Fietsen of openbaar vervoer maakt wel een verschil. 2 uur fietsen per dag is wel gezond, en voor een boekenwurm is twee uur in trein of bus waarschijnlijk geen straf (als er ruimte is om te lezen), maar ik kan me voorstellen dat voor degenen die niet zo van lezen houden of die in een heel drukke bus of trein moeten reizen het allemaal vrij vervelend is. Ik zou dan toch liever een bredere positief Christelijke school in de buurt zoeken, of later in het middelbaar onderwijs een openbare school opzoeken. Of proberen dichter bij de Christelijke school te gaan wonen.Nathanaël schreef:Wij fietsten met een hele groep, 2,5 uur per dag. Dat was voor vrijwel niemand een probleem. (Ik heb in zes jaar middelbare school één keer meegemaakt dat iemand het eigenlijk niet aankon, maar ook dat is goed gekomen.)merel schreef:Ik zou dagelijks drie uur reistijd voor een school/opleiding echt veel te ver vinden en daar nooit voor kiezen.Jantje schreef:Ik heb het over openbaar vervoer, en dan een enkele reis.
Als het alleen om fietsen gaat, zou ik maximaal 1 uur zeggen, en met een elektrische fiets ook eventueel 1,5 uur. Ik weet namelijk dat er zijn die vanaf Walcheren met een elektrische fiets naar het Calvijn College in Goes gaan (vanaf Havo 3/Vwo 3 en Gymnasium/Atheneum 1).
Het klinkt misschien als veel, maar het kan prima. Het alternatief was een onchristelijke school of een reformatorische school waar je maar de helft van de opleiding kon doen en daarna alsnog over zou moeten stappen.
Wat doen we vandaag?
Re: Wat doen we vandaag ? [9]
"Then he isn't safe?" said Lucy.
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
Vanmorgen shockwafetherapie gehad. Ik heb al een poosje last van hielspoor. Wat is dat een pijnlijke behandeling zeg! 
En het moet nog een paar keer herhaald....

- Dodo
De hielspoor zelf is ook erg pijnlijk he? Hopelijk ben je er snel van af.helma schreef:Vanmorgen shockwafetherapie gehad. Ik heb al een poosje last van hielspoor. Wat is dat een pijnlijke behandeling zeg!
Wauw sterkte hoorhelma schreef:Vanmorgen shockwafetherapie gehad. Ik heb al een poosje last van hielspoor. Wat is dat een pijnlijke behandeling zeg!
O HEERE, wat is de mens, dat Gij hem kent? Het kind des mensen, dat Gij het acht?

Ik ben uitgenodigd voor een wijk dinner en zag een verrassing...
O HEERE, wat is de mens, dat Gij hem kent? Het kind des mensen, dat Gij het acht?
-
Welke kerk was dit ?
Is dat in een inloop- / wijkhuis?samanthi schreef:Ik ben uitgenodigd voor een wijk dinner en zag een verrassing...
Dit account wordt niet meer gebruikt.
Nee hoflaankerkHollander schreef:Is dat in een inloop- / wijkhuis?samanthi schreef:Ik ben uitgenodigd voor een wijk dinner en zag een verrassing...
Hoflaankerk in KralingenGeytenbeekje schreef:Welke kerk was dit ?
samanthi schreef:Nee hoflaankerkHollander schreef:Is dat in een inloop- / wijkhuis?samanthi schreef:Ik ben uitgenodigd voor een wijk dinner en zag een verrassing...

Dit account wordt niet meer gebruikt.
IKEA kast bouwen.
- Dodo
Leuk. Ik doe dat graag. Zo heerlijk dat alles klopt en dat er precies genoeg schroeven en wat er verder nodig is, in de doos zit. En na afloop een mooi meubel.refo schreef:IKEA kast bouwen.
- FlyingEagle
Pas een Leen Bakker kast in elkaar gezet, met m’n schoonvader 1 dag mee bezig geweest. Achteraf vroeg ik me af of ik niet beter een IKEA kast had kunnen kopen
-
- Verbannen
IKEA is niet mijn smaak. Geef mij maar Leen Bakker.
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
uw medeforummer Jantje
Ja heel pijnlijk. Misschien heb ik er wel te lang mee doorgelopen. Eerst denk je nog dat het vanzelf wel over gaat....Dodo schreef:De hielspoor zelf is ook erg pijnlijk he? Hopelijk ben je er snel van af.helma schreef:Vanmorgen shockwafetherapie gehad. Ik heb al een poosje last van hielspoor. Wat is dat een pijnlijke behandeling zeg!
Ik heb de Mars echt meegestrompeld

Dank voor het meeleven. Samanthi ook. Soms moet je gewoon ff zielig doen..