Wat doen we vandaag ? [8]

helma

Re: Wat doen we vandaag ? [8]

Bericht door helma »

vlinder schreef:Vandaag een pittige dag gehad op de intensive care. 3 mensen overleden en een jonge dame van 25 jaar gereanimeerd die het niet heeft gered. Na drie kwartier moesten we het opgeven. Dit gaat wel tegen je gevoel in.
Toch mooi werk. Ik zou er best altijd willen werken.
Daarna personeelsuitje met m'n eigen team: high tea bij de intratuin en daarna creabea een herfst/winterstuk gemaakt.
Dat lijkt me inderdaad heftig!! Sterkte!!
Marco

Bericht door Marco »

Ziek thuis. Bezig met Microsoft Live Moviemaker wat foto's en filmpjes aan elkaar te plakken van het familieweekend dat we laatst hadden (mijn ouders waren 50 jaar getrouwd).
Zita
Moderator

Bericht door Zita »

Vandaag liet ik het huis zowat afbranden - aldus ma (ikzelf overdrijf nooit). Maar ze heeft gelijk: het is niet bepaald snugger om het strijkijzer op de strijkplank aan te laten staan en dan een uur weg te zijn.
Vandaag moet ik dus in mijn verzameling huishoudelijke artikelen de strijkplankovertrek opzoeken die ik voor eigen gebruik had liggen, en vanmiddag ga ik dus maar verder met de strijk, nu op een Takkie-overtrek.
Lassie

Bericht door Lassie »

Zita schreef:Vandaag liet ik het huis zowat afbranden - aldus ma (ikzelf overdrijf nooit). Maar ze heeft gelijk: het is niet bepaald snugger om het strijkijzer op de strijkplank aan te laten staan en dan een uur weg te zijn.
Vandaag moet ik dus in mijn verzameling huishoudelijke artikelen de strijkplankovertrek opzoeken die ik voor eigen gebruik had liggen, en vanmiddag ga ik dus maar verder met de strijk, nu op een Takkie-overtrek.
daar strijk je heel goed op... :super ;)

Na een slapeloze nacht begon onze dag met veel koffie. Even snel boodschappen gedaan. Zoon verzorgd vandaag en vooral even rustig aan doen. Vanavond wat huishouden.
Gijs83

Bericht door Gijs83 »

vlinder schreef:Nu twee dagen op de spoedeisende hulp gewerkt, morgen en overmorgen 2 dagen Intensive Care, daarna weekendje op eigen afdeling (tussendoor scriptie afschrijven en sollicitatiegesprek op mijn voorkeursafdeling) daarna nog 3 dagen op de OK meelopen.
Heerlijk zo afwisselend.

Lijkt me dat je daar wel tegen moet kunnen op zulke afdelingen werken, je maakt er vast heel wat mee...
Schemerlichtje

Bericht door Schemerlichtje »

Marco schreef:Ziek thuis. Bezig met Microsoft Live Moviemaker wat foto's en filmpjes aan elkaar te plakken van het familieweekend dat we laatst hadden (mijn ouders waren 50 jaar getrouwd).
Gefeliciteerd!
~ Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag ~ (Loesje)
huisman

Bericht door huisman »

Vliegmedische keuring. Ik mag weer een jaartje mijn werk doen.
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
JolandaOudshoorn

Bericht door JolandaOudshoorn »

Teveel :bobo
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Lassie

Bericht door Lassie »

vandaag veel gevoed....... t arme kind is n beetje ziekjes.
boodschapjes gedaan en verder op de bank gehangen.
Gijs83

Bericht door Gijs83 »

Zo naar verjaardag van een tante die 65 is geworden.
Lourens

Bericht door Lourens »

Gezien de weersomstandigheden heerlijk om vandaag gewoon eens mijn 'werkkamer' op te ruimen. Stapels papieren, tijdschriften etc naar beneden en gezellig in de woonkamer scheuren, scannen, tikken enzovoort.
De hoogst noodzakelijke boodachappen verder.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
JolandaOudshoorn

Bericht door JolandaOudshoorn »

Naar buiten aan het kijken om te zien wanneer het verantwoord is om naar de auto te lopen... Het stortregent!!!!
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Trevor

Bericht door Trevor »

Vandaag zou ik me willen uitschrijven van dit forum na enige mailwisselingen gisteren. Echter, ik kan geen enkele instelling op deze site vinden om mij definitief te verwijderen. Dringend verzoek om mij te deleten.
Luther
Contacteer:

Bericht door Luther »

Trevor schreef:Vandaag zou ik me willen uitschrijven van dit forum na enige mailwisselingen gisteren. Echter, ik kan geen enkele instelling op deze site vinden om mij definitief te verwijderen. Dringend verzoek om mij te deleten.
Dat heb ik ook weleens gevraagd, maar in tegenstelling tot alle andere mogelijke social media schijnt dat niet te kunnen of te mogen.... :bobo

En dan is het (niet-valide) argument: dan zijn oude discussies niet meer goed leesbaar.
Mijn gedachte daarbij: Maakt dat uit. Dan mik je al die oude discussies eens in de prullenbak.

Mijn voorstel zou zijn dat elk topic waarop een jaar lang niet meer is gereageerd, automatisch van het forum verdwijnt.
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Afgewezen

Bericht door Afgewezen »

Luther schreef:Mijn voorstel zou zijn dat elk topic waarop een jaar lang niet meer is gereageerd, automatisch van het forum verdwijnt.
Mijn voorstel niet. Ik zoek echt wel eens in oude discussies.
Maar voor Trevor met zijn ene bericht lijkt me het geen probleem...
Gesloten