Waar denk je op dit moment aan? [2]

Luther
Contacteer:

Re: Waar denk je op dit moment aan? [2]

Bericht door Luther »

jvdg schreef:Uit hoeveel vierkante meters bestaat jullie tuin?
Als ik de posts van Luther goed gelezen heb, zijn dat er nogal veel.
Tenzij Luther gewooon een luie werker is. :yahoo

jvdg zet nu z'n figuurlijke paraplu op. :huhu
Ho wacht even.....
Daar waren niet alleen zo'n 50m2 steentjes in bepaalde patronen te leggen, maar allereerst evenveel steentjes eruit te halen, de perkjes plus stenen bielzen om te zetten, een betonvloer van een voliere eruit te hakken. e.d.
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Gijs83

Bericht door Gijs83 »

Ik hoorde van mijn zusje dat een collega postbezorger(de enige mannelijke naast mij in Rijssen) deze week tijdens grasmaaien aan een hartstilstand was overleden. Ik meen dat hij mij een keer verteld had dat hij net zo oud was als mijn vader, dus 62 jaar. Hij was overigens al hartpatient. Van een andere collega-postbode is zijn moeder overleden. Haar kende ik ook goed.
Lassie

Bericht door Lassie »

Aan mijn tante, waar afgelopen week op klaarlichte dag in huis is ingebroken. :banghead Alles overhoop, raam kapot en ze hebben maar 1 ketting mee genomen (waarvan ze dachten dat het goud was). Ik begrijp zulke mensen niet. +1:((
Orchidee

Bericht door Orchidee »

Gijs83 schreef:Ik hoorde van mijn zusje dat een collega postbezorger(de enige mannelijke naast mij in Rijssen) deze week tijdens grasmaaien aan een hartstilstand was overleden. Ik meen dat hij mij een keer verteld had dat hij net zo oud was als mijn vader, dus 62 jaar. Hij was overigens al hartpatient. Van een andere collega-postbode is zijn moeder overleden. Haar kende ik ook goed.
Heftig Gijs...
Ook voor mij/jou geld het telkens weer...Memento mori...
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
henriët

Bericht door henriët »

jvdg schreef:
henriët schreef: Nou, ik heb altijd een kanjer van een tuin gewild...
maar het is gewoon een eensgezinswoningtuin, en dan van een hoekhuis, dus wel leuk.
Iig plaats voor trampoline, schommel (in de schuuropening) en een zandbak, dan nog een tuinset, een ' potterie' en we kunnen ook nog een zwembadje plaatsen..
Mooi, mocht het plaatselijk toch ook bij jullie regenen, jaag je Jean gewoon de bomen in om lakens te spannen (i.p.v. uit te delen).
Zaterdag hebben we gewoon een zeil over het zonnescherm geschoven.. werkt ook prima:)
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
henriët

Bericht door henriët »

ik duizel van de veelheid aan gedachten
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Schemerlichtje

Bericht door Schemerlichtje »

henriët schreef:ik duizel van de veelheid aan gedachten
Op bergen en in dalen, ja overal is God
Waar wij ook immer dwalen of toeven daar is God
~ Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag ~ (Loesje)
Schemerlichtje

Bericht door Schemerlichtje »

Orchidee schreef:
Gijs83 schreef:Ik hoorde van mijn zusje dat een collega postbezorger(de enige mannelijke naast mij in Rijssen) deze week tijdens grasmaaien aan een hartstilstand was overleden. Ik meen dat hij mij een keer verteld had dat hij net zo oud was als mijn vader, dus 62 jaar. Hij was overigens al hartpatient. Van een andere collega-postbode is zijn moeder overleden. Haar kende ik ook goed.
Heftig Gijs...
Ook voor mij/jou geld het telkens weer...Memento mori...
Twee weken geleden overleed op zaterdag een geliefde oude, geestelijke vriendin. Het is groot verdriet haar te moeten missen maar anderzijds ook jaloersheid omdat ze zo naar de Heere verlangde. Als het achteruit ging met haar lichaam zei ze er ook altijd achteraan: "maar vooruit, naar de Heere toe. En hopelijk...tot ziens!"

...veel gedachten dus....
~ Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag ~ (Loesje)
aritha

Bericht door aritha »

Aan mijn dochter die de hele dag in een warme hal aan het werk is. :sweat
Gijs83

Bericht door Gijs83 »

aritha schreef:Aan mijn dochter die de hele dag in een warme hal aan het werk is. :sweat
Dat ik zo meteen nog veel post moet bezorgen....
henriët

Bericht door henriët »

Gijs83 schreef:
aritha schreef:Aan mijn dochter die de hele dag in een warme hal aan het werk is. :sweat
veel mensen zullen blij zijn met een leuke kaart of brief, dus dan loop je wel goed:)
judith

Bericht door judith »

Gijs83 schreef:
Tja...Gijs. Ik liep vorig jaar ook de post... k ben blij dat ik in die hal werk...toch ietsie koeler dan in de volle zon.
Hoe ging het post bezorgen? :hum
Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
Gijs83

Bericht door Gijs83 »

judith schreef:
Gijs83 schreef:
Tja...Gijs. Ik liep vorig jaar ook de post... k ben blij dat ik in die hal werk...toch ietsie koeler dan in de volle zon.
Hoe ging het post bezorgen? :hum
Heet, maar ik voelde me niet zo moe als gisteren. 3 flesjes water gedronken en een softijs van 1,60 euro. Verder gewoon rustig aan gedaan. Na de tijd alleen we wat benauwd. Morgen zit er de C1000 reclamefolder, dat zal lekker plakken worden denk ik. Daar verkleuren je armen leuker. Ook heb ik m'n horloge even in de ban gedaan gewoon zwart rondom, lijkt me niet echt goed.
albion

Bericht door albion »

Of het WK voetbal in ZA nu onder de zomerspelen of onder de winterspelen valt? :quoi
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Lourens

Bericht door Lourens »

albion schreef:Of het WK voetbal in ZA nu onder de zomerspelen of onder de winterspelen valt? :quoi
:haha :haha
Hij is leuk Albion
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Gesloten