Goede nacht
Re: Goede nacht
Na zoveel onzin vandaag moeten we maar gaan rusten en morgen weer serieus doorstarten.
na een heftig debat gezien te hebben, en 1 april achter me te laten
, ga ik nu heerlijk proberen te slapen!

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
't was zeker wel interessant. Zijn ze er nog een beetje uitgekomen of is Wilbers helemaal afgebrand door de partijen? Je slaapt nog niet zie ikhenriët schreef:na een heftig debat gezien te hebben, en 1 april achter me te laten, ga ik nu heerlijk proberen te slapen!

De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Ik ben gister gelukkig niet de maling genomen! 'k Heb alleen wat gelezen in de krant. En inderdaad ben ik van plan om vandaag serieus door te starten!jvdg schreef:Na zoveel onzin vandaag moeten we maar gaan rusten en morgen weer serieus doorstarten.
Gijs83 schreef:Ik ben gister gelukkig niet de maling genomen! 'k Heb alleen wat gelezen in de krant. En inderdaad ben ik van plan om vandaag serieus door te starten!jvdg schreef:Na zoveel onzin vandaag moeten we maar gaan rusten en morgen weer serieus doorstarten.
nou, volgens mij heb jij je wél in de maling laten nemen

Nou ja, dan moet het zijn met de verhaal over 'mars en venus'. Dit plaatje trap trouwens ook gauw in! Ik kwam op een 'hyves' een keer soortgelijks tegen, dan als 'gadget'. In de melding werd meegedeeld dat je inmiddels lang genoeg achter de computer had gezeten en door op OK te klikken de computer kon uitzetten. Heel strak je zou er echt zou intrappen!helma schreef:Gijs83 schreef:Ik ben gister gelukkig niet de maling genomen! 'k Heb alleen wat gelezen in de krant. En inderdaad ben ik van plan om vandaag serieus door te starten!jvdg schreef:Na zoveel onzin vandaag moeten we maar gaan rusten en morgen weer serieus doorstarten.
nou, volgens mij heb jij je wél in de maling laten nemen
Wilders voelde zich wel in het beklaagdenbankje staan ja, en iedereen schoot wel op hem ja.albion schreef:'t was zeker wel interessant. Zijn ze er nog een beetje uitgekomen of is Wilbers helemaal afgebrand door de partijen? Je slaapt nog niet zie ikhenriët schreef:na een heftig debat gezien te hebben, en 1 april achter me te laten, ga ik nu heerlijk proberen te slapen!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....

WELTERUSTEN IEDEREEN
- MarthaMartha
hallo zeg, doe jij effe lollig.....henriët schreef:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
WELTERUSTEN IEDEREEN
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
- MarthaMartha
welterusten allemaal, ook van Helma.........
sorry, was het te???MarthaMartha schreef:hallo zeg, doe jij effe lollig.....henriët schreef:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
WELTERUSTEN IEDEREEN
(wijn wellicht)
voor nu
allen een goede nachtrust
(dank voor de gesprekken in de chat, t was fijn!)
nogmaals, voor blijden en voor verduisterden en voor bedroefden:
Zie op HEM!!!!!!!!!!!!!!!!
allen een goede nachtrust
(dank voor de gesprekken in de chat, t was fijn!)
nogmaals, voor blijden en voor verduisterden en voor bedroefden:
Zie op HEM!!!!!!!!!!!!!!!!
Nou ja, hier is niets meer te doen. Weltrusten dan maar 

- MarthaMartha
nee joh, gezellig, je kent me toch?!henriët schreef:sorry, was het te???MarthaMartha schreef:hallo zeg, doe jij effe lollig.....henriët schreef:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
WELTERUSTEN IEDEREEN
(wijn wellicht)
MarthaMartha schreef:nee joh, gezellig, je kent me toch?!henriët schreef:sorry, was het te???MarthaMartha schreef:
hallo zeg, doe jij effe lollig.....
(wijn wellicht)