Wat doen we vandaag?

Nathanaël

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door Nathanaël »

Tiberius schreef:
Jantje schreef:
Tiberius schreef:Lees: pannenkoeken of patat. :)
Het is friet; geen patat.
Ik dacht dat Nathanaël boven de rivieren woont. Dus patat.
Een paar honderd meter onder de Rijn :D Een beetje in het vage middengebied dus, wat deze discussie betreft dan. Dus ik gebruik het eigenlijk allebei wel, maar meestal patat. En dat is inderdaad een van de favoriete gerechten van mijn zoontje :slurp
Jantje
Verbannen

Bericht door Jantje »

Tiberius schreef:
Jantje schreef:
Aha! Dus je gaat gezellig een frietje eten met Nathanaël? Gezellig hoor. Weet hij daar zelf ook al van? :nananere
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
Nathanaël

Bericht door Nathanaël »

Jantje schreef:
Tiberius schreef:
Jantje schreef:
Aha! Dus je gaat gezellig een frietje eten met Nathanaël? Gezellig hoor. Weet hij daar zelf ook al van? :nananere
Haha, van harte welkom! Ik woon naast het patatkot, dus dat komt helemaal goed! Jantje uiteraard ook welkom, speciaal voor jou zal ik dan frietsaus kopen :slurp
Tiberius
Administrator

Bericht door Tiberius »

Samen een bordje friet eten is nooit verkeerd.

Afbeelding
Jantje
Verbannen

Bericht door Jantje »

Nathanaël schreef:Haha, van harte welkom! Ik woon naast het patatkot, dus dat komt helemaal goed! Jantje uiteraard ook welkom, speciaal voor jou zal ik dan frietsaus kopen :slurp
Ik weet alleen niet waar je woont, dus dat wordt dan wel heel lastig... :nananere :yahoo ;) En frietsaus vind ik niet zo lekker; echte Belgische mayonaise is beter. :slurp
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
Jantje
Verbannen

Bericht door Jantje »

Tiberius schreef:Samen een bordje friet eten is nooit verkeerd.

Afbeelding
Vers gebakken van eigen aardappels en met veel zeezout zijn ze het lekkerst.
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
Nathanaël

Bericht door Nathanaël »

Jantje schreef:
Nathanaël schreef:Haha, van harte welkom! Ik woon naast het patatkot, dus dat komt helemaal goed! Jantje uiteraard ook welkom, speciaal voor jou zal ik dan frietsaus kopen :slurp
Ik weet alleen niet waar je woont, dus dat wordt dan wel heel lastig... :nananere :yahoo ;) En frietsaus vind ik niet zo lekker; echte Belgische mayonaise is beter. :slurp
Nou, vlak onder de Rijn dus, naast een cafetaria. Zo moet je het wel kunnen vinden toch? :-p
En dan ben je helemaal van harte welkom! In mijn schoonfamilie is er altijd stevige discussie tussen frietsausliefhebbers en mayonaisevrienden, dus mijn schoonmoeder koopt het allebei. Ik sta zelf aan de mayonaisekant.
Mara

Bericht door Mara »

parsifal schreef: Ik doelde vooral als baby heel ondernemend. Niet stilzitten om te luisteren en om te observeren, maar direct ergens op af proberen te gaan en veel bewegen enz. Ook toen hij nog niet kon lopen, kroop hij richting de actie. En als hij op schoot zit wil hij vooral dingen vasthouden en er hard mee bewegen. Als ik het vergelijk met de babies van vrienden, zit onze zoon aan het heel beweeglijke eind van het spectrum.
Grappig is dat he, dat ieder kind in zijn eigen tempo ontwikkelt.
Bij de oudste maakte ik me weleens zorgen, dat hij iets nog niet deed wat zijn neefjes, die even oud waren, allang deden.
Mijn jongste praatte heel laat, maar volgens de CB arts kwam dat omdat haar broers haar zonder woorden ook begrepen.
Ze hebben allemaal hun eigen karaktertje en dat is vrijwel meteen al duidelijk. ;)
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
refo

Bericht door refo »

Jantje schreef:

Afbeelding
Zout is zout. Er bestaat geen lekker of minder lekker zout.
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Zeeuw

Bericht door Zeeuw »

refo schreef:
Jantje schreef:

Afbeelding
Zout is zout. Er bestaat geen lekker of minder lekker zout.
Zeer zeker wel:
https://www.frankrijk.nl/2018/12/wat-is ... et-hebben/
Ambtenaar

Bericht door Ambtenaar »

Zeezout bestaat uit verschillende chlorides, keukenzout vooral uit natriumchloride.
Nasrani

Bericht door Nasrani »

Jantje schreef:
Awel toch wat Belgisch bloed.... ;)

Een van de betere frietkotten staat trouwens wel bij je in de buurt. Aan de zeedijk met een tank bovenop de dijk.
Wij leven in een wereld waarin bijna alles ons afleidt van God.
Daarom zullen we keuzes moeten maken als we een vertrouwelijke omgang met God willen.
Jantje
Verbannen

Bericht door Jantje »

Inderdaad; dat klopt helemaal. Helaas kom ik daar niet zo vaak. Maar lekkere friet hebben ze zeker bij Melis! :slurp ;)

@Zeeuw,
In ieder geval blijkt maar weer dat @refo niet overal verstand van heeft.
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
Zeeuw

Bericht door Zeeuw »

Jantje schreef:Inderdaad; dat klopt helemaal. Helaas kom ik daar niet zo vaak. Maar lekkere friet hebben ze zeker bij Melis! :slurp ;)

@Zeeuw,
Wij eten vrij regelmatig bij de Fontein in Westkappel :D. Misschien moeten we in die omgeving gaan fietsen Nasrani en dan daar friet eten. Misschien kunnen we dan koffie drinken bij Jantje. Als we welkom zijn in onze wielerpakjes tenminste..
Jantje
Verbannen

Bericht door Jantje »

Zeeuw schreef:
Jantje schreef:Inderdaad; dat klopt helemaal. Helaas kom ik daar niet zo vaak. Maar lekkere friet hebben ze zeker bij Melis! :slurp ;)

@Zeeuw,
Wij eten vrij regelmatig bij de Fontein in Westkappel :D. Misschien moeten we in die omgeving gaan fietsen Nasrani en dan daar friet eten. Misschien kunnen we dan koffie drinken bij Jantje. Als we welkom zijn in onze wielerpakjes tenminste..
Nou, ga dan de volgende keer maar eens om een frietje bij Melis. Dat is ook erg smakelijk. En daarna kun je een mooie wandeling maken over de Zeedijk en/of over het strand.
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
Plaats reactie