Vooral die laatste vier woorden. Ik denk dat je er weinig kijk op hebt.Jantje schreef:Nee; het is veel landelijker; voor zover ik weet.Dodo schreef:En dat is niet zo modern als Ikea??Jantje schreef:refo schreef:Hij is gewoon jaloers omdat er in Zeeland geen IKEA is.![]()
Hier heb je TMC Wonen; véél betere kwaliteit...
Wat doen we vandaag?
- Dodo
Re: Wat doen we vandaag ? [9]
-
- Verbannen
Woonboulevard Poortvliet is ook een goed alternatief. Maar voor mij is dat wel een beetje uit de route.
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
uw medeforummer Jantje
Natuurlijk verkoopt de IKEA wel rommel. Koop eens echte meubels, desnoods tweedehands. Dan merk je het verschil direct. Nog los gezien van het design. Dat ziet er ook niet echt uit.Orchidee schreef:IKEA is meestal géén rommel hoor!
Praktisch, sterk en betaalbaar is mijn ervaring.
Bij LB heb ik op het betaalbare na die ervaring niet
-
- Verbannen
Kijk eens aan! Uit onverwachte hoek een medestander... Helemaal eens!Ambtenaar schreef:Natuurlijk verkoopt de IKEA wel rommel. Koop eens echte meubels, desnoods tweedehands. Dan merk je het verschil direct. Nog los gezien van het design. Dat ziet er ook niet echt uit.Orchidee schreef:IKEA is meestal géén rommel hoor!

Was getekend,
uw medeforummer Jantje
uw medeforummer Jantje
Dat ik de producten van IKEA niks vind, betekent niet dat de producten van Leen Bakker wel goed zijn. Dat is in mijn ogen ook rommel. Het door jou geprezen TMC ken ik niet. Is dat de Terneuzense Meubel Centrale?Jantje schreef:Kijk eens aan! Uit onverwachte hoek een medestander... Helemaal eens!
-
Kan je meteen bij Eilander op de koffieJantje schreef:Woonboulevard Poortvliet is ook een goed alternatief. Maar voor mij is dat wel een beetje uit de route.

Re: RE: Re: Wat doen we vandaag ? [9]
Wij hebben 26 jaar geleden "echte" meubels gekocht bij een "echte" meubelzaak dus ik weet het verschilAmbtenaar schreef:Natuurlijk verkoopt de IKEA wel rommel. Koop eens echte meubels, desnoods tweedehands. Dan merk je het verschil direct. Nog los gezien van het design. Dat ziet er ook niet echt uit.Orchidee schreef:IKEA is meestal géén rommel hoor!

Ik zou het nooit meer doen als ik toen van IKEA had geweten (wist het wel maar er was toen nog maar 1 IKEA bij mijn weten en de mensen die ik in die tijd sprak waren niet positief, dus liet ik me als een schaap door de hele meute leiden naar Gouda

26 jaar geleden had ik mede daardoor dus een beetje "doorsnee" "refoinrichting"

Inmiddels totaal iets anders en nee ik loop ook niet met de meute mee van: "landelijk" en "sober"

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
- Lilian1975
Ik wil niet vervelend doen. Maar TMC en poortvliet is wel een andere prijsklasse.Ambtenaar schreef:Dat ik de producten van IKEA niks vind, betekent niet dat de producten van Leen Bakker wel goed zijn. Dat is in mijn ogen ook rommel. Het door jou geprezen TMC ken ik niet. Is dat de Terneuzense Meubel Centrale?Jantje schreef:Kijk eens aan! Uit onverwachte hoek een medestander... Helemaal eens!
En zolang mijn boekenkasten van Ikea en de gelukstreffers van LB het nog doen. Denk ik. Dat is gemakkelijk verdiend.
Wil je goedkoop en echte kwaliteit is de kringloop met de eiken meubels de beste koop. Maar omdat ik uit ervaring weet hoeveel tijd het kost om een meubels een wat meer eigentijdse uitstraling te geven. En die eiken meubels niet te tillen zijn. Haal ik graag een extra boekenkast van MP of Ikea. Scheelt weer werk. En binnen een uurtje staat mijn last gevuld overeind

@sorry Orchidee.ik ben inderdaad niet orgineel en heb mijn grene kasten wit gemaakt met donkergrijze gebeitste planken. Zo landelijk als wat.

-
- Verbannen
Ja, dat zou nog een optie kunnen zijn inderdaad.Geytenbeekje schreef:Kan je meteen bij Eilander op de koffieJantje schreef:Woonboulevard Poortvliet is ook een goed alternatief. Maar voor mij is dat wel een beetje uit de route.

Was getekend,
uw medeforummer Jantje
uw medeforummer Jantje
Wat is een doorsnee refo inrichting?
-
- Verbannen
Donkerbruine meubels of juist witte, parketvloeren of pvc, grote zware bankstellen, grote keukens met veel betegeling, witte muren of juist in grijstinten, enzovoorts.merel schreef:Wat is een doorsnee refo inrichting?
Een goede indruk krijg je van het tijdschrift van Mart Kleppe.
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
uw medeforummer Jantje
Ik woon op de Biblebelt, maar deze inrichting herken ik toch niet zo. Dus ik denk dat het ook nog wel enigszins streekgebonden is.Jantje schreef:Donkerbruine meubels of juist witte, parketvloeren of pvc, grote zware bankstellen, grote keukens met veel betegeling, witte muren of juist in grijstinten, enzovoorts.merel schreef:Wat is een doorsnee refo inrichting?
Bah een soort wachtkamer, ik heb al mijn meubelsJantje schreef:Donkerbruine meubels of juist witte, parketvloeren of pvc, grote zware bankstellen, grote keukens met veel betegeling, witte muren of juist in grijstinten, enzovoorts.merel schreef:Wat is een doorsnee refo inrichting?
Tweedehands, veel bruin, oranje en paars.
O HEERE, wat is de mens, dat Gij hem kent? Het kind des mensen, dat Gij het acht?
-
Een huishouden met een orgel dat zo lang is van het raam tot de achterwand van de kamer.merel schreef:Wat is een doorsnee refo inrichting?
-
- Verbannen
Dat geloof ik ook zeer zeker.Nathanaël schreef:Ik woon op de Biblebelt, maar deze inrichting herken ik toch niet zo. Dus ik denk dat het ook nog wel enigszins streekgebonden is.Jantje schreef:Donkerbruine meubels of juist witte, parketvloeren of pvc, grote zware bankstellen, grote keukens met veel betegeling, witte muren of juist in grijstinten, enzovoorts.merel schreef:Wat is een doorsnee refo inrichting?

Ik ben zelf ook erg ouderwets, dat scheelt ook behoorlijk natuurlijk; ook in zulk soort dingen.

Was getekend,
uw medeforummer Jantje
uw medeforummer Jantje