Ds. H.G. Abma - Het boek Esther

Ds. A. van der Zwan - Onbezweken trouw. Op weg met de aartsvader Jacob.

Oei… dat is niet leuk. Hoe oud is ze? Wij hadden onze pup destijds een week of 4 in huis toen ze haar pootje brak. Gelukkig een heel mooie breuk die netjes genas. Vier weken gips en daarna veel zwemmen.Isala schreef:Een hond met een gebroken pootje...
Beterschap! Heb je veel klachten?Erik1960 schreef:Een streepje teveel op de Covid-zelftest
Dankje! Gisteren wat keelpijn en koorts; keelpijn nu weg, nog wel koorts.merel schreef:Beterschap! Heb je veel klachten?Erik1960 schreef:Een streepje teveel op de Covid-zelftest
heel veel goeds gewenst op je nieuwe eigen stek!Forummer schreef:M'n eigen appartement. De omstandigheden waarom zijn bijzonder naar, maar dat ik op korte termijn een betaalbaar woninkje gevonden heb is wel echt een gebedsverhoring. Het geeft ook dat ik weer vooruit kan kijken, wat al anderhalf jaar niet kon. Hoewel het misschien gek klinkt, toch reden tot dankbaarheid en vreugde.
Ondanks dit verdriet toch mooi dat je een plekje hebt om te wonen.Forummer schreef:M'n eigen appartement. De omstandigheden waarom zijn bijzonder naar, maar dat ik op korte termijn een betaalbaar woninkje gevonden heb is wel echt een gebedsverhoring. Het geeft ook dat ik weer vooruit kan kijken, wat al anderhalf jaar niet kon. Hoewel het misschien gek klinkt, toch reden tot dankbaarheid en vreugde.
Ik heb er hier op het forum ook vrijwel niets over gedeeld ivm privacy, niet perse van mijzelf maar van andere betrokkenen.DDD schreef:O, daar schrik ik wel van. Sterkte in ieder geval!
Wie zonder zonde is werpe de eerste steen.Forummer schreef:Ik heb er hier op het forum ook vrijwel niets over gedeeld ivm privacy, niet perse van mijzelf maar van andere betrokkenen.DDD schreef:O, daar schrik ik wel van. Sterkte in ieder geval!
Tevens ligt hier op het forum veroordeling voor de hand, en daar heb ik in deze moeilijke weg geen behoefte aan. Ja, ik heb in het verleden zonden gedaan die zwaar te veroordelen zijn, en ik zit nu ook midden in de gevolgen van mijn eigen zonden. Maar daar heb ik het al moeilijk genoeg mee.
Ik houd me vast aan Zijn genade, Hij heeft ervoor gezorgd dat ik uiteindelijk met mijn zonden bij Hem ben terecht gekomen, en Hij heeft genadig willen vergeven. Maar dat maakt de praktische gevolgen in het leven van alledag niet minder. Wel draaglijker.