Bovenop een bakje leggen die gevuld is met spiritus. Niet in aanraking brengen met de vloeistof. Binnen een dag is de lucht er als het goed is uit. Althans, bij onze huiskamer werkt het wel zo.merel schreef:Iemand een tip?
Wat doen we vandaag?
Re: Wat doen we vandaag ? [9]
Dit account wordt niet meer gebruikt.
Blijvend genieten van de geur Merelmerel schreef:Wij hebben ongeveer 200 appelflappen, 150 ananas flappen en ook ongeveer 400 oliebollen gebakken.FlyingEagle schreef:Hier ook, met de hele familie. 700 appelflappen en 450 oliebollen
Ik krijg alleen de geur niet meer uit mijn bril. Iemand een tip?

Ik ben daar inderdaad bang voor. Ik kan geen oliebol meer zien.
Ogen laserenmerel schreef:
Ik krijg alleen de geur niet meer uit mijn bril. Iemand een tip?

Wien heb ik nevens U in den hemel? Nevens U lust mij ook niets op de aarde!
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
- FlyingEagle
HahaHollander schreef:Is dat voor het hele dorp?FlyingEagle schreef:Hier ook, met de hele familie. 700 appelflappen en 450 oliebollen
Grote schoonfamilie
-
Eten die elk 7 appelflappen en 4,5 oliebol ?FlyingEagle schreef:HahaHollander schreef:Is dat voor het hele dorp?FlyingEagle schreef:Hier ook, met de hele familie. 700 appelflappen en 450 oliebollen
Grote schoonfamilie

Zijn het bollen of onregelmatige veelvlakken?
Re: RE: Re: Wat doen we vandaag ? [9]
Dat valt wel mee toch @Geytenbeekje?Geytenbeekje schreef:Eten die elk 7 appelflappen en 4,5 oliebol ?FlyingEagle schreef:HahaHollander schreef:Is dat voor het hele dorp?FlyingEagle schreef:Hier ook, met de hele familie. 700 appelflappen en 450 oliebollen
Grote schoonfamilie
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
-
Nou ik vind dat behoorlijk over de maat.
Ivm een ziek kind luisteren naar onze oudejaarsdienst. Fijn dat deze mogelijkheid er is.
-
Is dat er nu al ?Zeeuw schreef:Ivm een ziek kind luisteren naar onze oudejaarsdienst. Fijn dat deze mogelijkheid er is.
Wat?Geytenbeekje schreef:Is dat er nu al ?Zeeuw schreef:Ivm een ziek kind luisteren naar onze oudejaarsdienst. Fijn dat deze mogelijkheid er is.
-
Dan is het vroeg dienst
Re: RE: Re: Wat doen we vandaag ? [9]
Poehhh......Geytenbeekje schreef:Nou ik vind dat behoorlijk over de maat.
Mijn moeder bakte vroeger elk jaar minstens 200 oliebollen en 100 appelflappen en die waren in 3 dagen meestal wel op.(8 personen)
Dag voor oudjaarsdag bakken en tot en met 1/2 januari oliebollen

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Klopt. De dominee heeft nog een dienst te gaan.Geytenbeekje schreef:Dan is het vroeg dienst