Het gaat hier over Ds. G.A. van den Brink (Hersteld Hervormd predikant te Kralingseveer), dus niet over Prof. dr. G. van den Brink (Hoogleraar namens de Gereformeerde Bond (PKN)).-DIA- schreef:Wat is er nu weer gebeurd? Mocht ik het grote gevaar van de leer van de professor niet noemen? Is er hier één die dit, zeg maar, 5 maar geleden had kunnen dromen dat dit in de zogenaamde gereformeerde gezindte zou kunnen?JCRyle schreef:
Persoonlijk kan ik er wel in meekomen dat DIA het nogal vreemd vind. [knip] Dit soort sarcastische opmerkingen achterwege laten a.u.b.
Misschien ligt "de vrucht" ook wel aan de standpunten die hij in de prediking naar voren laat komen?
Het is dus wel vreemd en teven een teken van de tijd dat het oordeel begint van het huis Gods. En als het daar begint, waar het eindigen? Of beginnen we alles maar gewoon te vinden, oppassen dat je een vreemde niet te hard veroordeelt? Dan is refoforum voor mij een zwabberforum geworden. Sorry mensen, jullie kunnen best over meen lopen, dat kan pijnlijk zijn, maar altijd zwijgen kan echt niet. Laten we proberen RF reformatorisch te houden!
En daarnaast snap ik je reactie niet helemaal. Waarop reageer je nu eigenlijk?