freek schreef:M'n ma heeft pas een stel van zulke lampen weggedaan.Daphne schreef:doe een bod joh!freek schreef:Ahum...aritha schreef: Wie wil deze mooie lamp?:
(op MP kwam niemand erop af)

Geef ze aan een rommelmarkt voor het goede doel.freek schreef:M'n ma heeft pas een stel van zulke lampen weggedaan.Daphne schreef:doe een bod joh!freek schreef:Ahum...aritha schreef: Wie wil deze mooie lamp?:
Rommelmarkt voor het goede doel?Tiberius schreef:Geef ze aan een rommelmarkt voor het goede doel.freek schreef:M'n ma heeft pas een stel van zulke lampen weggedaan.Daphne schreef:doe een bod joh!freek schreef: Ahum...:
Dan heb je zelf een goed gevoel en de rommelmarktcommissie gooit aan het eind van de dag alle overgebleven troep in één keer weg.
Nou daar je vast en zeker van genieten.Lassie schreef:vanochtend de auto in gepakt met de laatste spullen.
schoongemaakt in huis
overdracht (getekend en sleutels in geleverd)
Nu zit ik ff bij m'n ouders en ga ik straks richting a'sfoort!
eten
en releaxen!
en de rest van de dagen ben ik vrij t/m 1 januari. HEERLIJK!!! :mrgreen:
Ik hoorde dat je een jochie van 13 stond toe te takelen met n tondeuse... dit knulleke vond t niet leuk en rende net als jip (heeft n staart) de straat op (of iets dergelijks... :shock: )aritha schreef:De meiden... :roll:Daphne schreef:Tjoh... waar heb ik dit verhaal eerder ghoord?aritha schreef:Ik ga mijn zoontje ( 3) douchen.
Hij lijktr net nieuw.
Zijn haren zijn geknipt. Van lang, tot bijna kaal plus een kuifje.
:shock: