Kleine ergernissen
Re: Kleine ergernissen
Musea verontwaardigd en extra alert na actie in Mauritshuis - https://nos.nl/l/2449993
Zalig is de mens, welken de Heere de zonden niet toerekent.
-
Toch wel een zonder vlees. Anders verknoei je het klimaatpierre27 schreef:Ja Zeeuw, je hebt een punt. Ik ga verder met mijn pizza.

Ik ben in Malaga, eentje met salami...MGG schreef:Toch wel een zonder vlees. Anders verknoei je het klimaatpierre27 schreef:Ja Zeeuw, je hebt een punt. Ik ga verder met mijn pizza.
Behoren die tail-rips (wat zijn dat eigenlijk?) tot je standaard uitrusting?pierre27 schreef:Nee hun handen zijn voor ze ergens aan vast zitten netjes gebonden met een tail-rip. Ik vind klimaatgelovigen vaak vreselijke mensen.
Ik vind ruziemakers, schreeuwers en schelders nog hinderlijker. Een beetje met een bal trappen hindert me niet. We woonden vroeger pal aan de drukke spoorlijn naar Duitsland, waar ongeveer elke kwartier (ik heb het nooit geteld) een trein, intercity, stoptreinen en internationale treinen vanuit Duitsland ging, en ook, nog erger, die olietanktreinen. Die gaan ook 's nachts, en dan lag je gewoon te schudden in je bed. Als je overdag even buiten zat en er raasde een trein langs dan moest je je mond even houden want je was dan compleet onverstaanbaar.Zeeuw schreef:Precies. Zelf het geluid van een balletje op een racket vinden ze al vervelend. Het is wat he.-DIA- schreef:Laten we ook de geest van de tijd niet vergeten. Die kunnen wij nergens ontlopen, al waren we in de Arabische Woestijn. Die geest waart over de wereld, en we zien die geest zich overal openbaren.
Mensen worden opstandig, mensen zijn lichtgeraakt, mensen worden meer een meer egoïstisch en kunnen geen tegenslag meer verdragen.
Daarnaast kwam er naast de spoorlijn een rondweg om Rijssen, en wij werden heel vakkundig achter een soort Berlijnse muur gestopt, zodat ons uitzicht weg was, en resultaat? Het geluid werd vrijwel niet minder. Dat vind ik wel een beetje van een andere orde als een tennisballetje. Overigens, daar kun je, als je chagrijnig aangelegd bent ook wel last van hebben. Ik maak me daar niet druk om, maar hoe vaak gebeurt het niet dat er kinderen aan de bel staan: Meneer, mijn bal/shuttle ligt op uw balkon. Dan zeg je toch gewoon: Oh, dat geeft niet hoor, en je geeft die kinderen die al wat bang waren, met een gulle lach hun bal/shuttle of wat het ook is terug. Daar maken we geen probleem van.
Laatst gewijzigd door -DIA- op 27 okt 2022, 19:39, 1 keer totaal gewijzigd.
© -DIA- 33.965 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Aiii helemaal mis.. toch niet met het vliegtuig naar toe gegaan ?pierre27 schreef:Ik ben in Malaga, eentje met salami...MGG schreef:Toch wel een zonder vlees. Anders verknoei je het klimaatpierre27 schreef:Ja Zeeuw, je hebt een punt. Ik ga verder met mijn pizza.
Kijk, dat kan ik wèl googlen. En google weet het ook niet.Klavart schreef:Behoren die tail-rips (wat zijn dat eigenlijk?) tot je standaard uitrusting?pierre27 schreef:Nee hun handen zijn voor ze ergens aan vast zitten netjes gebonden met een tail-rip. Ik vind klimaatgelovigen vaak vreselijke mensen.
Maar bedoel je misschien een tie-wrap?
-
Ik neem aan op de fietsBourdon16 schreef:Aiii helemaal mis.. toch niet met het vliegtuig naar toe gegaan ?pierre27 schreef:Ik ben in Malaga, eentje met salami...MGG schreef:Toch wel een zonder vlees. Anders verknoei je het klimaatpierre27 schreef:Ja Zeeuw, je hebt een punt. Ik ga verder met mijn pizza.

