Hij zal de 'puf' wel niet hebben om achter rf te komen.Rens schreef:aanhoudende ademhalingsmoeilijkheden sinds de bronchoscopie op 25 maart. tip van de longarts om een idee te krijgen wat ernstige longemfyseem is: probeer eens twee tot drie minuten door een rietje adem te halen......dan weet je wat ik 24 uur per dag meemaak. @ thuis, kan niet slapen door de benauwdheid
Ik mis.....
Re: Ik mis.....
Hij heeft dit vannacht op z'n hyves geschreven:
Ja, waar is hij?JolandaOudshoorn schreef:Bert
Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
Aan de overzij...judith schreef:Ja, waar is hij?JolandaOudshoorn schreef:Bert
Dat denk ik ook. Die tip met een rietje is een goede. Moet je ook maar even de trap op- en aflopen...Gijs83 schreef:Hij heeft dit vannacht op z'n hyves geschreven:Hij zal de 'puf' wel niet hebben om achter rf te komen.Rens schreef:aanhoudende ademhalingsmoeilijkheden sinds de bronchoscopie op 25 maart. tip van de longarts om een idee te krijgen wat ernstige longemfyseem is: probeer eens twee tot drie minuten door een rietje adem te halen......dan weet je wat ik 24 uur per dag meemaak. @ thuis, kan niet slapen door de benauwdheid
Jammer, dat hij niet meer post.Afgewezen schreef:Aan de overzij...judith schreef:Ja, waar is hij?JolandaOudshoorn schreef:Bert
Ja, idd jammer!Tiberius schreef:Jammer, dat hij niet meer post.Afgewezen schreef:Aan de overzij...judith schreef:Ja, waar is hij?JolandaOudshoorn schreef:Bert
Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
bjd en ander
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
- Wilma van den Berg
Voor BJD is er vast heel erg veel werk...henriët schreef:bjd en ander

Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
Nou, zeg dat wel....Hendrikus schreef:dat wordt dan zoeken, Jan...jvdg schreef:....mezelf....
jvdg schreef:....mezelf....

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Je hebt het begrepen.henriët schreef:jvdg schreef:....mezelf....![]()
![]()
...Hendrikus gistermiddag in mijn postwijk 

- Wilma van den Berg
....de eensgezindheid en broederlijke liefde die eens op dit forum te merken was maar nu zover weg lijkt
...daarom nogmaals: mensen (mezelf erbij) laten we alsjeblieft iets (willen) uitstralen en elkaar in liefde vermaken maar niet op deze manier. Is daar een forum voor?
...en een ieder nogmaals, in welke kerk dan ook: gezegende dagen gewenst. Weet dat Gods volk uit alle talen, geslachten, volken, tongen en natie zal zijn en het een schare zal zijn die niemand tellen kan. Ze worden dagelijks toegedaan....alleen, ook de andere kant is waar: ook dagelijks toegedaan tot het eeuwig verderf. Wat is onze plaats? Is de Heere Jezus ook voor ons gestorven of moeten we zelf nog de schuld betalen? Weet, dat is onmogelijk. Laten we Hem smeken om Zijn bloed wat reinigt van alle zonden!
...daarom nogmaals: mensen (mezelf erbij) laten we alsjeblieft iets (willen) uitstralen en elkaar in liefde vermaken maar niet op deze manier. Is daar een forum voor?
...en een ieder nogmaals, in welke kerk dan ook: gezegende dagen gewenst. Weet dat Gods volk uit alle talen, geslachten, volken, tongen en natie zal zijn en het een schare zal zijn die niemand tellen kan. Ze worden dagelijks toegedaan....alleen, ook de andere kant is waar: ook dagelijks toegedaan tot het eeuwig verderf. Wat is onze plaats? Is de Heere Jezus ook voor ons gestorven of moeten we zelf nog de schuld betalen? Weet, dat is onmogelijk. Laten we Hem smeken om Zijn bloed wat reinigt van alle zonden!
Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!