Misschien (wellicht...) zijn er wel veel RDlezers die vanaf vandaag voor deze vrouw bidden of ze de Heere Jezus mag leren kennen. Dat zou toch winst zijn na zo'n interview.
Erdee
Re: Erdee
In het RD komt Leander Janse aan het woord in de artikelenserie over refobaptisme. Hij geeft aan dat ze geen druk uitoefenen om te laten overdopen.
Ik weet van mensen in zijn gemeente die zich hebben laten overdopen want anders kun je geen lid worden van de gemeente.
Volgens mij is dat redelijk in strijd met wat hij zegt.
Ik weet van mensen in zijn gemeente die zich hebben laten overdopen want anders kun je geen lid worden van de gemeente.
-
Re: Erdee
Dat is toch anders dan druk uitoefenen? Het stuk in de krant ging volgens mij meer over de opleiding waar hij aan verbonden is. Als je lid wilt worden van een baptistengemeente is het toch niet vreemd dat er dan een geloofsdoop gevraagd wordt?Bobber schreef: ↑Gisteren, 21:19 In het RD komt Leander Janse aan het woord in de artikelenserie over refobaptisme. Hij geeft aan dat ze geen druk uitoefenen om te laten overdopen.
Jaco van Westenbrugge
Email: jvw850forum@gmail.com
Email: jvw850forum@gmail.com