VWB te D?Ander schreef:Welk ziekenhuis zal dat zijn??henriët schreef: Je werkt in een ziekenhuis waar zorg voor de patiënt hoog in het vaandel staat, waar het personeel ook daadwerkelijk voor gaat, dus geen zorgen meid!
Waar denk je op dit moment aan? [2]
Re: Waar denk je op dit moment aan? [2]
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
klopt ja, kzal er zo meer over vertelle! tot mijn schande heb ik je nog steeds niet terug gemailtvlinder schreef:VWB te D?Ander schreef:Welk ziekenhuis zal dat zijn??henriët schreef: Je werkt in een ziekenhuis waar zorg voor de patiënt hoog in het vaandel staat, waar het personeel ook daadwerkelijk voor gaat, dus geen zorgen meid!

Laatst gewijzigd door ber10e op 14 jun 2010, 21:01, 1 keer totaal gewijzigd.
wat de toekomst brengen moge, mij geleidt des Heeren hand [/color]
Geen probleem, ik had ook een heel opstel gemaild? Was vergeten dat het een maximum van 500 woorden mocht zijn....ber10e schreef:D als ik je goed begrijp, kzal het vanavond toelichten! tot mijn schande heb ik je nog steeds niet terug gemailtvlinder schreef:VWB te D?Ander schreef:Welk ziekenhuis zal dat zijn??henriët schreef: Je werkt in een ziekenhuis waar zorg voor de patiënt hoog in het vaandel staat, waar het personeel ook daadwerkelijk voor gaat, dus geen zorgen meid!

Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
VWB te D: ik debj Van Weel Bethesda te Dirksland(we komen er toch wel achter!)vlinder schreef: Geen probleem, ik had ook een heel opstel gemaild? Was vergeten dat het een maximum van 500 woorden mocht zijn....
Gijs83 schreef:VWB te D: ik debj Van Weel Bethesda te Dirksland(we komen er toch wel achter!)vlinder schreef: Geen probleem, ik had ook een heel opstel gemaild? Was vergeten dat het een maximum van 500 woorden mocht zijn....

wat de toekomst brengen moge, mij geleidt des Heeren hand [/color]
Goed gedebjt, zo te zienGijs83 schreef: VWB te D: ik debj Van Weel Bethesda te Dirksland(we komen er toch wel achter!)

~~Soli Deo Gloria~~
hoor je ook elk fout nootjeHendrikus schreef:Goed gedebjt, zo te zienGijs83 schreef: VWB te D: ik debj Van Weel Bethesda te Dirksland(we komen er toch wel achter!)

Geloof dat maar gerustGijs83 schreef:hoor je ook elk fout nootjeHendrikus schreef:Goed gedebjt, zo te zienGijs83 schreef: VWB te D: ik debj Van Weel Bethesda te Dirksland(we komen er toch wel achter!)

- JolandaOudshoorn
Aan kenissen van ons die een doodgeboren kindje hebben gehad.
Aan mijn zwager en schoonzus, hun cafetaria is vannacht in vlammen opgegaan.
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Tjonge...wat heftig zeg...beide gebeurtenissen...JolandaOudshoorn schreef:Aan kenissen van ons die een doodgeboren kindje hebben gehad.
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
ai heftig!JolandaOudshoorn schreef:Aan kenissen van ons die een doodgeboren kindje hebben gehad.
sterkte!

Ik denk aan de oorzaak dat het hier zo muisstil is op straat. En kan me haast niet voorstellen dat nu heel veel mensen een zeepbel aan het najagen zijn.
Gewetensbezwaarde trouwambtenaar - 'De totalitaire staat werpt het geweten van haar burgers weg als een waardeloos vod'
Dr. J.H. Bavinck
Dr. J.H. Bavinck
Dat ik op de bank ga liggen en met heimwee terug denken aan een paar jaar geleden toen ik hier zoveel goede gesprekken en plezier beleefd heb. Ik hoop dat het gauw weer terug mag komen......
Ik kon me vaak optrekken aan de gesprekken, serieus maar ook humor met mijn "virtuele" vrienden. En ik hóóp dat ik nog niet vergeten ben door de "oudjes" en de "nieuwelingen beter mag leren kennen.......
Ik kon me vaak optrekken aan de gesprekken, serieus maar ook humor met mijn "virtuele" vrienden. En ik hóóp dat ik nog niet vergeten ben door de "oudjes" en de "nieuwelingen beter mag leren kennen.......
Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
Aan iemand uit de chat, waar ik gisterenavond een gesprek mee had 

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Aan de prachtige preek en doopdienst van afgelopen middag...
Aan iedereen die dit weer zo geweldig vind
Aan iedereen die dit weer zo geweldig vind