Je ben wel vroeg op hoor in je ''vakantie''J.C. Philpot schreef:Vandaag naar het Corrie ten Boom huis.
Maandag weer op mijn werk heerlijk uitrusten van de vakantie(bij wijze van spreken)

Je ben wel vroeg op hoor in je ''vakantie''J.C. Philpot schreef:Vandaag naar het Corrie ten Boom huis.
Maandag weer op mijn werk heerlijk uitrusten van de vakantie(bij wijze van spreken)
kringloop winkels voor huisraadHersteldHervormd schreef:Ik zit een beetje te kijken voor iets leuks (binnen) vanmiddag. Beetje regio Utrecht. Heeft iemand een idee? Of een leuke ervaring?
Liever iets actiefs zoals bowlen of midgetgolfen als een museum
SssstGeytenbeekje schreef:kringloop winkels voor huisraadHersteldHervormd schreef:Ik zit een beetje te kijken voor iets leuks (binnen) vanmiddag. Beetje regio Utrecht. Heeft iemand een idee? Of een leuke ervaring?
Liever iets actiefs zoals bowlen of midgetgolfen als een museum
Ik ook. Een volle mand met schone was, een strijkplank en een strijkijzer.HersteldHervormd schreef:Ik heb al wat gevonden
Klinkt erg ongezellig.J.C. Philpot schreef:Dat meen je niet. Wij gaan ook naar Amsterdam. Naar Nemo, en ik verlaat het gezin dan tijdelijk in de middag om naar het van Gogh museum te gaan.merel schreef:Vandaag in huis gerommeld en 18 kg tomaten " ingemaakt". Morgen gaan wij naar Nemo in Amsterdam
Ben je daar niet blij mee dan?Mara schreef:Ik ook. Een volle mand met schone was, een strijkplank en een strijkijzer.HersteldHervormd schreef:Ik heb al wat gevonden
Ikke wel hoor. Met een mooi muziekje aan in een wolk geurige stoom staan.HersteldHervormd schreef:Ben je daar niet blij mee dan?Mara schreef:Ik ook. Een volle mand met schone was, een strijkplank en een strijkijzer.HersteldHervormd schreef:Ik heb al wat gevonden
Mooie foto van de Goese haven vandaag in de krant!Zeeuw schreef:Kletsnat regenen tijdens Goes kinderstad
Ah, met een speciale reden? Het is een fotogenieke plaats. In onze politieke fractie zat ooit een stadsgids. Geweldig wat die man weet van de geschiedenis van Goes.-DIA- schreef:Mooie foto van de Goese haven vandaag in de krant!Zeeuw schreef:Kletsnat regenen tijdens Goes kinderstad