dat had ik dan weer niet van je verwacht Gijs...Gijs83 schreef:. Morgen zit er de C1000 reclamefolder, dat zal lekker plakken worden denk ik.

dat had ik dan weer niet van je verwacht Gijs...Gijs83 schreef:. Morgen zit er de C1000 reclamefolder, dat zal lekker plakken worden denk ik.
Waar?.... Dan blijf ik i.i.g. binnen!Lourens schreef:Aan mijn dochter die zo moet afrijden.
Ik durf de straat ook al niet op.Democritus schreef:Waar?.... Dan blijf ik i.i.g. binnen!Lourens schreef:Aan mijn dochter die zo moet afrijden.
Dat wordt dan straks veel fietsen...want als kinderen eenmaal een rijbewijs hebben dan lenen ze de auto van pa en ma.
Tja de zgn vicieuze cirkel......Lourens schreef:Ik durf de straat ook al niet op.Democritus schreef:Waar?.... Dan blijf ik i.i.g. binnen!Lourens schreef:Aan mijn dochter die zo moet afrijden.
Dat wordt dan straks veel fietsen...want als kinderen eenmaal een rijbewijs hebben dan lenen ze de auto van pa en ma.
Gelukkig heeft ze een vriend met een auto dus zal ze daar meer in rijden.
Had ik ook gesteld: eerst vriend met auto en dan je rijbewijs.![]()
Probleem is dan weer dat hij mijn bier gaat opdrinken.
Democritus schreef:Tja de zgn vicieuze cirkel......Lourens schreef:Ik durf de straat ook al niet op.Democritus schreef:Waar?.... Dan blijf ik i.i.g. binnen!Lourens schreef:Aan mijn dochter die zo moet afrijden.
Gelukkig heeft ze een vriend met een auto dus zal ze daar meer in rijden.
Had ik ook gesteld: eerst vriend met auto en dan je rijbewijs.![]()
Probleem is dan weer dat hij mijn bier gaat opdrinken.
Gewoon een keer zijn flesje bier met zeewater vullen..... dan hoeft hij je bier ook niet meer.
Dan heeft hij blijkbaar weinig respect voor je.Lourens schreef: mmmmmmmmmmmm idee.
Ben alleen bang dat ik het op een gegeven moment en sneller dan ik denk retour krijgt.
Democritus schreef:Dan heeft hij blijkbaar respect voor je.Lourens schreef: mmmmmmmmmmmm idee.
Ben alleen bang dat ik het op een gegeven moment en sneller dan ik denk retour krijgt.
Tip: probeer er nog vanaf te komen nu het kan. Zoals een caberatier het eens verwoorde: dan zaag je indirect de poten zijn stoel vandaan.
oh ohLourens schreef:Nou, ze heeft het gehaald.
Ze begon meteen over mijn auto.
Je verwees gelijk naar haar vriend met opmerking "ware liefde is ... je geliefde in je auto laten rijden"Lourens schreef:Nou, ze heeft het gehaald.
Sorry... maar ik kan een glimlach niet onderdrukken.Lourens schreef:Nou, ze heeft het gehaald.
En bedankt.Democritus schreef:Sorry... maar ik kan een glimlach niet onderdrukken.Lourens schreef:Nou, ze heeft het gehaald.