Dan doe je het toch morgen?Orchidee schreef:Ik had vandaag toch spijt dat ik niet zelf oliebollen gebakken heb gisteren of eergisteren.
Ik heb 1 oliebol van de plaatselijke oliebollenkraam op, 1 door mijn neefje gebakken en 1 bij een Zeeuwse bakker vandaan.
Alleen die van mijn neefje kon de "proef" doorstaan
Wat doen we vandaag?
Re: RE: Re: Wat doen we vandaag ? [9]
-
- Verbannen
Re: Wat doen we vandaag ? [9]
Ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig welke Zeeuwse bakker dat dan was.Orchidee schreef:Ik had vandaag toch spijt dat ik niet zelf oliebollen gebakken heb gisteren of eergisteren.
Ik heb 1 oliebol van de plaatselijke oliebollenkraam op, 1 door mijn neefje gebakken en 1 bij een Zeeuwse bakker vandaan.

Was getekend,
uw medeforummer Jantje
uw medeforummer Jantje
Ik heb geen idee...Jantje schreef:Ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig welke Zeeuwse bakker dat dan was.Orchidee schreef:Ik had vandaag toch spijt dat ik niet zelf oliebollen gebakken heb gisteren of eergisteren.
2 broers van me wonen daar en hadden ze meegenomen voor ons vanmiddag.
Ik begreep in de buurt van Sint Maartensdijk.
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Bakker Jantje toch?Orchidee schreef:Ik heb geen idee...Jantje schreef:Ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig welke Zeeuwse bakker dat dan was.Orchidee schreef:Ik had vandaag toch spijt dat ik niet zelf oliebollen gebakken heb gisteren of eergisteren.
2 broers van me wonen daar en hadden ze meegenomen voor ons vanmiddag.
Ik begreep in de buurt van Sint Maartensdijk.

O HEERE, wat is de mens, dat Gij hem kent? Het kind des mensen, dat Gij het acht?
-
- Verbannen
O nee, ik was even bang dat het bakkerij Koppejan (hoofdlocatie: Meliskerke en nevenvestigingen in Koudekerke en Westkapelle) betrof. Dat is de beste bakker van Walcheren namelijk, althans vooral binnen 'onze kringen'. Ik vind het erg spijtig dat hij niet hier op het dorp zit.
Maar goed, gelukkig is het een andere bakker. Ik neem aan dat die broers niet helemaal naar Meliskerke om oliebollen gereden zijn.
Maar goed, gelukkig is het een andere bakker. Ik neem aan dat die broers niet helemaal naar Meliskerke om oliebollen gereden zijn.

Was getekend,
uw medeforummer Jantje
uw medeforummer Jantje
was het niet Koppejantje, hahaha ik stop met plagen hoor.Jantje schreef:O nee, ik was even bang dat het bakkerij Koppejan (hoofdlocatie: Meliskerke en nevenvestigingen in Arnemuiden, Koudekerke en Westkapelle) betrof. Dat is de beste bakker van Walcheren namelijk, althans vooral binnen 'onze kringen'. Ik vind het erg spijtig dat hij niet hier op het dorp zit.
O HEERE, wat is de mens, dat Gij hem kent? Het kind des mensen, dat Gij het acht?
Haha mijn broers zijn géén Zeeuwen hé 

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
-
- Verbannen
Nee, het zal wel import zijn.Orchidee schreef:Haha mijn broers zijn géén Zeeuwen hé

Was getekend,
uw medeforummer Jantje
uw medeforummer Jantje
PreciesJantje schreef:Nee, het zal wel import zijn.Orchidee schreef:Haha mijn broers zijn géén Zeeuwen hé

Dat verklaart alles. Als je bij ons niet in het Zeeuws oliebollen kunt bestellen, krijg je bollen van vorig jaar.Orchidee schreef:PreciesJantje schreef:Nee, het zal wel import zijn.Orchidee schreef:Haha mijn broers zijn géén Zeeuwen hé
-
Is dat ook met eten in een restaurant zo ? 

Re: RE: Re: RE: Re: Wat doen we vandaag ? [9]
Aha vandaareilander schreef:Dat verklaart alles. Als je bij ons niet in het Zeeuws oliebollen kunt bestellen, krijg je bollen van vorig jaar.Orchidee schreef:PreciesJantje schreef:Nee, het zal wel import zijn.Orchidee schreef:Haha mijn broers zijn géén Zeeuwen hé

-
- Verbannen
eilander schreef:Dat verklaart alles. Als je bij ons niet in het Zeeuws oliebollen kunt bestellen, krijg je bollen van vorig jaar.Orchidee schreef:PreciesJantje schreef:Nee, het zal wel import zijn.Orchidee schreef:Haha mijn broers zijn géén Zeeuwen hé

Was getekend,
uw medeforummer Jantje
uw medeforummer Jantje
Bij jullie is Duits ook goed, dat begrijp ik wel.Jantje schreef:eilander schreef:Dat verklaart alles. Als je bij ons niet in het Zeeuws oliebollen kunt bestellen, krijg je bollen van vorig jaar.
-
Zeeuws is toch ook Duits ?