een mooi boek/waard om het aan te schaffen?jvdg schreef:Geloof en gevoel
Heemskerk, D.
Gewetensbezwaarde trouwambtenaar - 'De totalitaire staat werpt het geweten van haar burgers weg als een waardeloos vod'
Dr. J.H. Bavinck
Dr. J.H. Bavinck
Na jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren weer eens heel oubollig: de Tuinfluiter...heb het alweer bijna uit 
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Verveeld nooit.Orchidee schreef:Na jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren weer eens heel oubollig: de Tuinfluiter...heb het alweer bijna uit
TOP!!!Orchidee schreef:Na jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren weer eens heel oubollig: de Tuinfluiter...heb het alweer bijna uit
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Nee geen Top Naeff, maar Jos van Manen-Pietershenriët schreef:TOP!!!Orchidee schreef:Na jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren weer eens heel oubollig: de Tuinfluiter...heb het alweer bijna uit
Ik heb deze post in het verkeerde topic geplaatst.caprice schreef:Is dit een mooi boek/waard om het aan te schaffen?jvdg schreef:Geloof en gevoel
Heemskerk, D.
Had moeten zijn: nieuwe aanwinsten.
Ik moet het boek dus nog lezen.
Als het zover is, zal ik het melden.
--dubbele posting--
@refo: gelieve deze posting in mindering te brengen als je de thermometer voor mei samenstelt.
@refo: gelieve deze posting in mindering te brengen als je de thermometer voor mei samenstelt.
Laatst gewijzigd door jvdg op 05 mei 2011, 14:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Absoluut!!!caprice schreef:Is dit een mooi boek/waard om het aan te schaffen?jvdg schreef:Geloof en gevoel
Heemskerk, D.
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
De troop-leraar. Ik zit in een Potok-fase. Heb De uitverkorene, De rechtvaardiging, Mijn naam is Asjer Lev en De gave van Asjer Lev al gelezen in de afgelopen weken. Hierna komt Davita's harp.
Hannah
Sorry Hannah!
Gewoon relaxt, gezellig (eeeindelijk weer eens een gezellig jeugdboek met een positief en gezellig gezinsleven!) vakantielektuur!
Sorry Hannah!
Gewoon relaxt, gezellig (eeeindelijk weer eens een gezellig jeugdboek met een positief en gezellig gezinsleven!) vakantielektuur!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Ik heb het interview met de schrijver gelezen, en dat sprak me wel aan. Met de boekenbonnen die ik nog heb moet het lukken.huisman schreef:Absoluut!!!caprice schreef:Is dit een mooi boek/waard om het aan te schaffen?jvdg schreef:Geloof en gevoel
Heemskerk, D.
Dr. J.H. Bavinck
Dr. J.H. Bavinck
Heb je dit boek gelezen jvdg?jvdg schreef:In meerdere topics heb ik jouw standpunt in dezen gelezen.Afgewezen schreef:
Ik veronderstel zomaar dat je in dit boek herkenning ziet.
Wetend dat je op dit forum veel tegenstand ontmoet, vind ik het van dapperheid getuigen dat je dit boek aan ons voorlegt
Ik heb talloze boekjes over de doop gelezen, en het werd pas helder toen ik de doop in het geheel van de bijbelse wedergeboorte onder het nieuwe verbond ging zien.
Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangrijk deel het elimineren van theologische contradicties.