Wist je dat ...[6]
wie vóór is steke zijn/haar hand op............................Marco schreef:Bij acclematie, graag 8)
héééééé...ik zie allemaal opgestoken handen :mrgreen: :mrgreen:
Hoera voor Tante Daphne!!!!!!!!
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
-
Mischien dat iemand dit bedoelde met "waken voor evangelische invloeden".Rens schreef:wie vóór is steke zijn/haar hand op............................Marco schreef:Bij acclematie, graag 8)
*zingt met blijde galmen, beweegt mee op de muziek en zingt "Hoera voor tante Daphne!
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
- Wilma van den Berg
...ik de poll prima zou vinden. Zet maar neer zou ik zeggen
...ik nu eindelijk de tandarts heb kunnen bereiken
(na dat stomme antwoordapparaat :| )
...er vandaag weer genoeg op het programma staat
...er net gebeld is van mijn werk of ik aub wilde komen werken op een bepaalde datum (maar ik dan niet kan
)
...iedereen een fijne dag toegewenst wordt :!:
...ik nu eindelijk de tandarts heb kunnen bereiken
...er vandaag weer genoeg op het programma staat
...er net gebeld is van mijn werk of ik aub wilde komen werken op een bepaalde datum (maar ik dan niet kan

...iedereen een fijne dag toegewenst wordt :!:
Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
Marnix schreef:Mischien dat iemand dit bedoelde met "waken voor evangelische invloeden".Rens schreef:wie vóór is steke zijn/haar hand op............................Marco schreef:Bij acclematie, graag 8)
*zingt met blijde galmen, beweegt mee op de muziek en zingt "Hoera voor tante Daphne!

God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
- JolandaOudshoorn
Op de 3star had ik een docent die zei altijd: Niet klagen maar dragen en bidden om kracht... k zal t nooit vergeten!henriët schreef:nou ja, de zon schijnt gelukkig nog, das nog iets. maar verder, tja we zullen maar niet klagen en gewoon doorgaan hè...JolandaOudshoorn schreef:Gaat het wel met je?henriët schreef:... ik me voel zoals ik me eigenlijk nooit voel
:roll:
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
zo is datDaphne schreef:Op de 3star had ik een docent die zei altijd: Niet klagen maar dragen en bidden om kracht... k zal t nooit vergeten!henriët schreef:nou ja, de zon schijnt gelukkig nog, das nog iets. maar verder, tja we zullen maar niet klagen en gewoon doorgaan hè...JolandaOudshoorn schreef:Gaat het wel met je?henriët schreef:... ik me voel zoals ik me eigenlijk nooit voel
:roll:
t is gewoon combinatie van faktoren
(overigens is het ook zo frustrerend dat je niet voldoet aan je goede voornemens hè.... maar ja, een pak koekjes in de kasten... of een zak snoep, 1 tje moet kunnen, maar ja na 1 komt 2 )
etc....