Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?

J.C. Philpot

Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?

Bericht door J.C. Philpot »

Als nieuw, 40 cent per stuk bij de kringloop.

Ds. H.G. Abma - Het boek Esther

Afbeelding

Ds. A. van der Zwan - Onbezweken trouw. Op weg met de aartsvader Jacob.

Afbeelding
Man is nothing: he hath a free will to go to hell, but none to go to heaven, till God worketh in him to will and to do of His good pleasure.

George Whitefield
Isala

Bericht door Isala »

Een hond met een gebroken pootje... :cry
Hora est!
Erik1960
Verbannen

Bericht door Erik1960 »

Isala schreef:Een hond met een gebroken pootje... :cry
Oei… dat is niet leuk. Hoe oud is ze? Wij hadden onze pup destijds een week of 4 in huis toen ze haar pootje brak. Gelukkig een heel mooie breuk die netjes genas. Vier weken gips en daarna veel zwemmen.
’Wie uitziet en hoopt op de Heer krijgt nieuwe kracht: hij slaat zijn vleugels uit als een adelaar, hij loopt, maar wordt niet moe, hij rent, maar raakt niet uitgeput’.
merel

Bericht door merel »

6 kuub haardhout
Erik1960
Verbannen

Bericht door Erik1960 »

Een streepje teveel op de Covid-zelftest
’Wie uitziet en hoopt op de Heer krijgt nieuwe kracht: hij slaat zijn vleugels uit als een adelaar, hij loopt, maar wordt niet moe, hij rent, maar raakt niet uitgeput’.
merel

Bericht door merel »

Erik1960 schreef:Een streepje teveel op de Covid-zelftest
Beterschap! Heb je veel klachten?
-DIA-

Bericht door -DIA- »

Sterkte...
Ik weet niet of zelftesten ook niet zo betrouwbaar zijn als ze een streepje teveel aangeven... Wat wel veelvuldig voorkomt is dat ze een streepje te weinig aangeven.
© -DIA- 33.950 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Erik1960
Verbannen

Bericht door Erik1960 »

merel schreef:
Erik1960 schreef:Een streepje teveel op de Covid-zelftest
Beterschap! Heb je veel klachten?
Dankje! Gisteren wat keelpijn en koorts; keelpijn nu weg, nog wel koorts.
Forummer

Bericht door Forummer »

M'n eigen appartement. De omstandigheden waarom zijn bijzonder naar, maar dat ik op korte termijn een betaalbaar woninkje gevonden heb is wel echt een gebedsverhoring. Het geeft ook dat ik weer vooruit kan kijken, wat al anderhalf jaar niet kon. Hoewel het misschien gek klinkt, toch reden tot dankbaarheid en vreugde.
De wereld staat in brand, maar wij gooien olie op het vuur door ons toekijken aan de kant
Erik1960
Verbannen

Bericht door Erik1960 »

Forummer schreef:M'n eigen appartement. De omstandigheden waarom zijn bijzonder naar, maar dat ik op korte termijn een betaalbaar woninkje gevonden heb is wel echt een gebedsverhoring. Het geeft ook dat ik weer vooruit kan kijken, wat al anderhalf jaar niet kon. Hoewel het misschien gek klinkt, toch reden tot dankbaarheid en vreugde.
heel veel goeds gewenst op je nieuwe eigen stek!
DDD

Bericht door DDD »

O, daar schrik ik wel van. Sterkte in ieder geval!
Terri

Bericht door Terri »

Forummer schreef:M'n eigen appartement. De omstandigheden waarom zijn bijzonder naar, maar dat ik op korte termijn een betaalbaar woninkje gevonden heb is wel echt een gebedsverhoring. Het geeft ook dat ik weer vooruit kan kijken, wat al anderhalf jaar niet kon. Hoewel het misschien gek klinkt, toch reden tot dankbaarheid en vreugde.
Ondanks dit verdriet toch mooi dat je een plekje hebt om te wonen.
Maar het zal ongetwijfeld dubbel voelen. Sterkte voor alle betrokkenen!
Forummer

Bericht door Forummer »

DDD schreef:O, daar schrik ik wel van. Sterkte in ieder geval!
Ik heb er hier op het forum ook vrijwel niets over gedeeld ivm privacy, niet perse van mijzelf maar van andere betrokkenen.
Tevens ligt hier op het forum veroordeling voor de hand, en daar heb ik in deze moeilijke weg geen behoefte aan. Ja, ik heb in het verleden zonden gedaan die zwaar te veroordelen zijn, en ik zit nu ook midden in de gevolgen van mijn eigen zonden. Maar daar heb ik het al moeilijk genoeg mee.

Ik houd me vast aan Zijn genade, Hij heeft ervoor gezorgd dat ik uiteindelijk met mijn zonden bij Hem ben terecht gekomen, en Hij heeft genadig willen vergeven. Maar dat maakt de praktische gevolgen in het leven van alledag niet minder. Wel draaglijker.
De wereld staat in brand, maar wij gooien olie op het vuur door ons toekijken aan de kant
DDD

Bericht door DDD »

Veroordeling ligt niet voor de hand hoor. De forumregels zijn duidelijk genoeg.

Sterkte!
huisman

Bericht door huisman »

Forummer schreef:
DDD schreef:O, daar schrik ik wel van. Sterkte in ieder geval!
Ik heb er hier op het forum ook vrijwel niets over gedeeld ivm privacy, niet perse van mijzelf maar van andere betrokkenen.
Tevens ligt hier op het forum veroordeling voor de hand, en daar heb ik in deze moeilijke weg geen behoefte aan. Ja, ik heb in het verleden zonden gedaan die zwaar te veroordelen zijn, en ik zit nu ook midden in de gevolgen van mijn eigen zonden. Maar daar heb ik het al moeilijk genoeg mee.

Ik houd me vast aan Zijn genade, Hij heeft ervoor gezorgd dat ik uiteindelijk met mijn zonden bij Hem ben terecht gekomen, en Hij heeft genadig willen vergeven. Maar dat maakt de praktische gevolgen in het leven van alledag niet minder. Wel draaglijker.
Wie zonder zonde is werpe de eerste steen.

.....en Jezus schreef in het zand.

Veel sterkte en Gods zegen voor jou en alle betrokkenen.
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Plaats reactie