precies...Mister schreef:Ja, dan moet je maar weer gehoorzamen he?Lassie schreef:manlief wilde graag weer bij de Turk gaan eten...![]()

precies...Mister schreef:Ja, dan moet je maar weer gehoorzamen he?Lassie schreef:manlief wilde graag weer bij de Turk gaan eten...![]()
oh dátMister schreef:2e helft van het maandmenu van het lokale chinese restaurant.
Mijn schoonmoeder las eens een moeder van blijde kinderen....jvdg schreef:Marnix schreef: Gelukkig heb ik tussen de wedstrijden door wel ruim voldoende tijd gehad en heb ik mijn Bijbel altijd bij me![]()
't Gebeurde vroeger thuis wel eens, waren we laat voor school, vroeg moeder wat lezen we?
In koor: Psalm 117.
Of Psalm 113: een blijde moeder van kinderen
Ik hoorde wel eens dat een dominee las dat de kinderen als olifanten rond de tafel zaten ipv olijfplantenvlinder schreef:Mijn schoonmoeder las eens een moeder van blijde kinderen....jvdg schreef:Marnix schreef: Gelukkig heb ik tussen de wedstrijden door wel ruim voldoende tijd gehad en heb ik mijn Bijbel altijd bij me![]()
't Gebeurde vroeger thuis wel eens, waren we laat voor school, vroeg moeder wat lezen we?
In koor: Psalm 117.
Of Psalm 113: een blijde moeder van kinderen
erwtensoep koken laat ik aan mn moeder over..helma schreef:en erwtensoep maken is zó leuk!!henriët schreef:erwtensoep van de slager.. ( ik had absoluut geen zin om in de keuken te gaan staan:))
gewoon een flinke pan in 1 keer maken; en dan 2 bakken invriezen
Weer reclame maken?-DIA- schreef:Boerenkool met rookworst van Albert Heijn...
en Yoghurt Naturel als toetje...
Een eevoudige, doch voedzame maaltijd,
zoals mijn goede vader placht te zeggen...
Lekker zeg, boerenkool. Met aardappelpurree voor stampot, of met echte pataten?-DIA- schreef:Boerenkool met rookworst van Albert Heijn...
Stamppot, een magnetronmaaltijd wel te verstaan...vogeltje schreef:Lekker zeg, boerenkool. Met aardappelpurree voor stampot, of met echte pataten?-DIA- schreef:Boerenkool met rookworst van Albert Heijn...
hoe vaak eten jullie groente in de week??fluitje schreef:Brood, met een lekkere zelfgemaakte gehaktbal