Een paar honderd meter onder de RijnTiberius schreef:Ik dacht dat Nathanaël boven de rivieren woont. Dus patat.Jantje schreef:Het is friet; geen patat.Tiberius schreef:Lees: pannenkoeken of patat.

Een paar honderd meter onder de RijnTiberius schreef:Ik dacht dat Nathanaël boven de rivieren woont. Dus patat.Jantje schreef:Het is friet; geen patat.Tiberius schreef:Lees: pannenkoeken of patat.
Aha! Dus je gaat gezellig een frietje eten met Nathanaël? Gezellig hoor. Weet hij daar zelf ook al van?Tiberius schreef:Ik dacht dat Nathanaël boven de rivieren woont. Dus patat.Jantje schreef:Het is friet; geen patat.Tiberius schreef:Lees: pannenkoeken of patat.
Haha, van harte welkom! Ik woon naast het patatkot, dus dat komt helemaal goed! Jantje uiteraard ook welkom, speciaal voor jou zal ik dan frietsaus kopenJantje schreef:Aha! Dus je gaat gezellig een frietje eten met Nathanaël? Gezellig hoor. Weet hij daar zelf ook al van?Tiberius schreef:Ik dacht dat Nathanaël boven de rivieren woont. Dus patat.Jantje schreef:Het is friet; geen patat.Tiberius schreef:Lees: pannenkoeken of patat.
Ik weet alleen niet waar je woont, dus dat wordt dan wel heel lastig...Nathanaël schreef:Haha, van harte welkom! Ik woon naast het patatkot, dus dat komt helemaal goed! Jantje uiteraard ook welkom, speciaal voor jou zal ik dan frietsaus kopen![]()
Vers gebakken van eigen aardappels en met veel zeezout zijn ze het lekkerst.Tiberius schreef:Samen een bordje friet eten is nooit verkeerd.
Nou, vlak onder de Rijn dus, naast een cafetaria. Zo moet je het wel kunnen vinden toch? :-pJantje schreef:Ik weet alleen niet waar je woont, dus dat wordt dan wel heel lastig...Nathanaël schreef:Haha, van harte welkom! Ik woon naast het patatkot, dus dat komt helemaal goed! Jantje uiteraard ook welkom, speciaal voor jou zal ik dan frietsaus kopen![]()
![]()
![]()
En frietsaus vind ik niet zo lekker; echte Belgische mayonaise is beter.
Grappig is dat he, dat ieder kind in zijn eigen tempo ontwikkelt.parsifal schreef: Ik doelde vooral als baby heel ondernemend. Niet stilzitten om te luisteren en om te observeren, maar direct ergens op af proberen te gaan en veel bewegen enz. Ook toen hij nog niet kon lopen, kroop hij richting de actie. En als hij op schoot zit wil hij vooral dingen vasthouden en er hard mee bewegen. Als ik het vergelijk met de babies van vrienden, zit onze zoon aan het heel beweeglijke eind van het spectrum.
Zout is zout. Er bestaat geen lekker of minder lekker zout.Jantje schreef:Vers gebakken van eigen aardappels en met veel zeezout zijn ze het lekkerst.Tiberius schreef:Samen een bordje friet eten is nooit verkeerd.
Zeer zeker wel:refo schreef:Zout is zout. Er bestaat geen lekker of minder lekker zout.Jantje schreef:Vers gebakken van eigen aardappels en met veel zeezout zijn ze het lekkerst.Tiberius schreef:Samen een bordje friet eten is nooit verkeerd.
Awel toch wat Belgisch bloed....Jantje schreef:Ik weet alleen niet waar je woont, dus dat wordt dan wel heel lastig...Nathanaël schreef:Haha, van harte welkom! Ik woon naast het patatkot, dus dat komt helemaal goed! Jantje uiteraard ook welkom, speciaal voor jou zal ik dan frietsaus kopen![]()
![]()
![]()
En frietsaus vind ik niet zo lekker; echte Belgische mayonaise is beter.
Wij eten vrij regelmatig bij de Fontein in WestkappelJantje schreef:Inderdaad; dat klopt helemaal. Helaas kom ik daar niet zo vaak. Maar lekkere friet hebben ze zeker bij Melis!![]()
![]()
@Zeeuw,
In ieder geval blijkt maar weer dat @refo niet overal verstand van heeft.
Nou, ga dan de volgende keer maar eens om een frietje bij Melis. Dat is ook erg smakelijk. En daarna kun je een mooie wandeling maken over de Zeedijk en/of over het strand.Zeeuw schreef:Wij eten vrij regelmatig bij de Fontein in WestkappelJantje schreef:Inderdaad; dat klopt helemaal. Helaas kom ik daar niet zo vaak. Maar lekkere friet hebben ze zeker bij Melis!![]()
![]()
@Zeeuw,
In ieder geval blijkt maar weer dat @refo niet overal verstand van heeft.. Misschien moeten we in die omgeving gaan fietsen Nasrani en dan daar friet eten. Misschien kunnen we dan koffie drinken bij Jantje. Als we welkom zijn in onze wielerpakjes tenminste..