Hoe werkt dit forum?
Re: Hoe werkt dit forum?
Vraagje: Kan iedereen even letten op de quotes? Er wordt de laatste tijd weer heel slordig mee omgegaan. Als je quote, en daarin gaat bewerken, kijk dan je reactie even na, of het allemaal nog klopt.
Dat voorkomt dat anderen de verkeerde persoon gaan 'beschuldigen'. Zoals ik bijna had gedaan.
Dat voorkomt dat anderen de verkeerde persoon gaan 'beschuldigen'. Zoals ik bijna had gedaan.
- MarthaMartha
Marco schreef:Vraagje: Kan iedereen even letten op de quotes? Er wordt de laatste tijd weer heel slordig mee omgegaan. Als je quote, en daarin gaat bewerken, kijk dan je reactie even na, of het allemaal nog klopt.

Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Marco schreef:Vraagje: Kan iedereen even letten op de quotes? Er wordt de laatste tijd weer heel slordig mee omgegaan. Als je quote, en daarin gaat bewerken, kijk dan je reactie even na, of het allemaal nog klopt.

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Sowieso altijd goed om je eigen post nog even na te lezen. En dan zie je het vanzelf. 

- Albert1987
Goeie tip. bedanktAfgewezen schreef:Sowieso altijd goed om je eigen post nog even na te lezen. En dan zie je het vanzelf.
Even een vraagje over die Smiles. Als ik op toon meer smiles klik en ik wil uit die categorie een smiley kiezen krijg ik niks te zien. Staan die smiles uit of heb ik iets in m'n profiel uit staan? Kan namelijk niks ontdekken.
Dat moet gewoon lukken, althans hier wel.Lassie schreef:Even een vraagje over die Smiles. Als ik op toon meer smiles klik en ik wil uit die categorie een smiley kiezen krijg ik niks te zien. Staan die smiles uit of heb ik iets in m'n profiel uit staan? Kan namelijk niks ontdekken.
Wordt dit narretje wel getoond bij jou:

Anders heb je misschien iets uitgeschakeld.
Welke browser gebruik je?
waar kan ik dat zien of iets is uitgeschakeld?
In "Gebruikerspaneel(rechtsboven)>Foruminstellingen>Wijzig weergave instellingen" kan je de smilies als afbeeldingen uitzetten, dan komt er gewoon een tekst te staan, bijvoorbeeld:Lassie schreef:waar kan ik dat zien of iets is uitgeschakeld?
Code: Selecteer alles
:foufou
Maar goed: welke browser heb je?
Internet Explower? of is dat geen browser!?
Alles staat bij mij aan. Maar ik moet ik dan smilies uitschakelen? om die smilies te kunnen plaatsen? sjonge lijk wel blond. 

Internet Explorer, dat is inderdaad een browser.
Je instelling ligt het dus ook niet aan.
Zie je wel de normale smilies in het berichtvenster?
Je instelling ligt het dus ook niet aan.
Zie je wel de normale smilies in het berichtvenster?
ja dat wel. Maar als ik er op klik dan krijg ik ze niet in m'n posting snap je? Wel de smilies die links direct naast je post staan. Maar niet in de toon-meer-smilies.
k zal m'n man er wel even naar laten kijken, als die tijd heeft.
Mogelijk blokkeert de browser dan popup-schermpjes.Lassie schreef:ja dat wel. Maar als ik er op klik dan krijg ik ze niet in m'n posting snap je? Wel de smilies die links direct naast je post staan. Maar niet in de toon-meer-smilies.
Staat er soms boven in je browser een knipperende balk om een popup-schermpje te openen? Zo ja, dan moet je die even activeren (nog beter: je man laten activeren

nee die krijg ik niet.
Dus ik laat m'n man maar even activeren ja.
Dus ik laat m'n man maar even activeren ja.