Ach, dan doe je dat toch voortaan niet meer.Afgewezen schreef:Mijn voorstel niet. Ik zoek echt wel eens in oude discussies.Luther schreef:Mijn voorstel zou zijn dat elk topic waarop een jaar lang niet meer is gereageerd, automatisch van het forum verdwijnt.
Maar voor Trevor met zijn ene bericht lijkt me het geen probleem...
Wat doen we vandaag ? [8]
Re: Wat doen we vandaag ? [8]
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Dan wordt het forum ook een stuk overzichtelijker en hoef je niet te verwijzen naar een discussie van tig jaar geleden maar gewoon fris beginnen.Luther schreef:Mijn voorstel zou zijn dat elk topic waarop een jaar lang niet meer is gereageerd, automatisch van het forum verdwijnt.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Zijn de argumenten dan anders? Het kan wel eens verhelderend zijn om oude discussies te lezen.Lourens schreef:Dan wordt het forum ook een stuk overzichtelijker en hoef je niet te verwijzen naar een discussie van tig jaar geleden maar gewoon fris beginnen.Luther schreef:Mijn voorstel zou zijn dat elk topic waarop een jaar lang niet meer is gereageerd, automatisch van het forum verdwijnt.
Gewetensbezwaarde trouwambtenaar - 'De totalitaire staat werpt het geweten van haar burgers weg als een waardeloos vod'
Dr. J.H. Bavinck
Dr. J.H. Bavinck
Nee hoor, ik wissel weleens van argument.caprice schreef:Zijn de argumenten dan anders? Het kan wel eens verhelderend zijn om oude discussies te lezen.Lourens schreef:Dan wordt het forum ook een stuk overzichtelijker en hoef je niet te verwijzen naar een discussie van tig jaar geleden maar gewoon fris beginnen.Luther schreef:Mijn voorstel zou zijn dat elk topic waarop een jaar lang niet meer is gereageerd, automatisch van het forum verdwijnt.
En met dat verhelderende.... dan denk ik: dan zoek je maar op Google of Digibron.
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
of iig de oude topics wel op slot. ik zie het nut van reageren op een topic van 5 jaar oud niet zo in.Afgewezen schreef:Mijn voorstel niet. Ik zoek echt wel eens in oude discussies.Luther schreef:Mijn voorstel zou zijn dat elk topic waarop een jaar lang niet meer is gereageerd, automatisch van het forum verdwijnt.
Er kunnen zich hier mensen aanmelden waarvoor oude discussies nieuw zijn. Een verhelderingsvraag stellen is dan altijd mogelijk.gallio schreef:of iig de oude topics wel op slot. ik zie het nut van reageren op een topic van 5 jaar oud niet zo in.Afgewezen schreef:Mijn voorstel niet. Ik zoek echt wel eens in oude discussies.Luther schreef:Mijn voorstel zou zijn dat elk topic waarop een jaar lang niet meer is gereageerd, automatisch van het forum verdwijnt.
Genieten van het overheerlijke ontbijt dat vlinder met onze kids verzorgden!!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Beetje huishouden enzo.
Lezen/relaxen.
Lezen/relaxen.
Net ziekgemeld...
Buikgriep of zo? Ik weet het niet, maar ik ben erg misselijk...
Dus denk niet dat ik vandaag veel doe.
Ja, ik heb net een preek van ds. van Belzen beluisterd, en misschien vanmiddag nog een preekje...
Ja, ik heb net een preek van ds. van Belzen beluisterd, en misschien vanmiddag nog een preekje...
© -DIA- 33.630 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Beterschap!-DIA- schreef:Net ziekgemeld...
Ben toch eigenlijk wel benieuwd of je na de preek van vanmorgen zozeer vermoeid bent dat er voor vanmiddag hooguit nog een preekje af kan

~~Soli Deo Gloria~~
Dat vermoeid niet, nee...Hendrikus schreef:Beterschap!-DIA- schreef:Net ziekgemeld...
Ben toch eigenlijk wel benieuwd of je na de preek van vanmorgen zozeer vermoeid bent dat er voor vanmiddag hooguit nog een preekje af kan
Er was eens een man die uit genade mocht getuigen: Ik was liever in Gods huis (onder her Woord) dan gewend aan de vreugde in de tent van de bozen.
© -DIA- 33.630 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Deurkozijn van keukendeur staat nu in de witte verf alsmede wat kleine dingen uit de keuken (die ook wit moesten worden).
Verder het vervolg vandaag van mijn scan-werkzaamheden. Een aardig stapel administratie, tijdschriften etc begint al wat te slinken.
Vanavond even bij iemand op bezoek.
Verder het vervolg vandaag van mijn scan-werkzaamheden. Een aardig stapel administratie, tijdschriften etc begint al wat te slinken.
Vanavond even bij iemand op bezoek.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Verjaardag vieren van onze kleine Honnepon!
Heerlijk wat een zegen toch zo'n zonnetje in huis!
Heerlijk wat een zegen toch zo'n zonnetje in huis!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Vandaag een geweldige dag gehad, met een Indonesisch ontbijt, daarna naar een samenkomst geweest van Indonesische Christenen in Stockholm, een goede preek gehoord en heerlijk gegeten na afloop. In de middag naar een musical versie van Dickens Christmas Carol en ook die was erg goed.
"Then he isn't safe?" said Lucy.
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
- JolandaOudshoorn
Wat klinkt dat super!!!parsifal schreef:Vandaag een geweldige dag gehad, met een Indonesisch ontbijt, daarna naar een samenkomst geweest van Indonesische Christenen in Stockholm, een goede preek gehoord en heerlijk gegeten na afloop. In de middag naar een musical versie van Dickens Christmas Carol en ook die was erg goed.
Ik weet, mijn Verlosser leeft