Kijk dit topic maar een stukje terug, en denk er zelf eens over na. Ik denk dat je dan wel een idee krijgt.Orchidee schreef:Waarom post je dit?Marco schreef:Er is een reden waarom in de DKO vermeld wordt dat rouwdiensten niet gehouden zullen worden.
Wat is de reden?
Gebed gevraagd
Re: RE: Re: Gebed gevraagd
Re: Gebed gevraagd
Staat nu openbaar: h[url]ttps://bit.ly/3oMPEFD[/url]Als gast hier schreef:Eeuwig gelukkig!!Ditbenik schreef:Hij is gisteravond overleden. "Hij is thuisgehaald! Hij mag nu voor eeuwig God grootmaken" zo schrijft vader.helma schreef:Gebed gevraagd voor een jongen van 7, die sinds juni problemen heeft in zijn hersenen. (Cavernoom) Er zijn voortdurend grote zorgen over zijn gezondheid, en vandaag heeft hij een hersenbloeding gehad en ligt hij op de IC. Heel ernstig.
Is deze rouwdienst mee te luisteren?
Re: RE: Re: Gebed gevraagd
Bijzondere manier van communiceren..Marco schreef:Kijk dit topic maar een stukje terug, en denk er zelf eens over na. Ik denk dat je dan wel een idee krijgt.Orchidee schreef:Waarom post je dit?Marco schreef:Er is een reden waarom in de DKO vermeld wordt dat rouwdiensten niet gehouden zullen worden.
Wat is de reden?
Re: RE: Re: RE: Re: Gebed gevraagd
Vind ik ook.Framboos schreef:Bijzondere manier van communiceren..Marco schreef:Kijk dit topic maar een stukje terug, en denk er zelf eens over na. Ik denk dat je dan wel een idee krijgt.Orchidee schreef:Waarom post je dit?Marco schreef:Er is een reden waarom in de DKO vermeld wordt dat rouwdiensten niet gehouden zullen worden.
Wat is de reden?
Heb ook géén antwoord op mijn vraag.
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Morgen staat er een wake in mijn agenda. Maar vandaag hebben we te horen gekregen dat we nieuwe regels hebben opgelegd gekregen. Het wordt ons verboden om met bezoekers in contact te komen.
Wat verdrietig! Ik hoop dat de Heere inzicht en mogelijkheden geeft. Veel sterkte morgen!helma schreef:Morgen staat er een wake in mijn agenda. Maar vandaag hebben we te horen gekregen dat we nieuwe regels hebben opgelegd gekregen. Het wordt ons verboden om met bezoekers in contact te komen.
Fides Quaerens Intellectum
Het was een turbulente ochtend. Wat ervaar je dan de strijd tussen de duisternis en het licht.
Er was veel negatiefs. Maar gelukkig ook verschillende positieve dingen.
Heel het rijk der duisternis, weet wie Jezus Christus is..
Dank voor gebed!
Er was veel negatiefs. Maar gelukkig ook verschillende positieve dingen.
Heel het rijk der duisternis, weet wie Jezus Christus is..
Dank voor gebed!
Graag jullie gebed voor Samanti. Ze is niet meer actief op het forum; maar leest nog wel mee.
Ze is ziek. Heeft Non-Hodgkin en ze krijgt imunotherapie.
Dank! En heel veel sterkte!
Ik wens haar heel veel sterkte en de nabijheid van de Heelmeester. Als in de storm Jezus aan boord is kan het toch goed zijn.helma schreef:Graag jullie gebed voor Samanti. Ze is niet meer actief op het forum; maar leest nog wel mee.
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Hier sluit ik me bij aan. Sterkte!huisman schreef:Ik wens haar heel veel sterkte en de nabijheid van de Heelmeester. Als in de storm Jezus aan boord is kan het toch goed zijn.helma schreef:Graag jullie gebed voor Samanti. Ze is niet meer actief op het forum; maar leest nog wel mee.
Ach wat erg en wat een zorgen weer. Veel sterkte toegewenst!
Sterkte Samanti . Gods genade toegewenst in deze weg…
- Lilian1975
Wat een zorg en onzekerheid Samanthi. Zijn Zegen over de behandeling is onmisbaar. Hoe de weg ook zal zijn hé? Zijn kracht en sterkte van harte toegebeden.
Hartelijke groet,
Hartelijke groet,
-
- Verbannen
Van harte sterkte toegewenst!