Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?
Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?
Ja, daar heb ik ook wel eens aan gedacht. Maar dat is wel een duur grapje en ik drink geen thee;-)
Water koken met een fluitketel op gas is goedkoper dan met een waterkoker.
Overigens kan deze op alle warmtebronnen.
Een quooker zou ik ook wel willen maar neemt die niet heel veel kastruimte in? Daarvan hebben we al zo weinig.
Overigens kan deze op alle warmtebronnen.
Een quooker zou ik ook wel willen maar neemt die niet heel veel kastruimte in? Daarvan hebben we al zo weinig.
Ik weet niet of het goedkoper is. In mijn geval niet, denk ik, omdat ik ook zonnepanelen heb. Wel las ik pas dat het heel belangrijk is om bij koken op gas altijd (ook bij geurloze dingen als water) goed de lucht af te zuigen omdat er anders veel fijnstof in de lucht komt. Dus ik weet niet of het dat punt meegerekend nog steeds zo voordelig is.
Ik heb een fluitketel maar geen gas.
Nee, minimaal. Onder de gootsteen een klein watervat. Echt ideaal. Ik gebruik het ook voor het koken van groente, rijst, pasta etc. Ik zou liever de vaatwasser missen dan de Quooker.
-
https://pro.stoov.com/nl/pages/churches
Wij hebben thuis zo'n kleedje. Ik dacht eens even kijken op de website. Blijkbaar hebben ze ook een aparte tak speciaal voor kerken. Dat is toch opmerkelijk?
Wij hebben thuis zo'n kleedje. Ik dacht eens even kijken op de website. Blijkbaar hebben ze ook een aparte tak speciaal voor kerken. Dat is toch opmerkelijk?
Kom haastig tot Christus. Hij heeft zielen gereinigd die even vuil waren als die van u. – Thomas Boston
mail: broederhh@gmail.com
-
Ik zou ook weer niet doorslaan.
Kom haastig tot Christus. Hij heeft zielen gereinigd die even vuil waren als die van u. – Thomas Boston
Leuk en terecht. Bij ons in de kerk is het echt koud. Diverse gezinnen pakken de fleecedekentjes uit als ze neerstrijken in de kerkbank. Zo'n verwarmd ding lijkt me dan heel comfortabel.HersteldHervormd schreef: ↑27 nov 2023, 21:49 https://pro.stoov.com/nl/pages/churches
Als CvB lid heb ik daar al met interesse naar gekeken.HersteldHervormd schreef:https://pro.stoov.com/nl/pages/churches
O nee! Ik hoop dat je er nog vanaf komt!Mannetje schreef:Een Borellia-infectie...
-
wikipedia heeft het over sprinkhanen?
Beterschap!
Wien heb ik nevens U in den hemel? Nevens U lust mij ook niets op de aarde!
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
Ik ben er niet ziek van. Alleen een grote vreemde plek op mijn been. Dermatoloog is hoopvol dat ik er op tijd bij ben.
- Niet meer zo actief -
- Maanenschijn
Wie lege handen heeft, kan ze altijd vouwen.