ach, op een bruiloft duurt alles ook altijd langer dan gepland... het wordt altijd laatAfgewezen schreef:Aan een hoofdstuk werken dat steeds langer en langer wordt...

ach, op een bruiloft duurt alles ook altijd langer dan gepland... het wordt altijd laatAfgewezen schreef:Aan een hoofdstuk werken dat steeds langer en langer wordt...
Deze niet. Heb inmiddels ook kleedjes en bloemstukjes aangebracht.MarthaMartha schreef:ach, op een bruiloft duurt alles ook altijd langer dan gepland... het wordt altijd laatAfgewezen schreef:Aan een hoofdstuk werken dat steeds langer en langer wordt...
Volgens mij wordt het een spannende bruiloftAfgewezen schreef:Deze niet. Heb inmiddels ook kleedjes en bloemstukjes aangebracht.MarthaMartha schreef:ach, op een bruiloft duurt alles ook altijd langer dan gepland... het wordt altijd laatAfgewezen schreef:Aan een hoofdstuk werken dat steeds langer en langer wordt...
Beëdigd tot wat?JolandaOudshoorn schreef:De beediging van mijn broertje bijgewoond in de Laurenskerk, Rotterdam.
Direct de OV chipkaart getest, werkte prima.
PolitieagentAfgewezen schreef:Beëdigd tot wat?JolandaOudshoorn schreef:De beediging van mijn broertje bijgewoond in de Laurenskerk, Rotterdam.
En dan in de kerk beëdigd. Ik maakte het vorig jaar mee in een voetbalstadion...JolandaOudshoorn schreef:PolitieagentAfgewezen schreef:Beëdigd tot wat?JolandaOudshoorn schreef:De beediging van mijn broertje bijgewoond in de Laurenskerk, Rotterdam.
Hij zal zeker wel oud zijn geworden!Yesenaer schreef:Naar de kerkdienst van ds. Mondria in Waarde geweest
Wat is die man verandert in 4/5 jaar tijd
Ik dacht eerst dat ds. Golverdingen preekte
Ja hij is echt heel wat grijzer geworden en hij had nu ook een bril en vijf jaar terug niet-DIA- schreef:Hij zal zeker wel oud zijn geworden!Yesenaer schreef:Naar de kerkdienst van ds. Mondria in Waarde geweest
En nog steeds in zijn eerste gemeente.
En wellicht dan ook wat dunner geworden (ik zie nl. niet zo heel veel overeenkomsten...)Yesenaer schreef:Ja hij is echt heel wat grijzer geworden en hij had nu ook een bril en vijf jaar terug niet-DIA- schreef:Hij zal zeker wel oud zijn geworden!Yesenaer schreef:Naar de kerkdienst van ds. Mondria in Waarde geweest
Ik zag hem naar voren lopen en toen dacht ik eerst dat ds. Golverdingen dat was
Al bijna 40 jaar in Waardenburg
Misschien moet je ook eens aan een bril gaan denkenYesenaer schreef:Ja hij is echt heel wat grijzer geworden en hij had nu ook een bril en vijf jaar terug niet-DIA- schreef:Hij zal zeker wel oud zijn geworden!Yesenaer schreef:Naar de kerkdienst van ds. Mondria in Waarde geweest
Ik heb er 1................. :Simon schreef:Misschien moet je ook eens aan een bril gaan denkenYesenaer schreef:Ja hij is echt heel wat grijzer geworden en hij had nu ook een bril en vijf jaar terug niet-DIA- schreef:Hij zal zeker wel oud zijn geworden!Yesenaer schreef:Naar de kerkdienst van ds. Mondria in Waarde geweest