Gefeliciteerd! Eén ding is mij wel weer duidelijk, dat ik niet goed kan inschatten. Ik had je rond de 30 geschat namelijkArja schreef:Verjaardag vieren vanavond. Zoon is 21 geworden.

Gefeliciteerd! Eén ding is mij wel weer duidelijk, dat ik niet goed kan inschatten. Ik had je rond de 30 geschat namelijkArja schreef:Verjaardag vieren vanavond. Zoon is 21 geworden.
Ik ben echt een stukje ouder hoor.JCRyle schreef:Gefeliciteerd! Eén ding is mij wel weer duidelijk, dat ik niet goed kan inschatten. Ik had je rond de 30 geschat namelijkArja schreef:Verjaardag vieren vanavond. Zoon is 21 geworden.
Het was inderdaad schrikbarend druk en heel veel lawaai. Wij zijn gelijk naar huis gegaan en hebben daar gegeten.J.C. Philpot schreef:Ik was snel weg uit het drukke Nemo, naar Van Gogh gegaan. Daarna vrouw en kinderen opgehaald, en nu fietsen we door de Jordaan en eten een patatje.
Straks met het gratis pontje weer naar de auto in Noord.
Wij zijn een paar weken terug op een van de heetste dagen geweest. Was toen heerlijk rustig.merel schreef:Het was inderdaad schrikbarend druk en heel veel lawaai. Wij zijn gelijk naar huis gegaan en hebben daar gegeten.J.C. Philpot schreef:Ik was snel weg uit het drukke Nemo, naar Van Gogh gegaan. Daarna vrouw en kinderen opgehaald, en nu fietsen we door de Jordaan en eten een patatje.
Straks met het gratis pontje weer naar de auto in Noord.
Dat is een brug... eh stap te ver. Ik weet (gelukkig!) niet hoe ik zoiets online moet zetten.Geytenbeekje schreef:Ik zou zeggen: Deel hem met de rest zodat wij er ook van kunnen genieten-DIA- schreef:Volgens mij loop ik enorm achter... Ik heb nog nooit geappt op de fiets... Ik heb wel eens zo'n ding meegenomen om er een paar mooie natuurfoto's mee te maken, maar niet al fietsend.. En toch loop ik niet zo achter als op men mij op het eerste gezicht kent. Ik heb zelfs geleerd te filmen(!) en zo heb ik een aan professioneel grenzende filmreportage gemaakt van de Enterse Zomp op de Regge!Mara schreef:Je bent toch wel even afgestapt he?J.C. Philpot schreef:en nu fietsen we door de Jordaan en eten een patatje.![]()
Niet meer appen op de fiets.(Overdrijven is nog niet officieel tot Kunst verheven, dus ja, maar ik zal wel bekennen dat dit lichtelijk overdreven is. Al is het natuurlijk wel zo dat ik mijn eigen film prachtig mooi vind!)
Arja schreef:Ik ben echt een stukje ouder hoor.JCRyle schreef:Gefeliciteerd! Eén ding is mij wel weer duidelijk, dat ik niet goed kan inschatten. Ik had je rond de 30 geschat namelijk
Kom ik zo onvolwassen over
Onze oudste is bijna 30
DDD schreef:De Posbank?
Het is nu echt op het hoogtepunt. Meestal ben ik te vroeg of net te laat. Maar zo paars heb ik het lang geleden gezien. Ik volg natuurmonumenten op InstagramDDD schreef:Ik wilde er morgen ook heen gaan, maar kan niet gelijk naar het Prinsengrachtconcert en in de morgen regent het. Maar de hei heeft de droogte dus doorstaan? Is het al op het hoogtepunt of er misschien al overheen? Dan moet ik het snel inplannen, want ik wil eigenlijk jaarlijks bij de Posbank wandelen in de nazomer.