Het blijft jammer dat men niet inhoudelijk het gesprek aan wil gaan.Tiberius schreef: ↑Vandaag, 07:46Ik denk niet dat dat gaat gebeuren.HHR schreef: ↑Gisteren, 22:31Dat zou inderdaad inhoudelijker zijn denk ik. Nu sprak men over heel andere dingen en zodoende langs elkaar heen.Henk J schreef: ↑Gisteren, 18:19 Vandaag tijdens een autorit kunnen beluisteren en ik vind deze podcast ook het beluisteren waard. Af en toe botst het tussen ds. Van Vugt en dr. Janse maar dat maakt het juist interessant. Voor een vervolg zou het mooi zijn als een GG predikant in gesprek gaat met ds. Van Vught.
In dit artikel (https://www.rd.nl/artikel/1154229-hoe-h ... erk-vinden) beweert ds. Clements dat het geven van een reactie op de overstap van veel GerGemmers naar de HHK 'niet vruchtbaar' en verwijst hij naar een artikeltje in de Saambinder.
Overigens gebeurt dat ook plaatselijk. Ik ken diverse gevallen dat de predikant van een gemeente waar veel GG'ers zich aansloten contact probeerde te zoeken met de predikant van de betreffende GG. Om hier over te spreken, omdat het geen wenselijke ontwikkeling is. Maar alle contact werd afgehouden.