BBQ for 2

Majorca

Bericht door Majorca »

Oorspronkelijk gepost door Jelle
Oorspronkelijk gepost door Rens
Ik zal eens zien of ik iemand tijdelijk een digitale videocamera afhandig kan maken.................lijkt me wel zo aardig
De mijne ligt altijd opnameklaar op de kast. Ook leuk om als qicktimefilmpje op het forum te zetten.
Dan laten we ieder zich persoonlijk groot in beel zichzelf voorstellen onder het motto van: Ik ben Majorca en in werkelijkheid heet ik Janus.:,:,
Ik heet geen Janus Peperzak!

MANUS!!!
tukkertje
Contacteer:

Bericht door tukkertje »

http://www.pixum.nl/viewalbum/?id=1407816

een paar nieuwe foto's om te laten zien dat we langzaam maar zeker de boel weer zover gaan krijgen dat we weer uit de voeten kunnen

Moet ik mijn hengel nog meenemen. Of mijn paling lijntjes???? Mooi viswatertje achter thuis Jelle
visje

Bericht door visje »

Doe mij maar een glaasje water...
refo

Bericht door refo »

Pilsie, graag. (Kom lopend, denk ik, fiets gejat)

Palmpje is natuurlijk nog beter, maar een gewone Hein is ook best.
Jelle

Bericht door Jelle »

Nieuw lijstje met aangevraagde drankjes.
Bier (Heineken)
Bier (Palm)
Spa rood
Spa blauw
Cola
Cola light met een tic (eenmaal kloppen tegen het glas)
Wijn
Chocolademelk met slagroom
Breezer of Loca (wat het ook moge zijn)
Appelsap
Brandnetelthee :D
Jelle

Bericht door Jelle »

Oorspronkelijk gepost door tukkertje
http://www.pixum.nl/viewalbum/?id=1407816

een paar nieuwe foto's om te laten zien dat we langzaam maar zeker de boel weer zover gaan krijgen dat we weer uit de voeten kunnen

Moet ik mijn hengel nog meenemen. Of mijn paling lijntjes???? Mooi viswatertje achter thuis Jelle
Ik zou het doen Tukkertje, er zit goudse paling, snoek en graskarpers en ander klein spul.
Je vangst kunnen we dan gelijk roosteren:,
Jelle

Bericht door Jelle »

Oorspronkelijk gepost door Lieneke
BRANDNETELTHEE, Jelle!

Dat is de gemakkelijkste, Lieneke, Thee hebben we zat en de brandnetels mag je zelf uit de tuin halen, er staan er genoeg:D:D
Jelle

Bericht door Jelle »

Luitjes allemaal het lijkt me een gezellige avond te worden, ik verheug me er al op.
Vanavond hoorde ik op de radio dat ze volgende week al weer warmer en droger weer opgeven. Ik zou zeggen de vooruitzichten gaan de goede kant op.

Mocht het erg warm worden dan zou ik zeggen neem badpakken en zwembroeken mee.:,:,:,
Daphne

Bericht door Daphne »

Mocht het erg warm worden dan zou ik zeggen neem badpakken en
zwembroeken mee.:,:,:,
Wel in degelijk zwart mag ik hopen en geen aanstootgevende bikinni's (kunnen de mannenbroeders niet zo goed tegen) of wijde zwembroeken (kunnen de vrouwenzusters niet zo waarderen..... althans... als ik even voor mezelf mag spreken :,:,:,:, )

:stu
memento

Bericht door memento »

Oorspronkelijk gepost door Daphne
Wel in degelijk zwart mag ik hopen en geen aanstootgevende bikinni's (kunnen de mannenbroeders niet zo goed tegen) of wijde zwembroeken (kunnen de vrouwenzusters niet zo waarderen..... althans... als ik even voor mezelf mag spreken :,:,:,:, )

Geen wijde zwembroek? Wil je dan dat alle mannen in zo'n strak ding gaan lopen waarin je alles ziet zitten????
Barryvrouw

Bericht door Barryvrouw »

Oorspronkelijk gepost door memento

Geen wijde zwembroek? Wil je dan dat alle mannen in zo'n strak ding gaan lopen waarin je alles ziet zitten????
Kappen.:mad:
Met je gedachten ergens anders, ben je altijd overal.
Jelle

Bericht door Jelle »

Oorspronkelijk gepost door memento

:,:,:,:, Dat bedoelde Daphne nou net niet, maar andersom:,:,:,
Laten we het maar gewoon houden op alles in degelijk zwart:D

[Aangepast op 20/8/04 door Jelle]
Jelle

Bericht door Jelle »

woensdag 23 graden en een enkel buitje,
goed barbecue weer
Plaats reactie