Wat doen we vandaag?
- J.C. Philpot
Re: Wat doen we vandaag ? [9]
Wat moet ik daar nu op zeggen 

Man is nothing: he hath a free will to go to hell, but none to go to heaven, till God worketh in him to will and to do of His good pleasure.
George Whitefield
George Whitefield
Gelukkig maar dat het een schrijffout was.J.C. Philpot schreef:Wat moet ik daar nu op zeggen
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
-
- Verbannen
Een héle avond?J.C. Philpot schreef:Nu is het tijd voor mijn gebruikelijke zaterdagavondbesteding: in bad.

Lekker gezellig voor je vrouw...
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
uw medeforummer Jantje
Zijn vrouw zit in de sauna, een deur verder.Jantje schreef:Een héle avond?J.C. Philpot schreef:Nu is het tijd voor mijn gebruikelijke zaterdagavondbesteding: in bad.![]()

Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
- J.C. Philpot
Vanaf half 9, na eerst een uur koffie gedronken te hebben met mijn vrouw. Tot half 11, waarna we samen zijn gaan slapen. Dus het is niet zo erg als het lijktJantje schreef:Een héle avond?J.C. Philpot schreef:Nu is het tijd voor mijn gebruikelijke zaterdagavondbesteding: in bad.![]()

Vandaag 22 km gewandeld. Nu een wasmachine aan het uitzoeken ivm een defect exemplaar. Wat een uitzoekwerkje, en ik dacht dat een wasmachine gewoon een wasmachine was...

Man is nothing: he hath a free will to go to hell, but none to go to heaven, till God worketh in him to will and to do of His good pleasure.
George Whitefield
George Whitefield
-
- Verbannen
2 uur?!?!?!?J.C. Philpot schreef:Vanaf half 9, na eerst een uur koffie gedronken te hebben met mijn vrouw. Tot half 11, waarna we samen zijn gaan slapen. Dus het is niet zo erg als het lijkt![]()

Ik zou gek worden...
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
uw medeforummer Jantje
Werken. In de auto vanmorgen preek van ds Kater en vanmiddag van ds Simons gehoord. Uur woon-werkverkeer heeft zo zn voordelen.
-
Kan je dat allemaal ook na een dag hard werken het allemaal horen ?Zeeuw schreef:Werken. In de auto vanmorgen preek van ds Kater en vanmiddag van ds Simons gehoord. Uur woon-werkverkeer heeft zo zn voordelen.
Rustig in de auto gaat dat uitstekend ja.Geytenbeekje schreef:Kan je dat allemaal ook na een dag hard werken het allemaal horen ?Zeeuw schreef:Werken. In de auto vanmorgen preek van ds Kater en vanmiddag van ds Simons gehoord. Uur woon-werkverkeer heeft zo zn voordelen.
Nachtdienst draaien en overdag slapen.
''Niemand is armer dan hij die in tijden van nood zijn geloof verliest.''
Re: RE: Re: Wat doen we vandaag ? [9]
Zo leer je wél onderscheiden zeker?Zeeuw schreef:Werken. In de auto vanmorgen preek van ds Kater en vanmiddag van ds Simons gehoord. Uur woon-werkverkeer heeft zo zn voordelen.

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Re: RE: Re: Wat doen we vandaag ? [9]
Orchidee schreef:Zo leer je wél onderscheiden zeker?Zeeuw schreef:Werken. In de auto vanmorgen preek van ds Kater en vanmiddag van ds Simons gehoord. Uur woon-werkverkeer heeft zo zn voordelen.

-
Wat is hard werken?Geytenbeekje schreef:Kan je dat allemaal ook na een dag hard werken het allemaal horen ?Zeeuw schreef:Werken. In de auto vanmorgen preek van ds Kater en vanmiddag van ds Simons gehoord. Uur woon-werkverkeer heeft zo zn voordelen.

Ik deed ook wel eens tijdens het werk, maar niet zo vaak
Kom haastig tot Christus. Hij heeft zielen gereinigd die even vuil waren als die van u. – Thomas Boston
mail: broederhh@gmail.com
mail: broederhh@gmail.com
Vandaag hebben we in een grote indoor speeltuin rondgelopen met onze bijna 11 maanden oude zoon, die nu redelijk kan lopen (hij kan nu ook zonder vallen een helling oplopen en trap klimmen), maar waar we nog wel een zachte ondergrond voor willen hebben. Hij vond het geweldig. Er was een grote speelgoed keuken en hij was volkomen gefascineerd door een speelgoedblok wat hij van een hellinkje kon laten rollen. Ook het ballenbad was geweldig. En aangezien de scholen in Indonesië weer begonnen zijn waren er het grootste deel van de tijd maar een of twee andere kinderen.
Het leuke is dat hij na het spelen ook volkomen uitgeteld is en lekker lang in de kinderwagen slaapt, terwijl vrouwlief en ik weer eens gezellig samen buiten de deur kunnen eten
. (En dat tegen Indonesische prijzen).
Het leuke is dat hij na het spelen ook volkomen uitgeteld is en lekker lang in de kinderwagen slaapt, terwijl vrouwlief en ik weer eens gezellig samen buiten de deur kunnen eten

"Then he isn't safe?" said Lucy.
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
Klinkt goed @Parsifal
Fijne tijd daar met elkaar

Fijne tijd daar met elkaar

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!