Wat is het EBC?helma schreef:dat mijn dochter niet is aangenomen bij het EBC....
willen jullie meebidden voor een oplossing?
Waar denk jij op dit moment aan?
Re: Waar denk jij op dit moment aan?
Afgewezen schreef:Wat is het EBC?helma schreef:dat mijn dochter niet is aangenomen bij het EBC....
http://www.ebc.st/
- monique
over de toekomst over mn vriendje
over een hond van mn oma wat niet zo leuk is

herinner je gister
droom van morgen
maar leef vandaag
droom van morgen
maar leef vandaag
- Wilma van den Berg
Zie PBhelma schreef:ja, ze denken dat een individuelere behandeling/begeleiding voor haar beter isalbion schreef:hebben ze daar een steekhoudend argument voor?helma schreef:dat mijn dochter niet is aangenomen bij het EBC....
Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
- Wilma van den Berg
monique schreef:over de toekomst over mn vriendje
Sterkte joh! Hopelijk komt alles goed...
Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
het afgelopen jaar met alle wisselende momenten en gemoedstoestanden:

Wie zoveel doet dat hij structureel tijd tekort komt voor de Heere, doet meer aardse dingen dan God van hem vraagt.
aan een vriendin die opgenomen is en vandaag jarig is.....
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Wat bedoel je precies met "opgenomen"henriët schreef:aan een vriendin die opgenomen is en vandaag jarig is.....

Aan de andere kant van een snorrende videocamera staan?Gijs83 schreef:Wat bedoel je precies met "opgenomen"henriët schreef:aan een vriendin die opgenomen is en vandaag jarig is.....
iemand die het leven niet meer ziet zitten, en daardoor niet meer zelfstandig kan zijn, maar opgenomen is in een psychiatrisch ziekenhuis.....Gijs83 schreef:Wat bedoel je precies met "opgenomen"henriët schreef:aan een vriendin die opgenomen is en vandaag jarig is.....
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Ik denk met je mee!!henriët schreef:aan een vriendin die opgenomen is en vandaag jarig is.....
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
in/ met grote dank ( aan Hem) aanvaard!fluitje schreef:Ik denk met je mee!!henriët schreef:aan een vriendin die opgenomen is en vandaag jarig is.....
aan een leeg vat waar veel uit gehaald wordt en moet worden tot hulp van anderen.
dat ik vertrouw dat dat lege vat gevuld mag worden met wijsheid van Boven zodat Hij de eer mag krijgen.
dat ik vertrouw dat dat lege vat gevuld mag worden met wijsheid van Boven zodat Hij de eer mag krijgen.
Is het gebed uw stuurwiel of uw reservewiel?
AAN..veel mensen die ik zoo graag wil helpen, maar dat niet kan!
Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
- zusterelly
Aan judith: sterkte met de tentamens ,met het wokken vanavond, en met

Genade is enerzijds: niet krijgen wat ik wel heb verdiend, en anderzijds: wel krijgen wat ik niet heb verdiend.