Dat laatste vind ik wel netjes van je. Wij voetbalden vroeger vaak op pleintjes. Dan komt de bal wel eens op het dak van een garage of in een tuin. Bij 90% kon je netjes aanbellen 'onze bal ligt op uw dak/in uw tuin'. Maar er was 1 persoon die de ballen standaard lek stak. Helaas een persoon die in mijn kerk op zondag ambtsdrager was.-DIA- schreef:Ik vind ruziemakers, schreeuwers en schelders nog hinderlijker. Een beetje met een bal trappen hindert me niet. We woonden vroeger pal aan de drukke spoorlijn naar Duitsland, waar ongeveer elke kwartier (ik heb het nooit geteld) een trein, intercity, stoptreinen en internationale treinen vanuit Duitsland ging, en ook, nog erger, die olietanktreinen. Die gaan ook 's nachts, en dan lag je gewoon te schudden in je bed. Als je overdag even buiten zat en er raasde een trein langs dan moest je je mond even houden want je was dan compleet onverstaanbaar.Zeeuw schreef:Precies. Zelf het geluid van een balletje op een racket vinden ze al vervelend. Het is wat he.-DIA- schreef:Laten we ook de geest van de tijd niet vergeten. Die kunnen wij nergens ontlopen, al waren we in de Arabische Woestijn. Die geest waart over de wereld, en we zien die geest zich overal openbaren.
Mensen worden opstandig, mensen zijn lichtgeraakt, mensen worden meer een meer egoïstisch en kunnen geen tegenslag meer verdragen.
Daarnaast kwam er naast de spoorlijn een rondweg om Rijssen, en wij werden heel vakkundig achter een soort Berlijnse muur gestopt, zodat ons uitzicht weg was, en resultaat? Het geluid werd vrijwel niet minder. Dat vind ik wel een beetje van een andere orde als een tennisballetje. Overigens, daar kun je, als je chagrijnig aangelegd bent ook wel last van hebben. Ik maak me daar niet druk om, maar hoe vaak gebeurt het niet dat er kinderen aan de bel staan: Meneer, mijn bal/shuttle ligt op uw balkon. Dan zeg je toch gewoon: Oh, dat geeft niet hoor, en je geeft die kinderen die al wat bang waren, met een gulle lach hun bal/shuttle of wat het ook is terug. Daar maken we geen probleem van.
Ai, geen paella?pierre27 schreef:Ik ben in Malaga, eentje met salami...MGG schreef:Toch wel een zonder vlees. Anders verknoei je het klimaatpierre27 schreef:Ja Zeeuw, je hebt een punt. Ik ga verder met mijn pizza.
Dat is niet zo netjes, en wat mij betreft had je er niet bij behoeven te vertellen dat het een ambtsdrager betrof. Dat werpt immers een smet op het ambt? Of zie ik dat verkeerd?Zeeuw schreef:Dat laatste vind ik wel netjes van je. Wij voetbalden vroeger vaak op pleintjes. Dan komt de bal wel eens op het dak van een garage of in een tuin. Bij 90% kon je netjes aanbellen 'onze bal ligt op uw dak/in uw tuin'. Maar er was 1 persoon die de ballen standaard lek stak. Helaas een persoon die in mijn kerk op zondag ambtsdrager was.-DIA- schreef:Ik vind ruziemakers, schreeuwers en schelders nog hinderlijker. Een beetje met een bal trappen hindert me niet. We woonden vroeger pal aan de drukke spoorlijn naar Duitsland, waar ongeveer elke kwartier (ik heb het nooit geteld) een trein, intercity, stoptreinen en internationale treinen vanuit Duitsland ging, en ook, nog erger, die olietanktreinen. Die gaan ook 's nachts, en dan lag je gewoon te schudden in je bed. Als je overdag even buiten zat en er raasde een trein langs dan moest je je mond even houden want je was dan compleet onverstaanbaar.Zeeuw schreef:Precies. Zelf het geluid van een balletje op een racket vinden ze al vervelend. Het is wat he.-DIA- schreef:Laten we ook de geest van de tijd niet vergeten. Die kunnen wij nergens ontlopen, al waren we in de Arabische Woestijn. Die geest waart over de wereld, en we zien die geest zich overal openbaren.
© -DIA- 33.965 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Voor mij destijds wel. Ik kon het als jong ventje niet goed rijmen. Later lukte dat overigens goed hoor. Niemand is perfect en ik heb met de beste man vaker gesproken. Maar geduld was niet de grootste deugd. Van mij overigens ook niet-DIA- schreef: Dat is niet zo netjes, en wat mij betreft had je er niet bij behoeven te vertellen dat het een ambtsdrager betrof. Dat werpt immers een smet op het ambt? Of zie ik dat verkeerd?

Wanneer ik voor mijn 2e werkgever werk wel ja.Klavart schreef:Behoren die tail-rips (wat zijn dat eigenlijk?) tot je standaard uitrusting?pierre27 schreef:Nee hun handen zijn voor ze ergens aan vast zitten netjes gebonden met een tail-rip. Ik vind klimaatgelovigen vaak vreselijke mensen.
Dat kreeg ik van de week tijdens een meeting.Zeeuw schreef:Ai, geen paella?pierre27 schreef:Ik ben in Malaga, eentje met salami...MGG schreef:Toch wel een zonder vlees. Anders verknoei je het klimaatpierre27 schreef:Ja Zeeuw, je hebt een punt. Ik ga verder met mijn pizza.
Dat is het juiste woord. Thnx Zita.Zita schreef:Kijk, dat kan ik wèl googlen. En google weet het ook niet.Klavart schreef:Behoren die tail-rips (wat zijn dat eigenlijk?) tot je standaard uitrusting?pierre27 schreef:Nee hun handen zijn voor ze ergens aan vast zitten netjes gebonden met een tail-rip. Ik vind klimaatgelovigen vaak vreselijke mensen.
Maar bedoel je misschien een tie-wrap?